Gå til innhold

Fotballfrue tråden


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Et godt eksempel på hvor mye en BH kan gjøre for å forstørre puppene:

(Scroll til spørsmålet om hun kan legge ut bilder av seg selv i bikini forfra og bakfra).

http://fotballfrue.blogg.no/1275721309_svar_p_sprsml_del_i.html

I bikinioverdelen uten innlegg er de SMÅ (ikke noe galt i det), mens i bikinien fra Victorias Secret er de pressa opp og helt skult av den store BH-cup'en (som dermed kan sies å være altfor stor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig liten og spinkel, men har D-cup, og mine og fotballfrues pupper kan ikke sammenlignes en gang. For å si det sånn.

Men jeg skulle jeg hadde litt mindre da, jeg syns den størrelsen fotballfrue har passer bedre til en så spinkel kropp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig liten og spinkel, men har D-cup, og mine og fotballfrues pupper kan ikke sammenlignes en gang. For å si det sånn.

Men jeg skulle jeg hadde litt mindre da, jeg syns den størrelsen fotballfrue har passer bedre til en så spinkel kropp.

Synd om hun en dag legger på seg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd om hun en dag legger på seg da..

Hvorfor? Hvis man legger på seg, så legger det seg vel litt på puppene og? Men samma det egentlig.

Pupper er nå pupper, og om man syns de er for små så er det jo bra at det finnes alternativer til silikon :)

Og det virker jo ikke som om hun prøver å skjule at hun har små pupper heller? Hun har jo flere bilder uten pushup og sånt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? Hvis man legger på seg, så legger det seg vel litt på puppene og? Men samma det egentlig.

Pupper er nå pupper, og om man syns de er for små så er det jo bra at det finnes alternativer til silikon :)

Og det virker jo ikke som om hun prøver å skjule at hun har små pupper heller? Hun har jo flere bilder uten pushup og sånt.

Selvfølgelig ingen krise for de som ikke bryr seg med det. :)

Men jeg mener at små pupper passer best på slanke mennesker og at det er lettere å få komplekser for små pupper dersom magen er større enn puppene. Kroppen blir mer uproporsjonal.

Og nei, er ikke alle som legger på seg på puppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen har coctailkjole, mens de øvrige stiller i olabukse og joggebukse...

Prøver ikke å forsvare, men sånne kjoler da ganske casual. Jeg bruker nå ihvertfall sånne. Bare at jeg som regel har ullstrømpebukser og skjerf osv da :P Men uansett, ville ikke kalt det coctailkjole akkurat.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ingen krise for de som ikke bryr seg med det. :)

Men jeg mener at små pupper passer best på slanke mennesker og at det er lettere å få komplekser for små pupper dersom magen er større enn puppene. Kroppen blir mer uproporsjonal.

Og nei, er ikke alle som legger på seg på puppene.

Nei, jeg dro nok alle litt under en kam der. Fort gjort :P Men jeg er enig med deg i det du skrev her. Og det er jo selvfølgelig alltids noen som bryr seg mer om pupper enn andre, og det forstår jeg jo også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har coctailkjole, mens de øvrige stiller i olabukse og joggebukse...

De som sier at fotballfruens venner ikke blir nevnt på bloggen fordi vennene selv ikke ønsker å bli nevnt, har antageligvis rett, -vennene vil heller filmes. :skratte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har coctailkjole, mens de øvrige stiller i olabukse og joggebukse...

Fin kjole! Og hun var kjempepen i den videoen, så herlig å se henne mer casual enn på disse outfit-bildene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg må dra til undertøysbutikk å måle meg på nytt jeg :P Sist gang jeg sjekka så brukte jeg 65 D. Men jeg har store pupper liksom. Mer enn en håndfull. Men alle pupper er jo forskjellige. 65 D kan sikkert stemme for henne og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

65D er da ikke så stort. Jeg bruker 70c, det er jo ca samme størrelsen, og jeg har ikke store pupper i det hele tatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

65D er da ikke så stort. Jeg bruker 70c, det er jo ca samme størrelsen, og jeg har ikke store pupper i det hele tatt.

Også kommer det vel også ann på omkretsen på brystet. Er hun 65 cm, så står vel puppene nærmere hverandre en de gjør på en som er 80.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager diskuterer dere brysttørrelsen hennes? :klo:

Haha, jeg vet ikke. Nå blanda jeg meg mest inn fordi jeg ble nysgjerrig og måtte se og sammenligne med mine egne. Og kom dermed frem til at jeg burde sjekke størrelsen min på nytt siden vi bruker samme str. Utenom det så bryr jeg meg ærlig talt ikke om puppene hennes, gikk mest på mine egne :P huff, nå følte jeg meg barnslig. Sammenligne pupper er vel noe man burde ha slutta med i tenårene :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...