Gå til innhold

Drømmen om en liten spire ❤


Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Gjest Adeline*Jouvin

Nå har jeg JAMMEN MEG vært flink!

Jeg lå her i sengen og tenkte på at jeg skulle ønske at jeg ikke måtte på jobb i morgen (skjerpe seg!)

Også tok jeg bare radion på full guffe, slo på lysene og reiv ut alle klærne fra skapet :fnise:

Og dermed var jeg i gang med å rydde og sortere klær! Hver gang jeg rydder i skapet ender det med at jeg har samlet 3/4 av klærne mine i en pose som går til Fretex. Nå har jeg nesten ingenting i skapet.. Men herreguuud så deilig det er!

Jeg er egentlig ganske ryddig av meg og liker å ha det fint, men når det kommer til klesskapet mitt, kaster/ ruller/trykker jeg bare inn klær i stedet for å legge de sammen :sjenert:

Også har jeg ryddet den andre delen av skapet mitt hvor jeg har kjoler og sånn.. Så har jeg plass til et ekstra klesstativ- greie til min fremtidige bebis :fnise::rodmer:

Forresten, har jeg kjent noen "stikkinger" i magen de siste dagene, både på høyre og venstre side. Nede og ved navlen. Vet ikke hva det kan være. Kan jo godt være luft i magen også :sjenert::rodmer:

Ellers er jeg i dag 20 i syklusen

23 dager til neste EL

9 dager til TR (IKM?)

Endret av Adeline*Jouvin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ville bare si lykke til med prøvingen og at jeg kommer til å følge deg framover. Spennende å se om det skjer noe snart! :jepp: Har du tenkt å prøve noen kjærringråd for å få spiren til å sitte eller skal dere bare kjøre på som vanlig?:sengekos::fnise:

Gleder meg til å følge med hvertfall!

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hei! :goodbye:

Så koselig at du vil følge!

Vel, vi har rett og slett bare gjort som vanlig, vi :) kjenner du til noen kjerringråd da?

Er du 16 uker på vei? :rodmer: Så herlig!!

Må titte innom boken din også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :goodbye:

Så koselig at du vil følge!

Vel, vi har rett og slett bare gjort som vanlig, vi :) kjenner du til noen kjerringråd da?

Er du 16 uker på vei? :rodmer: Så herlig!!

Må titte innom boken din også!

Det finnes en haug med kjærringråd, som f.eks å drikke hostesaft eller grapefruktjuice! Men personlig vet jeg ikke om jeg tror på at det virker. Har lest om mange som sverger til juice`n, men det kan likesågodt ha vært flaks at spiren satt akkurat den perioden... Men det er jo lov å prøve? :jepp: Ja er 16 uker og 3 dager på vei! Herlig! :rodmer: Håper dere slipper å vente lenge på drømmen deres! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :goodbye:

Så koselig at du vil følge!

Vel, vi har rett og slett bare gjort som vanlig, vi :) kjenner du til noen kjerringråd da?

Er du 16 uker på vei? :rodmer: Så herlig!!

Må titte innom boken din også!

edit: dobbelpost

Endret av ara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

Hehe, ja det heter jo kjerringråd for en grunn vil jeg tro :fnise: Tror vel bare vi gjør det "old school" :fnise:

Så koselig med 16 uker! Er ikke det litt uvirkelig?

_________________________________________________________________________________________

I dag har jeg sett litt på nettstudier for å se om det er noe jeg kunne tenke meg å studere når jeg får igjen resultatet på eksamenen!

Hittil har jeg funnet Bachelor i kultur-og samfunnsfag med kjernefaget som Featurejournalistikk!

Også noen valgfag da..

Men så tenker jeg på dette med jobb og studielån og en evt baby! Kanskje jeg skal spørre om jeg kan gå ned i stilling og bare jobbe 2-3 ganger i uken for så å lese hjemme. Da har jeg jo litt lønn og litt stipend. Hmmm.. Dette må jeg fundere på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det heter jo kjerringråd for en grunn vil jeg tro :fnise: Tror vel bare vi gjør det "old school" :fnise:

Så koselig med 16 uker! Er ikke det litt uvirkelig?

_________________________________________________________________________________________

I dag har jeg sett litt på nettstudier for å se om det er noe jeg kunne tenke meg å studere når jeg får igjen resultatet på eksamenen!

Hittil har jeg funnet Bachelor i kultur-og samfunnsfag med kjernefaget som Featurejournalistikk!

Også noen valgfag da..

Men så tenker jeg på dette med jobb og studielån og en evt baby! Kanskje jeg skal spørre om jeg kan gå ned i stilling og bare jobbe 2-3 ganger i uken for så å lese hjemme. Da har jeg jo litt lønn og litt stipend. Hmmm.. Dette må jeg fundere på!

Jo! Noen ganger glemmer jeg nesten at jeg er gravid! Så plutselig ser jeg en baby eller kjenner "noe" i magen og da kommer jeg plutselig på det igjen! Og da blir jeg så overøst av glede og jeg ser så fram til å få treffe lille nurket, selv om det er leeeenge til enda!! Men uvirkelig og magisk er det på samme gang! :rodmer:

Jeg har ogå vurdert samme kombinasjon som deg med bittelitt jobbing, stipend og evt da nettstudier eller deltid på høyskole.. Men får se hva tiden bringer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ja, for det må jo kunne gå an å i allefall studere på nett mens man er gravid? Og jobbe må jeg jo gjøre om jeg skal få fødselspermisjon :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Huff.. Nå ble jeg litt bekymret... Eller lei meg..

Har akkurat snakket litt med kjæresten om pengene vi har i desember. Eller... Ikke har. Jeg har jobbet minimalt i november grunnet eksamen og det samme at han. Så det at vi får halv skatt hjelper ikke på i det hele tatt... Vi har masse dustete julegaver å kjøpe, har ikke så mye julepynt, til og med ingen julekalender!!! :sjenert:

Skulle så gjerne ønske at vi hadde penger til å kose oss.. Kjøpe klemmentiner, julesnop og julepynt.. Men men. Desember har alltid vært en dritt måned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Vi har masse dustete julegaver å kjøpe, har ikke så mye julepynt, til og med ingen julekalender!!! :sjenert:

Skulle så gjerne ønske at vi hadde penger til å kose oss.. Kjøpe klemmentiner, julesnop og julepynt.. Men men. Desember har alltid vært en dritt måned..

Æsj, kjenner meg igjen altfor godt. Jeg jobbet faktisk ekstra i november til tross for eksamen, men jeg lever uten lånekasse-støtte nå dette halvåret. Og det er tøft! Jeg sa til broren min: "i julegave kan du få... en brukt hårstrikk!" :fnise: I år får jeg nok ikke kjøpt sjokoladekalender før den 15, men prøver å se positivt på det: da kan jeg spise 15 biter på en dag! Og julegaveshoppingen må jeg holde til et minimum, så folk får ikke så mye av meg i år. Men sånn er det vel noen ganger når man er "fattig student" og det kommer helt sikkert til å bli bedre :klemmer: Jeg gleder meg også til den dagen jeg kan pynte ordentlig til jul og kose meg uten å måtte snu på hver krone :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PurpleLady

Så kjedelig med trange måneder! Men husk at det er lov til å ikke kjøpe så dyre gaver ;) bak sjokoladekjeks eller kokosmakroner og kjøp f. eks hjertekakebokser til 30 kr på Nille, og gi bort dette ;) eller lag konfekt og pakk inn i celofan. Eller kjøp flakslodd :) evt sy filthjerter som julepynt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

Isodora: Ja! Nå nærmer det seg! Spennende! Det er nesten så jeg ikke tør å teste.. :fnise:

PurpleLady: det var veldig gode tips! Får se om jeg kan bake noe med ingredienser jeg allerede har:)

Det som er så "ille" er at jeg har 17 barn (!!!!) å kjøpe til :fnise:

Jeg er eldst i den nye generasjonen, da mamma fikk meg når hun var 19. Så fulgte resten av søskene hennes med år senere. Den eldste av de er bororn min på 14 og yngste er min tante sin på 3. Også har vi samboer sine nieser og nevøer.

Men! Vi skal klare det. Har allerede kjøpt en del gaver på salg, så vi har "bare" 10 stk igjen :fnise: Tror jeg.. Hvis ikke det er mindre.

Nå er jeg på jobb og spiser lunsj, da. Sa ja til i vakt i morgen.. Så får jeg i allefall litt mer lønn nå som det er halv skatt:)

Så nå prøver jeg å gjøre så mye som mulig slik at jeg slipper å stresse med det i morgen. Digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel ikke mange dagene igjen til IKM :) Spennende! Har du noen symptomer på enten det ene eller andre da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Nei, det er ikke lenge igjen:)

Ehmm... Nei, vet du hva? Jeg har ikke hatt noe særlig, altså :sjenert: Har bare hatt litt "stikkinger" rundt i magen.. Men det er sikkert bare luft :gjeiper: Hadde også ørlite menssmerter bak i ryggen. Men det var bare èn dag. Var i allefall nok til å gjøre meg forvirret :gjeiper:

Hva med deg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gøy med stikking...det hadde jeg før jeg fant ut at jeg var gravid!! Tenk om det er et tegn!! :) Men det er jo veldig individuelt, så vil ikke gi deg falske forhåpninger..Hadde bare vært utrolig gøy om du var gravid!

Når kan du teste? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Så gøy med stikking...det hadde jeg før jeg fant ut at jeg var gravid!! Tenk om det er et tegn!! :) Men det er jo veldig individuelt, så vil ikke gi deg falske forhåpninger..Hadde bare vært utrolig gøy om du var gravid!

Når kan du teste? :)

Ja:) nå har jeg ikke kjent det på noen dager da.. :sjenert:

Jeg kan teste 8.des. Da venter jeg egentlig TR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

I kveld har jeg vært på besøk hos mormor og morfar! I dag har de vært gift i 49 år!!! :rodmer: DET er respekt:)

Jeg har også vært å trent i dag:) det er så deilig å i allefall få trent litt og ikke mye ;)

Men nå er jeg faktisk så trøtt at jeg holder på å sovne.. Men vil ikke sovne før etter 24:00.. For jeg vil se hva groupon-dealen er :sjenert::fnise:

:sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...