Gå til innhold

Tynne vs frodige jenter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men nå er de ikke avhengige av 1 stk trofast mann og kan gjøre akkurat hva de vil. Og det gjør de :)

Me lev heldigvis ikkje i steinalderen lenger, nei. Sjølv om det kan verke som om enkelte gjer det ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saken er den at vi ikke vet hvordan folk levde i steinalderen, om folk var i parforhold overhodet.

Det er sjølvsagt sant. Diverre verkar det som en del mennesker meiner å veta det likevel, og tek det som ein fasit. Både når det gjeld menneskers seksualliv og parforhold, slik som her, og for ikkje å snakke om ift matvaner - "lavkarbo"/"steinalderkosthold"... Og om det no var slik at mannfolk pula rundt og berre åt fett og kjøtt, kvifor i all verda skal me gjera det same no? Verda har endra seg ein god del sida steinalderen, me får tru det er ein rekke gode grunnar til det.

Endret av imli
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er de ikke avhengige av 1 stk trofast mann og kan gjøre akkurat hva de vil. Og det gjør de :)

Genene har ikke endret seg av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som nyttar eit "evolusjonært perspektiv" for å argumentere for at menn kan ha fleire sexpartnarar enn kvinner, er noko av det mest latterlege eg veit om.

Ikke "kan ha" rent normativt, det har jeg aldri sagt.

Jeg har rett og slett forklart hvorfor det er status og imponerende når menn har mange erobringer, mens dette på ingen måte er imponerende for kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig desperat, ja.

Absolutt, ja. Nettopp, nettopp.

Hvis man peker på vitenskapelige kjensgjerninger og forklarer hvorfor det er forskjeller på menn og kvinner er man helt dust.

Innlegget er ryddet ihht. KGs regler om ensidig meningspåvirkning og spekulasjoner.

Lill-pus, mod.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og om det no var slik at mannfolk pula rundt og berre åt fett og kjøtt, kvifor i all verda skal me gjera det same no? Verda har endra seg ein god del sida steinalderen, me får tru det er ein rekke gode grunnar til det.

For all del - kvinner må gjerne ligge rundt og nyte sex. Jeg har aldri uttalt meg normativt.

Mitt poeng er altså - for n'te gang - at det ikke er noen kunst for en under middels pen jente å få ligge med mange gutter. Ergo er det heller ikke imponerende.

For gutter er det altså motsatt. Dette fordi det nå en gang er biologiske forskjeller på menn og kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke "kan ha" rent normativt, det har jeg aldri sagt.

Jeg har rett og slett forklart hvorfor det er status og imponerende når menn har mange erobringer, mens dette på ingen måte er imponerende for kvinner.

Dette har jo vel så mykje kulturelle årsakar som biologiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tråden er ryddet iht KGs regler om ensidig meningspåvirkning, spekulasjone, høflighet og normal folkeskikk.

Spørsmål vedrørende moderering kan tas på egen tråd på Ris&ros eller på PM

Lille-pus, mod

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...