Gå til innhold

Kringlas innhold, både på godt og vondt


Gjest Kringla

Anbefalte innlegg

Har ofte prøvd å skrive dagbøker, men jeg ender alltid opp med å bli for lei av å skrive for hånd.. hehe! Så tenkte jeg skulle joine dere andre og skrive en liten dagbok her inne på KG :)

Kan begynne med å fortelle litt om meg selv..

Er en 19 år gammel jente fra vestlandet. Ble ferdig med videregående forrige vår/sommer, etter to år på helsefag og ett år på påbygging.

I august reiste jeg til Australia, og kommer hjem i februar..

Storkoser meg her nede, men savner også vakre Norge, og alle hjemme, spesielt dyrene mine og kjæresten min..

Når jeg kommer hjem skal jeg flytte sammen med kjæresten min i en leilighet :) Gleder meg!

Har en hund, en kanin og en undulat hjemme. Har vokst opp meg dyr hele livet og har hatt både katter, fugler, marsvin, kaniner, hunder, hamster, fisker og rotter.. hehe..

Når jeg flytter ut skal jeg ha med meg undulaten min og mest trolig kaninen min.. hunden min på 9 år blir igjen hjemme med mamma og pappa, da det er der han hører hjemme og har alle vennene sine. :)

Skal også kjøpe meg en til undulat, så gutten min får seg en kjæreste.. og i 2013 får vi oss en boxervalp :)

Det var kort om livet mitt akkurat nå.. :)

Vet egentlig ikke hva jeg kommer til å skrive her.. skriver sikkert litt av hva jeg gjør på og opplever her nede, men også tanker og andre ting..

Vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...