Chord Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Noen her som har smakt safarikjeksen, den som nå er kommet med ny oppskrift? Jeg har alltid elsket Safari, men dette ble jeg skuffet over. Den gode Safarismaken er nå borte, og det smaker egentlig som de fleste andre tørre sjokoladekjeksene. Noen andre som har smakt den nye oppskriften?
Betty2 Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 ja, er helt enig med deg. den gode gamle safari smaken er vekk. Så safari kjeks er ikke safari kjeks lengre
Chord Skrevet 16. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2011 Kjeksen Maryland har jo ikke så veldig ulik smak som Safari hadde før, så jeg tror nok det blir det jeg kjøper neste gang jeg får en craving for Safari
Milli01 Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Helt enig, den er ikke mye god lengre. Ble skikkelig skuffet.. Skal sende klage til sætre nå faktisk!
Fanta Exotic Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Ja, de er mye tørrere, og smuler mye mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå