Gå til innhold

Fotballfrue tråden


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Et vennepar skal bo der i 2 uker mens de er borte, påstår hun. HVEM vil bo langt utti skogen for å passe et hus og fotballfruens dyre løsvipper midt i julestria?

Haha, ja det er bullshit fra ende til annen.

Kommer hun til å tørre å bo der alene når mannen er på treningssamling? Hadde ikke jeg!

Jeg hadde blitt husredd etter en kveld alene i skogen.

Virker nesten som hun leser her for på siste innlegg så står det at de akkurat har fått installert alarm med videoovervåking i dag tidlig. Tar vel ikke bare et par timer det, skulle man tro...?

Videoovervåkning hadde bare freaka meg enda mer ut når jeg hadde vært alene hjemme. Har nok sett for mye film jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et vennepar skal bo der i 2 uker mens de er borte, påstår hun. HVEM vil bo langt utti skogen for å passe et hus og fotballfruens dyre løsvipper midt i julestria?

Akkurat det høres da veldig koselig ut, synes jeg. Skulle gjerne holdt meg milevis unna Oslo hele adventstida om jeg kunne. Så innmari greit å slippe at alskens tilbud blir trykket i trynet på en så snart en stikker nesa utenfor døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig korttenkt av henne å fortelle hele landet hvor hun bor, når de skal reise bort og når hun er alene hjemme.

For man ikke søke opp nesten hvem som helst på 1881 for å finne adressa uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en uting! :kjefte:

Skulle vært forbudt.

Du står da helt fritt til å reservere deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du står da helt fritt til å reservere deg....

...og til å bruke ironi.

EDIT: eller ikke, tydeligvis. Anywaaays...

Endret av Moscato
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er så ute etter å ta henne at det får motsatt effekt, nemlig at man tar henne i forsvar om man er enig med henne eller ikke.

Hun er da som folk flest - ikke bare svart og hvit. Livet er ikke en hollywood-film hvor man enten er helt eller skurk, og mellomtingene er ikke-eksisterende. Hun sier ting man reagerer på av og til, men nå har det jo gått så langt at ingenting er for lite til å kunne rakkes ned på. I begynnelsen tenkte jeg at dette ikke er mer enn hun fortjener, for noen av holdningene hennes er fjernt fra mine. Men ingen fortjener å bli mobbet på denne måten. Voks opp, folkens!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For man ikke søke opp nesten hvem som helst på 1881 for å finne adressa uansett?

Det er bare det at hvem som helst på 1881 har ikke Norges største blogg der man kringkaster når man skal på ferie, når man skal bort i helga, når man er alene hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare det at hvem som helst på 1881 har ikke Norges største blogg der man kringkaster når man skal på ferie, når man skal bort i helga, når man er alene hjemme.

Man trenger vel egentlgi ikke kringkaste det heller, for det er lett å finne ut når mannen har fotballtrening og frua er hjemme.

Jeg kommer ikke til å kjøre i to timer for å luske i fruens busker, men det er sikkert noen som er gale nok til å gjøre det. Stakkars frua, hadde aldri sagt hvor jeg skulle flytte hen, hvis jeg var henne...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var et dyrt hus!?

Joda, det var stort, og joda, det var fint.... men beliggenheten er jo ikke så sentral. 1,5 MIL til nærmeste tettsted? Uff...

Leste et annet sted på nettet at de har kjøpt katta i sekken. Vet ikke hva det skulle bety men.., det har kanskje noe med pris og beliggenhet å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jævlig langt utti skævven med lang vei til nærmeste butikk og alt annet . hu kommer til å se på kuer hver dag i en treårsperiode hvor hun også kommer til å deprimert over valget hun har tatt ved å flytte til SILJAN. Hun kjenner ingen i Grenland og folk derfra liker sjeldent innflyttere, minst de som kommer fra Oslo og er like fisefine som caroline.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var et dyrt hus!?

Joda, det var stort, og joda, det var fint.... men beliggenheten er jo ikke så sentral. 1,5 MIL til nærmeste TETTSTED? Uff...

Leste et annet sted på nettet at de har kjøpt katta i sekken. Vet ikke hva det skulle bety men.., det har kanskje noe med pris og beliggenhet å gjøre?

Stakkars, hun kommer til å fly på veggen. Det er jo NÅ hun burde satt igang kokeboken sin.

Jaja, kanskje vi kommer til å se FF i støvler for første gang? Blir vel fra noe fisefint merke som ikke tåler vann, men likevel... Jeg gleder meg til fortsettelsen, for jeg lurer på hva som nå vil skje i livet hennes. Kanksje ungen deres kommer fortere enn vi tror. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke fan av Fotballfrue, men jo mer jeg leser av denne tråden, jo bedre liker jeg henne! Sammenlignet med en del av dere som sitter her inne og lirer av dere alle tanker dere noensinne har klart å produsere om et annet menneske virker hun jo faktisk både intelligent, empatisk og hyggelig!

Lavmål har virkelig fått en ny dimensjon...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fan av Fotballfrue, men jo mer jeg leser av denne tråden, jo bedre liker jeg henne! Sammenlignet med en del av dere som sitter her inne og lirer av dere alle tanker dere noensinne har klart å produsere om et annet menneske virker hun jo faktisk både intelligent, empatisk og hyggelig!

Lavmål har virkelig fått en ny dimensjon...

Takk for at du får frem mine tanker! Du er ikke alene om å føle det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe fotballfruefan altså, men hva skjer med at alle er så kritiske til stedet de bor? De har jo faktisk ganske nære naboer(det ser man på finn-annonsen). Ville virkelig så mange blitt redde av bo i et sånn hus?

Jeg har vokst opp midt i skogen, og bor der i de fleste ferier. Da snakker vi 20-minutters gåtur til nærmeste nabo og gatelys. Å jeg syns det er så utrolig deilig å komme meg dit etter å ha vært oslo-jente i 6 år. I oslo er jeg redd om natten, og hater å være alene, men midt uti skogen føler jeg meg myye tryggere :P

Kanskje bortsett fra de gangene det står elg utafor døra og jeg ikke kommer meg noe sted, hehe.

Jeg syns huset deres ser veldig fint ut og har fin beliggenhet, jeg. Må være deilig å bo sånn et par år bare. Hvertfall når man har bil osv. Da er det jo ikke noe problem :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke noe fotballfruefan altså, men hva skjer med at alle er så kritiske til stedet de bor? De har jo faktisk ganske nære naboer(det ser man på finn-annonsen). Ville virkelig så mange blitt redde av bo i et sånn hus?

Jeg har vokst opp midt i skogen, og bor der i de fleste ferier. Da snakker vi 20-minutters gåtur til nærmeste nabo og gatelys. Å jeg syns det er så utrolig deilig å komme meg dit etter å ha vært oslo-jente i 6 år. I oslo er jeg redd om natten, og hater å være alene, men midt uti skogen føler jeg meg myye tryggere :P

Kanskje bortsett fra de gangene det står elg utafor døra og jeg ikke kommer meg noe sted, hehe.

Jeg syns huset deres ser veldig fint ut og har fin beliggenhet, jeg. Må være deilig å bo sånn et par år bare. Hvertfall når man har bil osv. Da er det jo ikke noe problem :)

Det er vel heller det at hun annonserer for hele landet når huset står tomt, evnt når hun er alene hjemme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fan av Fotballfrue, men jo mer jeg leser av denne tråden, jo bedre liker jeg henne! Sammenlignet med en del av dere som sitter her inne og lirer av dere alle tanker dere noensinne har klart å produsere om et annet menneske virker hun jo faktisk både intelligent, empatisk og hyggelig!

Lavmål har virkelig fått en ny dimensjon...

Takk for at du får frem mine tanker! Du er ikke alene om å føle det sånn.

Vi er flere som føler det slik... :goodbye:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønt blad, juliane og HedvigR; føler dere det samme for Malindus eller er det bare FF dere har medfølelse for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønt blad, juliane og HedvigR; føler dere det samme for Malindus eller er det bare FF dere har medfølelse for?

Hvem er Malindus?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...