Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Tja.. hvorfor ikke? Hei alle sammen :laugh:

Oh la la :wow:

Du likner på Sunniva Rose - kjernefysikeren og bloggeren i Big Bang på NRK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh la la :wow:

Du likner på Sunniva Rose - kjernefysikeren og bloggeren i Big Bang på NRK.

Dag Hessen eier det programmet. Utvilsomt den mest oppegående i panelet der.

Flott bilde, forresten, Lizliz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er utrolig lik Uma thurman her :)

Hvorfor er det sånn at folk later til å tro at man ønsker å bli sammenlignet med alle mulige slags kjendiser her inne? For min egen del har det blitt dratt paralleller til Hank i Californication. Ikke mange likhetstrekk der, akkurat.

Synes forresten at dere bommer på de fleste i *drop a famous name*-spillet deres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det sånn at folk later til å tro at man ønsker å bli sammenlignet med alle mulige slags kjendiser her inne? For min egen del har det blitt dratt paralleller til Hank i Californication. Ikke mange likhetstrekk der, akkurat.

Synes forresten at dere bommer på de fleste i *drop a famous name*-spillet deres.

Jo, du er faktisk ganske lik han

Anonymous poster hash: 2e752...0f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stinky

Hvorfor er det sånn at folk later til å tro at man ønsker å bli sammenlignet med alle mulige slags kjendiser her inne? For min egen del har det blitt dratt paralleller til Hank i Californication. Ikke mange likhetstrekk der, akkurat.

Synes forresten at dere bommer på de fleste i *drop a famous name*-spillet deres.

Du ligner ham.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det sånn at folk later til å tro at man ønsker å bli sammenlignet med alle mulige slags kjendiser her inne? For min egen del har det blitt dratt paralleller til Hank i Californication. Ikke mange likhetstrekk der, akkurat.

Synes forresten at dere bommer på de fleste i *drop a famous name*-spillet deres.

Eh...ta deg en bolle!! Synes hun lignet noe sinnsykt, og jeg kan kommentere det uten at du flyr i taket av den grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det sånn at folk later til å tro at man ønsker å bli sammenlignet med alle mulige slags kjendiser her inne? For min egen del har det blitt dratt paralleller til Hank i Californication. Ikke mange likhetstrekk der, akkurat.

Synes forresten at dere bommer på de fleste i *drop a famous name*-spillet deres.

hvordan er det oppe i takhøyden, sjår du mange fine "måner fra der, Karlsson. LATTERBRØL
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...ta deg en bolle!! Synes hun lignet noe sinnsykt, og jeg kan kommentere det uten at du flyr i taket av den grunn.

Det er ikke poenget. Tråden er ikke ment for at de som ikke poster skal komme opp med sammenligninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det sånn at folk later til å tro at man ønsker å bli sammenlignet med alle mulige slags kjendiser her inne? For min egen del har det blitt dratt paralleller til Hank i Californication. Ikke mange likhetstrekk der, akkurat.

Synes forresten at dere bommer på de fleste i *drop a famous name*-spillet deres.

Jeg er enig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke poenget. Tråden er ikke ment for at de som ikke poster skal komme opp med sammenligninger.

Det er IKKE kritikk å si at en person ligner på en. Er du hårsår? Jeg har aldri tatt det negativt når noen har sagt til meg at jeg ligner på en viss person. Men...folk er forskjellige...

Skal du bestemme hva tråden er ment som?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her et et hvit/hvit bilde av meg.

Fant ikke noe svart/hvit.

102005.jpg

Ha-ha - digger deg gjestvest :fnise:

Lekkert bilde, forresten!!! Slenger med et svart/svart-bilde av meg - fant heller ikke et i svart/hvitt ;)

71843,%20Klassisk%20svart,%20RAL%209005.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SÅNN ser jeg ut. Stæsja og klar til busshdagsfeiring :nigo:

Endret av missdior
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...