Gå til innhold

Drømmen om en liten spire ❤


Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Gjest Adeline*Jouvin

Håper du kose deg på jentetur, Adeline! :jepp:

Her hos meg gikk murrungene opp og ned, og ble plutselig borte. nå er de tidvis tilbake igjen ;)

Puppevondten min sluttet litt etter 1.trim tror jeg, og puppene er ikke lenger vonde nå i det hele tatt, og de produserer råmelk.

Kos deg og slapp av :klemmer:

:strix: Du er gravid, søta :fnise:

Aha... Synes det er greit å vite, jeg.. hehe. Antar jo at murringene var nå fordi at TR egentlig skulle komme og litt sånn. Jeg vet bare at så lenge man har noen symptomer er det positivt :fnise:

Håper du har det fint på jentetur, selv om det blir. En edru en ;) Og jeg regner med at gt viste deg at du er gravid :)

Ja, vi koser oss kjempe masse! Her er det utrooolig kaldt,da! Tidligere i dag var det 10 minus med kaald vind! Brrr... Men det skal jo være sånn da! Det er jo tross alt vinter :)

Ja, herregud.. testen ble nok en gang positiv :fnise: Sto svart på grått/grønt: GRAVID 2-3 UKER!

Testen regner jo fra eggløsningen, da. Men jeg er faktisk 4+5 i dag! Ca..Og på julaften er jeg 5 uker! Det går framover heldigvis:)

Tenkte at jeg skulle si det til mine besteforeldre i form av et kort på julaften sammen med gaven. Jeg ser de ikke før senere på kvelden, så jeg tenkte at å skrive noe som "jeg har enda en gave til dere, men den blir ikke ferdig før om 9 mnd" osv :fnise: kan jo bli litt tidig:)

Nå har vi akkurat spist en kjempe god middag. Jeg spiste laks og bakt potet og til dessert var det creme brule med magosorbet og fersk frukt! Er så mett at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg :fnise:

Men dere må ha en koselig kveld videre, jenter! Adios!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adeline*Jouvin

Hvordan går det med deg Adeline? Hatt ei fin jul? :)

Hei!

Ja, julen har vært fin:) I min familie har vi begynt å feire i mindre "grupper" enn det vi gjorde før, da vi feiret alle sammen. Så nå er vi kanskje 5-6 stk på julaften:) Det er sååååå deilg å slippe å stresse med middagen og julegaver. Bare ta det i sitt eget tempo.

Så det var den julen!

I dag er jeg forresten 5+6 uker på vei! Tiden går kjempefort;) Men i går fikk jeg virkelig smake på hva det vil si å være trøtt! Jeg hadde lagt meg rundt 24-01 natten før og våknet 08:30 (det er forresten en ting jeg plutselig har begynt med. Stå opp tidlig hver dag). Jeg stelte meg, spiste frokost og satt meg i sofaen... da ble jeg plutselig så trøtt at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg! Øynene svidde og rant, og kroppen ble svak. Da sovnet jeg altså fra klokken 13:30 til 17;00, med NULL sjanse for å stå opp i mellom da. Det virket som om jeg ikke hadde sovet i det hele tatt den natten... men trøttheten satt på meg som en parasitt hele dagen.

SÅ! Det er altså DETTE de mener med "ekstrem trøtthet"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Jepp, velkommen til gravid-landet! Trøttheten er skummel! Vær forsiktig når du er ute og kjører bil :Nikke: Jeg klarte ikle å konsentrere meg i hele sommer. Satt i sofaen og sov hele ferien :ler:

Godt å høre at spiren sitter og at du har hatt ei god jul :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ja, det fikk jeg erfare i går da jeg skulle hente gubben på en fest. Brøt vikeplikten og greier :sjenert:

:fnise:

I dag har det vært familiebesøk hos svigers. Til tross for at det var 20 personer til stede i en ikke så alt for stor stue, var det veldig koselig. Men trøttheten kom snikende innpå. Kunne sovnet stående,jeg.

Masse god mat var det også! Jeg var så sulten at det skrapte i magen. Men når vi skulle spise, klarte jeg bare å få i meg ettrundstykke. Så vidt :sjenert:

Men ellers går det fint, altså :fnise:

Venninnen min fødte en liten gutt i dag, forresten! 9 dager på overtid! Jeg har prøvd å få tak i henne i dag, men til ingen nytte. Skulle egentlig feire nyttårsaften sammen med de i morgen siden jeg ikke har noe annet å gjøre på. Så fikk jeg en melding av samboeren at den lille gutten endelig hadde kommet til verden! For øyeblikket bor jeg ikke så langt fra sykehuset hun fødte på, så jeg er mer enn klar til å fyke ned for å se på den lille gutten :rodmer:

Herregud, så jeg gleder meg til å se ham! Hehe

Men jeg lurer på hva jeg skal finne på i morgen,da. Sambo har lyst å dra på fest. Men jeg vil jo ikke sitte på fest når alle andre drikker og blir dummere og dummere :fnise: Synes ikke det er så kjekt, jeg.

Min mor og far skal på besøk til noen venner, min tante og onkel har reist til sine venner, svigermor og svigerfar skal feire med venner på hytten...og ja, venninnen min har jo akkurat fått et nurk.

Så da er det meg igjen da! Egentlig gjør det ikke så mye om jeg ikke har noe å finne på. Er jo ganske trøtt for tiden. Men jeg ser jo for meg at jeg kanske blir litt ensom ila kvelden :fnise:

Men, men..finner nok ut av det.

Jeg savner forresten snus noe helt grassalt :fnise: Nå spiser jeg bare masse drit i stedet for å snuse. Og det er fæææælt! Da jeg snuste, ble det som en erstattning for snopet og det jeg ellers plutselig fikk lyst på.

Jeg kjenner heldigvis ikke noe sug etter det, som at jeg MÅ ha det, men kjenner et par ganger om dagen, f.eks etter middag, eller når jeg ser på film, at det hadde vært godt med en snus :sjenert:

Jaja, det er vil ikke så gale at det ikke er godt for noe.. er det ikke det de sier :) Vil jo mye heller ha en liten bebis enn å kunne snuse når jeg vil :fnise:

Japp! Så med det runder jeg av for i dag. Nå venter jeg bare på at resten av besøket skal gå, sånn at jeg kan ta av meg sminken! For i kveld skal meg og min kjære se de siste episodene av Dexter sesong 7. Og han skal massere føttene mine!! :enig: OOOYAH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snusen, ja.. Fy søren som jeg gleder meg til å ta en snus ;) jeg kjenner fortsatt suget etter det, men skal holde meg uten så lenge jeg kan.

Håper du får det koselig imorgen, tross du ikke helt hva du skal imorgen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Snusen, ja.. Fy søren som jeg gleder meg til å ta en snus ;) jeg kjenner fortsatt suget etter det, men skal holde meg uten så lenge jeg kan.

Håper du får det koselig imorgen, tross du ikke helt hva du skal imorgen. :klemmer:

:fnise: Ja, det blir klart et høydepunkt når den tid kommer!

Takk for det! Ser ut til at vi skal spise hos på hytten til foreldrene og så... ja. Da stopper mine planer. Så jeg får se det an. :) mat blir det i hvertfall!

Må bare få gratulere :)

Tusen takk:) :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Da var det nyttårsaften, eller nyttårsSaften, som jeg sa da jeg var liten :fnise:

I dag har vi vært å spist middag på hytten til foreldrene. Det var veldig, veldig godt,selv om jeg nesten ikke klarte å spise noe! Har blitt småkvalm når jeg ikke spiser og småkvalm når jeg endelig spiser. Så der er jo artig,det! :fnise:

Etter middagen, kjørte jeg min kjære til festen til noen venner av han og satt der litt. Han ene kameraten hans satt å nærmest studerte meg rett før jeg skulle gå, og da jeg gikk inn på kjøkkenet kom han etter meg og sa: Hva er det egnetlig med deg? :fnise:

Han hadde skjønt det ganske raskt tror jeg, og ble veldig glad! Han er en av mine favoritter, hehe.

Så jeg stakk hjem etter litt klemmer og gratulasjoner og hoppet i pysjen og satt på Modern Family mens det smeller for harde livet der ute:)

Ooooog trøtt er jeg i hverfall!

Godt nytt år, alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...