Gå til innhold

You tube film viser Anders Behring Breivik som fester vilt i FrPs lokaler.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette kom da ut bare dager etter 22. juli. Du er følger med, skjønner jeg...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

Videoen er nylig lagt ut på You Tube i sin helhet. Den har ikke tidligere vært vist, kun stillbilder har foreligget.

I tillegg har norske medier latt være å nevne den selv om den jo beviser at påstandene om at Behring Breivik ikke var aktiv i FrP bare er tull.

Jeg skulle ønske de som var kompiser med Behring faktisk kunne innrømme det i stedet for å bortforklare. Flere av dem er ledende FrPere. En av dem roper til og med navnet til Behring Breivik høyt på videoen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babayaga

Hva er poenget og meningen med å legge ut dette ?

Trenger vi å se dette ?

Kanskje de som legger det ut, trenger noen annen type oppmerksomhet?

mvh

Babayaga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

Videoen er nylig lagt ut på You Tube i sin helhet. Den har ikke tidligere vært vist, kun stillbilder har foreligget.

I tillegg har norske medier latt være å nevne den selv om den jo beviser at påstandene om at Behring Breivik ikke var aktiv i FrP bare er tull.

Jeg skulle ønske de som var kompiser med Behring faktisk kunne innrømme det i stedet for å bortforklare. Flere av dem er ledende FrPere. En av dem roper til og med navnet til Behring Breivik høyt på videoen.

Hvilken rolle spiller det?

Absolutt ingen! Alle vet jo at Breivik hadde et liv før forbrytelsen, det kunne vel ingen hindre ham i?! Skulle de vært tankelesere og skjønt at han kom til å bli kriminell i fremtiden?

Jeg har aldri stemt FrP, men disse trådene du spammer ned forumet med er så patetiske og latterlige at jeg skjønner ikke at du ikke får beskjed fra moderatorene om å skjerpe deg eller bli utestengt.

Det du holder på med er bare hets og tull, og så flau over det er du at du må skjule deg bak AnonymBruker for å tørre å holde på med dumhetene.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er poenget og meningen med å legge ut dette ?

Trenger vi å se dette ?

Kanskje de som legger det ut, trenger noen annen type oppmerksomhet?

mvh

Babayaga

Hva var det egentlig å se? Vi så et par korte glimt av ham sittende i en sofa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

Videoen er nylig lagt ut på You Tube i sin helhet. Den har ikke tidligere vært vist, kun stillbilder har foreligget.

I tillegg har norske medier latt være å nevne den selv om den jo beviser at påstandene om at Behring Breivik ikke var aktiv i FrP bare er tull.

Jeg skulle ønske de som var kompiser med Behring faktisk kunne innrømme det i stedet for å bortforklare. Flere av dem er ledende FrPere. En av dem roper til og med navnet til Behring Breivik høyt på videoen.

Også? Mener du at de burde visst hva han skulle gjøre (flere år før planene var klare)? Hva er poenget ditt? Bør familien hans skjelles ut? Er det flere du ønsker å bebreide? Er du en av de som forsvarer den dårlige beredskapen med at bare én mann har ansvaret, ABB, samtidig som du skal beskylde Frp for å være medvirkende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det videoen først og framst viser er at de som forsøker å bagatellisere Breiviks rolle i FrP ikke snakker sant.

Anders Behring Breivik var en sentral ungodmspolitiker i partiet. Han var kompis med mange av de ledende politikerne i FrP i dag. Hadde han fortsatt sin karriere kunne han i verste fall blitt byråd i Oslo.

FrP har jugd om dette hele tiden og bare trukket seg hver gang beviser blir lagt på bordet. De som fester sammen med Brevik på videoen er folk som nå hevder de aldri har møtt ham. DET er jammen meg kritikkverdig.

Frimurerlosjen hvor ABB har vært medlem har taklet dette voksent ved å redegjøre presist for medlemsskapet sitt og ved å snakke sant. Dermed har de sluppet unna kritikk i etterkant. FrP kunne snakket sant med en gang de også så hadde de sluppet å bli kritisert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg syns er kritikkverdig er at, driver alle mannepolitikere å feste på denne måten? Fester de med halvnakne jenter, lapdanser og klår de?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ABB var med på fester med FPU og FRP er ikke noen nyhet.

Det som kanskje kan relateres til nyheter er heller at denne videoen viser at FRP'ere er veldig seksuelle og "all over the place" mtp at det i størst grad viste to damer og en mann som klådde på hverandre :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye jeg reagerer på med denne videoen.

Damen med korsett og magen hengene utenfor. Ærlig talt, klarer ikke FRPere å kle seg? Er hun deltidsprosituert? Og hvorfor så lubbe, kjenner ikke FRPere til matpyramiden?

Hvorfor har de så stygg sofa i lokalet, har de stjålet den fra en Fretexcontainer?

De røyker INNE, noe som ikke er tillat. Det kan godt hende videoen er fra før røykeloven, men likevel.

Hvis man hører skikkelig nøye etter på musikken og hylingen er det noen som roper "SATAN LEVER". Ikke at det er overraskende, vi snakker tross alt om FRP.

:bond:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

Videoen er nylig lagt ut på You Tube i sin helhet. Den har ikke tidligere vært vist, kun stillbilder har foreligget.

I tillegg har norske medier latt være å nevne den selv om den jo beviser at påstandene om at Behring Breivik ikke var aktiv i FrP bare er tull.

Jeg skulle ønske de som var kompiser med Behring faktisk kunne innrømme det i stedet for å bortforklare. Flere av dem er ledende FrPere. En av dem roper til og med navnet til Behring Breivik høyt på videoen.

jaha? hva skal vi gjøre med 'kompisene' hans?

Vi må jo finne ut hvem han spilte med i wow og!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FRP har ikke lagt skjul på at Breivik var medlem i partiet for flere år siden. 23. juli sa Siv Jensen dette. Senere sa Lene Langemyr dette. FpU har laget en egen side med kommentarer Breivik har publisert på deres nettforum her. Politikerne i FRP nekter ikke kjennskap til Breivik, men sier de rett og slett ikke husker ham så godt, så det spørs jo hvor "kompis" han var med de andre politikerne.

Katinaktinka: Videoen er fra 2002, røykeloven var ikke innført. Jeg synes også det er smålig og ganske patetisk av deg å gå til angrep på jenta i videoen sine matvaner og klesstil. Og til slutt: Jeg hører ingen som roper "Satan lever".

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er noe jeg alltid har lurt på etter 22.juli. Kom på det når jeg så denne filmen også. Jeg har tenkt på om han noen gang har hatt ei dame. Han er jo faktisk 32 år(?). Det er liten sannsynlighet for at han er jomfru. Tenk å vite at man har ligget med Breivik. Det må være grusomt!

Jeg vet det er underlig å tenke på, men.. Folk har vel tenkt på masse rart etter den dagen tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du er dame-politiker i Fremskrittspartiet så kan du ikke være kresen på hva du puler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om frp hadde vist hva abb planla trur du virkelig ikke de ville gjort noe med det da?

du bebreider frp for hva abb gjorde, om han ordføreren fra ap som er annmeldt for overgrep blir funnet skyldig, vi du da sette stolteberg i samme båt siden de to var mye sammen?

en jeg festet mye med i min ungdom blir funnet skyldig i drap, er det da min skyld siden jeg kjente han for ca 10 år iden, men ikke har pratet med han etter det? burde jeg da ha sett hva han ville gjøre?

synes dette blir for dummt, om du skall ta noen for dette burde du vel ta frimurerne og da, han var et aktivt medlem 22/7, om han var medlem andre steder må du virkelig hive deg over de også, eller er det bare for og sverte frp du gjør dette?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...