Gå til innhold

Tynne vs frodige jenter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

de fleste menn jeg kjenner sier de vil ha former, og ikke syltynne formløse jenter som ser ut som 12 åringer...

okei, jeg er selv formfull uten å være lubben eller tjukk, men jeg lurer da på hva menn mener om cellulitter?

det er jo ofte en del av pakka med mindre man er veldig slank eller veldig godt trent.

Jeg kan ikke si at jeg bryr meg så mye om det :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest juvelia

Jeg tenker at de tynne jentene som trener masse er kommer til å holde seg i form å se bra ut også som 50åringer.. men oss mer lubne jenter forfaller i bredden i 30 årene.. :sukk:

Endret av juvelia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg har fått litt inntrykk av at gutter vil ha sex med litt smålubne jenter, mens de vil ha de superslanke jentene uten noe former til kjæreste.

Med smålubben mener jeg med litt former og kanskje litt ekstra fett, men ikke stor liksom. Disse jentene er ofte veldig populære for sex, men nå det kommer til seriøse forhold vil guttene ha den helt tynne uten noe fett på kroppen og som trener hele tiden!

Noen tanker rundt dette?

Har selv sett tendensen hos fyrer.

Tror mye handler om hvem som er sosialt akseptabelt å date i de sirkler de renner rundt i. Og jo yngre fyrene er jo harder er speckravene.

Jeg er selv litt "smålubben". Veier litt over 60 kilo.

Får inntrykk av at all vil ha sex, men ingen vil være seriøse..

Vel, det trenger ikke å ha noe med ditt utseende å gjøre overhodet.

Glamourmodeller: turn off

Radmagre: turn off

Lubne: turn off

Litt former: Jupp!

Hva som blir lubben og hva som blir litt former, er ofte veldig personavhengig.

Jeg tenker at de tynne jentene som trener masse er kommer til å holde seg i form å se bra ut også som 50åringer.. men oss mer lubne jenter forfaller i bredden i 30 årene.. :sukk:

Nja, jeg ser mye godt likens ut i dag, som da jeg var 25 år. Intet henger og slenger, for å si det sånn og jeg har ti kg for mye på kroppen.

-----------

Det snedige er at selv gjennomsnittsmannen som selv ikke er noen tier, mener han bestemt har krav på å få date tierdamerne....

Endret av "gjest"
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei lubben jente kan være åsåm i senga, ei annen dårlig. Slik er det også med tynne jenter, trente jenter, feite jenter, osv. The list goes on.

Hvordan min framtidige kjærlighet bør se ut? Som seg selv.

-Domino

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pinkdice, da du var 13, så var du en ekte, naturlig skjønnhet med et vakkert smil.

Du er pen nå også, men du hadde vært enda penere om du droppet den sterke sminken og tonet den ned og spanderte et ektefølt smil.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pinkdice, da du var 13, så var du en ekte, naturlig skjønnhet med et vakkert smil.

Du er pen nå også, men du hadde vært enda penere om du droppet den sterke sminken og tonet den ned og spanderte et ektefølt smil.

Enig her. Piercingen gjør det ikke noe bedre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pinkdice, ikke ment som noe negativt, men når jeg ser på bildet av deg ser jeg på extensionet som et slags skjerf, og ikke håret ditt:-)derfor ser jeg kun håret ditt(!) som hår, hvis du skjønner. Aka kort:-) men søt jente

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må det være

a) tynne som tolv år gamle gutter, eller

b) julegris

Gi meg en kvinne med heftige former, som samtidig former kroppen sin enda mer gjennom trening. Jeg sier aldri nei takk til pose og sekk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig her. Piercingen gjør det ikke noe bedre.

Ikke løshåret og photoshoppingen heller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste menn jeg kjenner sier de vil ha former, og ikke syltynne formløse jenter som ser ut som 12 åringer...

okei, jeg er selv formfull uten å være lubben eller tjukk, men jeg lurer da på hva menn mener om cellulitter?

det er jo ofte en del av pakka med mindre man er veldig slank eller veldig godt trent.

Nei takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk til cellulitter? Haha, lykke til med å møte den dama som er uten. Som er voksen, vel og merke..

Er vel mange her på KG som bare skal drikke av den evigunge kilde og aldri ha sex med kvinner over 20 år. Litt cellulitter har jo aldri drept noen, det er når det begynner å bli mye at man *kremter* til litt.

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor må det være

a) tynne som tolv år gamle gutter, eller

b) julegris

Gi meg en kvinne med heftige former, som samtidig former kroppen sin enda mer gjennom trening. Jeg sier aldri nei takk til pose og sekk.

Skriver under på denne. Det er masse mellom a) og b) for å si det slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helenehøi

Jeg er litt over 160cm og veier rundt 75 kg. Litt lubben, med celulitter, men masse pupper og rumpe. Har aldri fått noen klager, og jeg har hatt flere både flørter og langtidsforhold :) Det er nok mer jeg som kunne ønske jeg veide 15kg mindre så jeg hadde følt meg bedre selv. Jeg er ingen treningsnarkoman, men trener et par ganger i uken hvis jeg har lyst og orker :fnise:

De fleste guttene jeg kjenner vil heller ha jenter med 5kg for mye enn 5kg for lite. Både til forhold og engangsligg. Så lenge dama er sunn og frisk og har energi til å være med på ting, er vel det viktigere enn selve formen på kroppen?

Endret av helenehøi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått litt inntrykk av at gutter vil ha sex med litt smålubne jenter, mens de vil ha de superslanke jentene uten noe former til kjæreste.

Med smålubben mener jeg med litt former og kanskje litt ekstra fett, men ikke stor liksom. Disse jentene er ofte veldig populære for sex, men nå det kommer til seriøse forhold vil guttene ha den helt tynne uten noe fett på kroppen og som trener hele tiden!

Noen tanker rundt dette?

Nam nam damer! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

de fleste menn jeg kjenner sier de vil ha former, og ikke syltynne formløse jenter som ser ut som 12 åringer...

okei, jeg er selv formfull uten å være lubben eller tjukk, men jeg lurer da på hva menn mener om cellulitter?

det er jo ofte en del av pakka med mindre man er veldig slank eller veldig godt trent.

Det utsagnet der får deg til å høres både overvektig og sjalu ut. At tynne jenter ser ut som 12 åring uten former er der det samme som å si at overvektige jenter er late matvrak uten viljestyrke, med valker og cellulitter (tynne og veltrente jenter kan forresten også ha både cellulitter og strekkmerker ;) ).

Alle er forskjellige, både i kropp og sinn. De guttene jeg kjenner er ikke så opptatt av vekta til jenta, men hvordan hun bærer det hun har, utstråling, selvtillit, at hun kler seg etter kroppen sin og at hun virker komfortabel med seg selv. I tillegg til personlighet så klart. Er det en ONS en gutt er ute etter så tror jeg verken utseende eller personlighet er viktig.

Alle gutter er forskjellige, akkurat som jenter, så noe fasitsvar får du nok ikke. Svaret blir avhengig av hvem du spør. Personlig syns jeg ikke BMI har noe særlig å si, jeg syns Marliyn Monroe og Kate Moss er like flotte og sexy. Det peneste jeg ser er kvinner som du kan se føler seg fine.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

160 cm, 75 kilo, litt lubben? Herregud jente, bmi-en din er over 29, på grensen til fedme. Enkelte ser på seg selv gjennom forskjønnende briller.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så patetisk at jenter sier dem er "frodige" når dem er lubben. De fleste jenter (og menn) er lubben. Det er gjennomsnittet (dessverre). Jenter som er tynne (dvs ikke at ribbeina etc vises, da har dem spiseforstyrrelser), men Jenter som trener og har en slank kropp uten fett er jo helt klart det fineste. Dem som mener noe annet er feite selv og sier dem liker frodige bare fordi dem ikke kan få noe annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

160 cm, 75 kilo, litt lubben? Herregud jente, bmi-en din er over 29, på grensen til fedme. Enkelte ser på seg selv gjennom forskjønnende briller.

Var det jeg også tenkte. Jeg er selv litt over 160 cm, med en vekt på rundt 52 kg, og jeg synes JEG er lubben... Haha.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...