Gå til innhold

Fotballfrue tråden


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Det blir jo litt for dumt at hun først snakker om hvor teit hun så ut med restylane, at hun og mannen hatet det osv. Og så fyller hun i mer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker jeg lurer litt på hva Fotballfrue skal ta seg til nå... :klo: Jeg er selv innflytter til Grenland, heldigvis bor jeg i en av de største byene, og merka jeg stagnerte litt da jeg kom hit... Visste ikke helt hva jeg skulle ta meg til, ingen venner, osv., men heldigvis begynte jeg jo på høgskolen her og fikk et nettverk ganske raskt og en meningsfull hverdag med skole og praksis. Tror jeg hadde kjeda VETTET av meg om jeg skulle bodd i Siljan, uten en ordentlig jobb å dra til hver dag med kolleger og eller gått på skole med venner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg lurer litt på hva Fotballfrue skal ta seg til nå... :klo: Jeg er selv innflytter til Grenland, heldigvis bor jeg i en av de største byene, og merka jeg stagnerte litt da jeg kom hit... Visste ikke helt hva jeg skulle ta meg til, ingen venner, osv., men heldigvis begynte jeg jo på høgskolen her og fikk et nettverk ganske raskt og en meningsfull hverdag med skole og praksis. Tror jeg hadde kjeda VETTET av meg om jeg skulle bodd i Siljan, uten en ordentlig jobb å dra til hver dag med kolleger og eller gått på skole med venner.

Hun er jo allerede vant til å styre dagene selv. Hun kommer sikkert til å blogge, drive Treasures og arbeide med kokeboken, samt innredning i huset. Jeg vil også tippe at hun kommer til å dra ganske ofte til Oslo der hun har diverse møter (og med 1,5 t reisevei får hun vel en enda mer stressende hverdag), og i Drammen holder hun vel på å opprette Helsekosten(?), en nettbutikk som selger lavkarbomat o.l.

Jeg vet ikke hvordan hverdagen til en forballspiller er, men har jeg forstått det rett så har de også ganske mye fritid, som han kan bruke sammen med henne.

Men jeg tror hun vil føle seg litt ensom. Skien har ikke akkurat så mange gode restauranter, og enda færre butikker. Det er sikkert mange lesere som ønsker å bli kjent med henne, men jeg har en følelse av at hun ikke nødvendigvis ønsker å bli så godt kjent med alle dem (bl.a. fordi de vet veldig mye om henne, og hun veldig lite om dem - skjevhet i maktforholdet...).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, men synes det høres så ensomt ut. Men det er klart, mange foretrekker det jo sånn også og ho har jo mange spennende prosjekter på gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj, jeg bor der. Hun skal vel komme til det lokale treningssenteret og stirre ned den pastaspisende fleskeræva mi

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isj, jeg bor der. Hun skal vel komme til det lokale treningssenteret og stirre ned den pastaspisende fleskeræva mi

Du MÅ informere oss!!!! :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NO må hun vel innrømme at hun har gjort noe med leppene igjen..?

(sikter til ene bildet i siste innlegget..)

Ble mye penere da, såg ikke så rar ut lengere.

Men ærlighet varer som sagt lengst. Fatter ikke hvorfor hun ikke bare kan være det.

Husker når jeg startet å lese bloggen hennes, likte virkelig den jenta, morsom og masse gode tips.

No har hele bloggen (og bloggeren) gått helt nedenom å hjem.

Blir så skuffet..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj, jeg bor der. Hun skal vel komme til det lokale treningssenteret og stirre ned den pastaspisende fleskeræva mi

:duskedame:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har festet på semi-permanente vipper og samtidig kjøpt løsvipper!! Hvor mye vipper trenger en egentlig!??!??!

Noen som har finnkoden til det huset de har kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rimelig for et så fint hus, men jeg kunne aldri tenkt meg og bodd midt i skogen heller.

Alarm kan de jo ha bestilt og fått innstallert selv, men de kameraene er nok bare en bløff som hun tror at vi kjøper.

Utrolig rart at hun vil kringkaste hver gang det store huset blir stående tomt eller når hun blir alene hjemme når han drar på kamp. Jeg hadde ikke følt meg trygg alene i et tomt hus midt i skogen når så mange mennesker visste om det. Hjelp... Spørs om den chihuahuaen hadde blitt bytta ut med noe mer solid. :P

Endret av Sol79
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et vennepar skal bo der i 2 uker mens de er borte, påstår hun. HVEM vil bo langt utti skogen for å passe et hus og fotballfruens dyre løsvipper midt i julestria?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer hun til å tørre å bo der alene når mannen er på treningssamling? Hadde ikke jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at uansett hva Ff skriver så skal det kommenteres og latterliggjøres her?

Jeg har aldri vært hverken for eller mot FF, men jeg ble skeptisk til henne da jeg leste uttalensene i forbindelse med Adele-saken og noe annet som ble diskutert her. Men etter denne tråden får jeg større og større sympati MED henne utfra alt dritten hun må takle her inne. Ikke rart hun tilstreber perfeksjon når hun vet dere følger hennes minste bevegelse med haukeblikk!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig korttenkt av henne å fortelle hele landet hvor hun bor, når de skal reise bort og når hun er alene hjemme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...