Gå til innhold

Fotballfrue tråden


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er iallefall ikke flau over å innrømme at jeg er "misunnelig" på fotballfrue (og flere andre norske bloggere). Ikke fordi de er så pene, lever tilsynelatende perfekte liv osv, men fordi de tjener mye penger på noe så banalt som blogging. Hadde det nå bare vært noe substans i det de skrev, og det ikke bare var mote, interiør, kjærester, venner, festing, middager ute, trening etc.

Jobbe litt mindre, tjene litt mer!

Jeg kjenner faktisk at jeg blir muggen fordi jeg må jobbe 8 timer i min a4 jobb hver dag, for å tjene 1/3 av det de tjener på å skrive i bloggen...

Du lager da din egen verden :) Vi bor i Norge og har alle slags muligheter. Er du missfornøyd med jobben - bytt jobb. Eventuelt få deg en utdanning / en annen utdanning enn den du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lager da din egen verden :) Vi bor i Norge og har alle slags muligheter. Er du missfornøyd med jobben - bytt jobb. Eventuelt få deg en utdanning / en annen utdanning enn den du har.

Ja, det var da ikke dèt jeg mente :) Jeg er veldig fornøyd med både jobben min og familien min. Poenget mitt er at folk flest har vanlige jobber, og lever ikke av noe så simpelt som å skrive om hvor mye man går på cafè, hva man har på seg o.l.

De fleste vil vel uansett jobbe mindre og tjene mer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være trist for henne å hele tiden finne drittslenging her inne, takket være dere vet jeg nemlig at hun og ektemannen googler seg selv hver dag og det er med stor sikkerhet jeg skriver at jeg tror de ser alt, eller store deler av det som blir skrevet om dem. Det er jo lett å skjønne når de dukker opp og kommenterer med fult navn på ukjente blogger, forum og diverse andre steder, gjerne bare minutter og timer etter ting er skrevet om dem. De har jo også en bruker eller to her inne, så de ser helt klart alt dette. Det er vel ikke til å stikke under en stol at det stadig forsvinner tråder om dem ut av det blå. De har nok en finger med i alt de klarer, og lite er overlatt til tilfeldighetene her. Dette gjenspeiles også i fruens blogg. Alt er striglet og planlagt ned til minste detalj. Jeg må innrømme at når jeg først oppdaget bloggen hennes og begynte å følge litt med trodde jeg det faktisk var en parodiblogg, altså ikke en ekte blogg. For hvem lever vel slik? Når jeg oppdaget at hun faktisk er 100% seriøs og formidler sitt virkelige jeg i bloggen kunne jeg ikke annet enn å synes synd i denne personen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være trist for henne å hele tiden finne drittslenging her inne, takket være dere vet jeg nemlig at hun og ektemannen googler seg selv hver dag og det er med stor sikkerhet jeg skriver at jeg tror de ser alt, eller store deler av det som blir skrevet om dem. Det er jo lett å skjønne når de dukker opp og kommenterer med fult navn på ukjente blogger, forum og diverse andre steder, gjerne bare minutter og timer etter ting er skrevet om dem. De har jo også en bruker eller to her inne, så de ser helt klart alt dette. Det er vel ikke til å stikke under en stol at det stadig forsvinner tråder om dem ut av det blå. De har nok en finger med i alt de klarer, og lite er overlatt til tilfeldighetene her. Dette gjenspeiles også i fruens blogg. Alt er striglet og planlagt ned til minste detalj. Jeg må innrømme at når jeg først oppdaget bloggen hennes og begynte å følge litt med trodde jeg det faktisk var en parodiblogg, altså ikke en ekte blogg. For hvem lever vel slik? Når jeg oppdaget at hun faktisk er 100% seriøs og formidler sitt virkelige jeg i bloggen kunne jeg ikke annet enn å synes synd i denne personen.

Innmari bra sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke forundre meg om fruen og Lars kristian selv rapporterer alle tråder som blir skrevet om henne her inne ( med mindre dem de har startet selv )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dæven, jeg lurte bare på hvorfor den forje ble slettet jeg :fnise:

Du skjønner hvorfor, kanskje? :gjeiper:

Det tar jo helt av hver gang det kommer en sånn tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fotballfrue er en grei dame, og ikke minst veldig pen, men synes hun er litt sånn pr-kåt.

Personlig syns jeg hun er langt penere her: her http://fotball.vgtv.no/?id=1028 . Dette er filmet før hun fikk fikset på leppen, håret, øyenbrynene og fylt på ansiktet.. Hun må jo tro leserne er blinde som ikke ser at hun på mystisk vis plutselig har totalforandret utseendet, hun burde bare innrømme det. Hun hadde jo overhodet ikke overleppe før, og nå legger hun ut bilder av seg selv der hun plutselig har en kjempe stor overleppe hvor hun blånekter for at hun har redigert bildet eller brukt sminke.. Da gjenstår bare et alternativ, greit at man forandrer seg med alderen, men ikke på denne måten. Hvorfor kan hun ikke bare kan være naturlig? og det er langt mer sjarmerende med noen feil og mangler, enn å prøve å se ut som en freaking porselensdukke. Dette er Norges mest leste blogger og hva mange unge jenter ser opp til... TRIST!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Lenge leve denne blogggen, den gir oss mang en latter! :skratte:

Men folkens, la oss se fakta i øynene; Fasaden slår jo sprekker etterhvert :popcorn:

Hvem bruker halve dagen på sminke, krølle løshår og vakle rundt på skyhøye hæler når de f.eks får barn?

De færreste! Da tipper jeg det blir gulp på skulder, comfy shoes, grorudpalme og baggy bukser! :fnise:

Ser frem til forsettelsen! :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hun det?

Her er Caroline, bildet er tatt av side2 og ikke av henne selv (når hun tar bilde av seg selv er det kun fra enkelte ekstra heldige vinkler, aldri rett forfra så man virkelig får se ansiktstrekkene hennes):

http://www.google.no/imgres?q=fotballfrue&hl=no&biw=1920&bih=1019&gbv=2&tbm=isch&tbnid=3rfNFGC_HyttNM:&imgrefurl=http://www.side2.no/mote/article2879104.ece&docid=i0zbA_eB62RNqM&imgurl=http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00764/caroline_berg__fo_7643473x4.jpg&w=738&h=1024&ei=IPzLTrXABobc4QSjkbhy&zoom=1&iact=hc&vpx=164&vpy=468&dur=1685&hovh=265&hovw=191&tx=86&ty=134&sig=117543704926828180238&page=1&tbnh=114&tbnw=82&start=0&ndsp=76&ved=1t:429,r:13,s:0

Også sammenligner du henne med en annen fotballfrue, Cheryl Cole, som på dette bildet ikke har sminke på seg en gang:

http://www.google.no/imgres?q=cheryl+cole&hl=no&gbv=2&biw=1920&bih=1019&tbm=isch&tbnid=KMVY0bNn6qAo0M:&imgrefurl=http://gossip.whyfame.com/cheryl-cole-back-on-her-feet-after-malaria-6119&docid=QxXDO_828Y2PlM&imgurl=http://gossip.whyfame.com/files/2010/07/cheryl_cole4.jpg&w=468&h=765&ei=P_3LTqeFLeHk4QTL7bUf&zoom=1&iact=hc&vpx=617&vpy=611&dur=3400&hovh=287&hovw=175&tx=123&ty=143&sig=117543704926828180238&page=3&tbnh=128&tbnw=92&start=147&ndsp=79&ved=1t:429,r:19,s:147

Der har du virkelig skjønnhet og flotte ansiktstrekk.

Jeg så et klipp fra god morgen norge, og der ser man tydelige mørke ringer under øynene hennes. Det er to dype furer som føre vekk fra den innerste øyekroken også som deler opp den hovne øyepartiet. Hun ser rett og slett trøtt ut. Stakkars, det virker som hun sover lite. Ut i fra hva hun skriver på bloggen så stemmer det jo. Sier ofte at hun legger seg etter midnatt men er oppe igjen kl.07 for å trene. None trenger mindre søvn enn andre, men hun ser mer trøtt enn opplagt ut. Hadde hun bare fått seg en god natts søvn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så et klipp fra god morgen norge, og der ser man tydelige mørke ringer under øynene hennes. Det er to dype furer som føre vekk fra den innerste øyekroken også som deler opp den hovne øyepartiet. Hun ser rett og slett trøtt ut. Stakkars, det virker som hun sover lite. Ut i fra hva hun skriver på bloggen så stemmer det jo. Sier ofte at hun legger seg etter midnatt men er oppe igjen kl.07 for å trene. None trenger mindre søvn enn andre, men hun ser mer trøtt enn opplagt ut. Hadde hun bare fått seg en god natts søvn...

Fant linken: http://www.tv2.no/gmn/caroline-berg-jeg-lever-bra-av-bloggingen-3305637.html

Igjen, selv om dette er kritikk på hennes utseende vil jeg bare ha sagt at dette er et tydelig tegn på at hun burde få seg mer søvn, og at det ikke er sunt å presse kroppen til det ekstreme slik det kan virke som hun gjør. Er jo ganske synd på dama som føler at dette er veien til lykke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant linken: http://www.tv2.no/gmn/caroline-berg-jeg-lever-bra-av-bloggingen-3305637.html

Igjen, selv om dette er kritikk på hennes utseende vil jeg bare ha sagt at dette er et tydelig tegn på at hun burde få seg mer søvn, og at det ikke er sunt å presse kroppen til det ekstreme slik det kan virke som hun gjør. Er jo ganske synd på dama som føler at dette er veien til lykke.

Hun har sagt flere ganger at hun sover kun 4-5 timer per natt, og at dette "passer henne ypperlig". Det er vel bare et spørsmål om tid før hun møter veggen med det tempoet hun holder. Hun som er så opptatt av å være sunn, rart hun ikke har fått med seg at søvnmangel over tid er farlig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fant linken: http://www.tv2.no/gmn/caroline-berg-jeg-lever-bra-av-bloggingen-3305637.html

Igjen, selv om dette er kritikk på hennes utseende vil jeg bare ha sagt at dette er et tydelig tegn på at hun burde få seg mer søvn, og at det ikke er sunt å presse kroppen til det ekstreme slik det kan virke som hun gjør. Er jo ganske synd på dama som føler at dette er veien til lykke.

Her innrømmer hun faktisk også at hun ikke deler alt og fremstiller ting som bedre enn de er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge leve denne blogggen, den gir oss mang en latter! :skratte:

Men folkens, la oss se fakta i øynene; Fasaden slår jo sprekker etterhvert :popcorn:

Hvem bruker halve dagen på sminke, krølle løshår og vakle rundt på skyhøye hæler når de f.eks får barn?

De færreste! Da tipper jeg det blir gulp på skulder, comfy shoes, grorudpalme og baggy bukser! :fnise:

Ser frem til forsettelsen! :filer:

Den dama har da ikke rom for barn i hennes tilværelse. Nekter å tro at hun gir slipp på livsstilen sin for å bli mamma.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syns jeg hun er langt penere her: her http://fotball.vgtv.no/?id=1028 . Dette er filmet før hun fikk fikset på leppen, håret, øyenbrynene og fylt på ansiktet.. Hun må jo tro leserne er blinde som ikke ser at hun på mystisk vis plutselig har totalforandret utseendet, hun burde bare innrømme det. Hun hadde jo overhodet ikke overleppe før, og nå legger hun ut bilder av seg selv der hun plutselig har en kjempe stor overleppe hvor hun blånekter for at hun har redigert bildet eller brukt sminke.. Da gjenstår bare et alternativ, greit at man forandrer seg med alderen, men ikke på denne måten. Hvorfor kan hun ikke bare kan være naturlig? og det er langt mer sjarmerende med noen feil og mangler, enn å prøve å se ut som en freaking porselensdukke. Dette er Norges mest leste blogger og hva mange unge jenter ser opp til... TRIST!

Hun var jo mye penere der. Nå er hun bare en av mange plastdukker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...