Gå til innhold

SNØ! ...joda men det er glatt ute og jeg måtte ha cola

Donnie Darko

Anbefalte innlegg

Som mange kansje merka, så snødde det natt til idag. Mange banna vel som faen, og så for seg mang en dugnader hos besteforeldre der snøshyffel og polvotter er dine eneste venner,

Personlig merka jeg snøstormen da jeg våkna 09:30. Jeg tusla ut for å måka kjærra, for jeg måtte ned til boutiquen for å kjøpe cola (En bakfull kropp funker ikke uten). Da skjedde det. Beina forsvant under den slitne kroppen min, og jeg smalt i bakken som "Big Boy" gjorde i Hiroshima. Banka skallen i en iskul og merka at ryggen ikke akkurat landa på en Ekornes Exelence madrass. Lå der relativt omtåka i noen sek, før jeg fikk stabla meg på beina igjen.

Kasta meg inn i kjærra, og smalt nedover mot sentrum på jakt etter edle dråper.

Som ekte mann gir jeg selfølgelig faen i vær og føreforhold, antall mm mønster i dekka, om det er salta eller ikke og om det er 40 eller 100 km/t. I bunn av noen bakker skjedde det igjen. Mista kontrollen og dro en go gammaldags 180 backflip deepshit i beste Tony Hævk stil. Fikk retta opp driten før jeg fikk et ublidt møte med en Volvo SXe4545325k med Huskværna brøyteskjær. Tenkte at dette var et tegn fra Satan selv, siden han hadde prøvd å slaye meg to ganger på 5 minutter. For å tilfredsstille Satan smalt jeg igang Dimmu Borgir - Mourning Palace på anlegget. Detta er ikke akkurat kjent for å værra låta dem speller når dem døper unger, men derimot den låta det går i når Varg og kara brenner kjærker. Vel nede på Boutiquen(Prix) stikker jeg inn og kjøper en stor cola. Ei trøtt kjerring bak disken prøver å være hyggelig, noe jeg glatt overser og ler for meg selv fordi jeg ikke jobber i butikk lenger.

Kommer meg hjem igjen uten noen større skade, og parkerer dødsvogna i gården. Hopper ut av kjærra med 1 og 1/2L dyrebare dråper i armane. Da skjer det igjen, nesten reprise. Beina forsvinner igjen, og jeg går ned for telling for andre gang på 15 minutter. Denne gangen redder jeg skallen, men banker kneet i isen. Is er ikke kjent for å værra det bløteste elementet på denna bedritne planeten, så det gjorde HELVETES vondt. Colaen kasta jeg sånn ca. 10 meter opp i lufta, og landa ute på gata på nedesiden av gården vår. Kullsyre = historie! HELVETE FAEN!

Har egentlig alltid vært en fan av vintern. Finnes det noe kulere enn å se gamlinger med brodder, våre nye landsmenn med strikkaluer og lusekofte, søkkfeite folk som streber seg over isen, folk som kræsjer, narkisser som fryser ihjel og bedritne fævlær som endelig trekker sørover?

Endra mening om denna vintern etter denne dagen. Får se om inntrykket blir retta opp utover disse kalde måndene.

Sitter nå og drikker dævv cola og verker i hode skulder kne og tå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Anonymous

:ler::ler::ler:

Synes jeg ser deg ... :ler:

Sorry må bare le.

Synes vinteren er no dritt jeg også, så jeg henger meg på Dalwhinnie:

FORBY VINTEREN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars!

Men vær glad for at dette ikke var ti år siden (eller noe sånt). Da kom nemlig ikke cola på plastflasker, men på glass, og den eneste måten å få i seg cola for deg, hadde vært å spise snøen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff :ler: Stakkar deg da.

Jeg er av de som mener snø er pent å se på - og gøy å ake i - men jeg liker ikke å måke den, få snø i skoene, og det er glatt å gå på og glatt å kjøre på .... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars!

Men vær glad for at dette ikke var ti år siden (eller noe sånt). Da kom nemlig ikke cola på plastflasker, men på glass, og den eneste måten å få i seg cola for deg, hadde vært å spise snøen...

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke misforstå meg... jeg hater ikke vinteren.. blei tydligvis bare straffet av naturkreftene siden jeg er det største rasshølet sør for nordpolen..

it can happend any other day...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...
Annonse

Nå som sommeren er på hel så henter jeg frem denne fra glemselen til en advarsel for andre om hva som venter oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...