Gå til innhold

Neala og Lillemor


Neala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eksamensdag! Det er ikke før i kveld da (er ikke det litt rart, forresten?), så jeg har hele dagen å grue meg på ;) Skulle ønske det var sånn i ni-tiden i dag tidlig, så hadde jeg vært ferdig.

Driver å skriver litt smånotater, sånn at jeg har kun ett ark med meg, i tillegg til boka. Orker ikke drive med hundrevis av ark, sånn at jeg ikke finner frem.

Jeg gleder meg sånn til å legge meg i kveld. Da kan jeg endelig senke skuldrene, uansett om det går så dårlig som forventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LYKKE TIL med eksamen i kveld! Jeg har også hatt to kveldseksamener denne gangen. Jeg foretrekker det, jeg....for da kan jeg være uthvilt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt masse eksamner på kvelden, det er vel sikkert fordi de bruker lokalene til vgs. og skal ha det etter de er ferdige? Før jeg giftet meg hadde jeg etternavn på N, også gikk de alfabetisk, så jeg var omtrent alltid en av de siste, men alle måtte møte opp til samme tid uansett. Vi møtte 16, og flere ganger hadde jeg ikke eksamen før 20-21-tiden. Det var grusomt lenge å vente... :sjenert:

Lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LYKKE TIL med eksamen i kveld! Jeg har også hatt to kveldseksamener denne gangen. Jeg foretrekker det, jeg....for da kan jeg være uthvilt! :fnise:

Ja, det er jo sant :fnise:

Jeg har også hatt masse eksamner på kvelden, det er vel sikkert fordi de bruker lokalene til vgs. og skal ha det etter de er ferdige? Før jeg giftet meg hadde jeg etternavn på N, også gikk de alfabetisk, så jeg var omtrent alltid en av de siste, men alle måtte møte opp til samme tid uansett. Vi møtte 16, og flere ganger hadde jeg ikke eksamen før 20-21-tiden. Det var grusomt lenge å vente... :sjenert: Lykke til! :klemmer:

Ja, jeg regner med at det blir alfabetisk, og vi må også møte samtidig. Og du vet jo etternavnet mitt, jeg er laaangt bak :rolleyes: Men jeg ringte skolen da, og de sa at det ikke var så mange som skulle opp. Håper det!

Edit: Takk, begge to!!

Endret av Neala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo sånn ca helt jævlig! :ler: <---- meg når jeg er nervøs.

Om 30 minutter skal jeg inn til forberedelse. Sitter i en sofa som er her og surfer. Jeg tjener aldri på å nipugge nå. Var ei veldig hyggelig jente som også skulle ta eksamen! Hun gikk akkurat for å trekke oppgave og sånn. Så nå sitter jeg her alene og biter negler :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...