Gå til innhold

til foreldre: hvor gjemmer dere sexleketøy?

^me^

Anbefalte innlegg

barn er nyskjerrige og er ofte noen små sniker som finner veien til skuffer og skap på jakt etter spennende ting.

hvor gjemmer dere sexleketøy og slikt for barna deres og evt andre ting dere ikke vil at de skal få fingrene i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det så lurt å ha låst nattbordskuff? x) Blir ikke barna veeeldig nyskjerrige på hvorfor den er låst da, og spør om det hele tiden?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lette en gang etter paracet og fant mamma sitt leketøy samt glidemiddel i nattbordskuffen. Husker jeg syntes det var kjempe ekkelt! Jeg tror jeg ville gjemt mitt i sokkeskuffen eller noe sånt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mitt i underbuksa

det hørtes i grunn litt upraktisk ut for meg da jeg har 2 dildoer, du tror ikke folk hadde begynt og lure da? :fnise:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville hatt et låstbart skrin laaangt bak i skapet der alt ullundertøyet ligger, eller noe sånt ;)

Endret av SportyShorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke noe sånt - og mye av grunnen er nok at jeg ikke aner hvor jeg skulle gjemme det unna! :ler:

Kan ikke tenke meg noe mer kleint enn at ungene skulle finne noe sånt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma hjemmer den i en av skuffene i skrivebordsskapet sitt. Før gjemte hun den i nattbordet sitt. Og jeg har vært så uheldig å funnet den på jakt etter andre ting. Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg rota litt i undertøysskuffen til mamma en gang og fant en passe tykk, passe lang, rund og ruglete stav som lå i en tøypose. Jeg trodde selvsagt umiddelbart at jeg hadde funnet en dildo, og jeg husker at jeg bare gravde den ned igjen under alle trusene og lot som ingenting (var vel ti-tolv år eller noe den gangen, hadde i alle fall hørt om hva en dildo var).

Så, da jeg på nytt skulle lete etter noen strømper i den aktuelle skuffen noen år senere (sikkert i fjor eller noe) dukket selvsagt den samme gjenstanden opp igjen, i den samme tøyposen. Det jeg oppdaget denne gangen, som jeg ikke la merke til forrige gang i min iver etter å gjemme den bort igjen, var at tøyposen hadde tekst og illustrasjon utenpå. Det viste seg at gjenstanden var en massasjedings i tre som man blant annet kan legge på gulvet og rulle føttene på :P

Denne siste gangen kikket jeg selvsagt oppi posen også, og hadde jeg gjort det første gang hadde jeg nok skjønt med én gang at det ikke var noe sexleketøy. Jammen bra det ikke har vært noen stor bekymring for meg disse årene, jeg hadde jo glemt det. Gjett om mamma lo da jeg fortalte henne om det jeg trodde da jeg først fant massasjestaven!

Mitt leketøy ligger og har alltid ligget i en kommodeskuff på rommet, men verken stedatteren min eller småsøsknene har noengang vært tilbøyelige til å snoke der.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har den liggende enten under en av putene i senga, oppå kommoden eller i sokkeskuffen. Og ja, sønnen i huset har funnet den en gang :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjalp fint lite at mamsen gjømmer den til vanlig når jeg en gang skulle vekke henne og dildoen lå på golvet oppå en håndduk. Syns det vaar så ekkelt at jeg ble sur. Æsj :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjalp fint lite at mamsen gjømmer den til vanlig når jeg en gang skulle vekke henne og dildoen lå på golvet oppå en håndduk. Syns det vaar så ekkelt at jeg ble sur. Æsj :gjeiper:

Stakkars deg! Voksne har et sexliv, vet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å komme inn på ett rom hvor moren din sin dildo lyser foran ansiktet ditt, blir man faktisk veldig kvalm. Tenk hva hun gjorde før hun la seg, liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å komme inn på ett rom hvor moren din sin dildo lyser foran ansiktet ditt, blir man faktisk veldig kvalm. Tenk hva hun gjorde før hun la seg, liksom...

...og du har aldri onanert selv? Med eller uten leketøy?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den liggende enten under en av putene i senga, oppå kommoden eller i sokkeskuffen. Og ja, sønnen i huset har funnet den en gang :ninja:

Fortell! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har de det, men følelsen er der allikevel. Prøv å fortelle meg at du ikke hadde blitt litt sånn :sjokkert: hvis du skulle vekke din datter, og det lå en tydelig brukt dildo ved siden av henne - eller din sønn, og det lå en analplugg ved siden av ham! De aller fleste synes det er litt ekkelt å skulle forholde seg til sexlivet til sine nærmeste, det er helt naturlig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...