Gå til innhold

Drømmen om en liten spire ❤


Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Gjest zeppelin

Nå har jeg vært veldig flink! Jeg har ryddet og vakset gulv! Klarer simpelten ikke å fokusere på noe når jeg vet at det er rotete og skittent. Men det er jo ganske rart i grunn, fordi jeg er egentlig litt rotete av meg :sjenert:

Har en litt trist nyhet da.. venninnen min så ble gravid, hadde en SA i går. Kjempe trist...

Det rare er at jeg har gått igjennom akkurat det samme, men når hun sendte melding til meg i går, visste jeg ikke hva jeg skulle si.

Men da skal det sies at det finnes aldri noe riktig å si. Man må bare ta tiden til hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en litt trist nyhet da.. venninnen min så ble gravid, hadde en SA i går. Kjempe trist...

Det rare er at jeg har gått igjennom akkurat det samme, men når hun sendte melding til meg i går, visste jeg ikke hva jeg skulle si.

Men da skal det sies at det finnes aldri noe riktig å si. Man må bare ta tiden til hjelp...

Det var trist. Men er ikke noe som er rett å si, det beste er å være der om hun vil prate, og lytte. Men ikke trenge seg på.

Jeg vet akkurat hvordan hun har det, for sitter jo midt oppi det selv nå, dessverre. :(

Hvor langt var hun på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Ååh, så trist :( Jeg er også dårlig på å finne ut av hva jeg skal si i slike situasjoner. Jeg er veldig forsiktig med å si "jeg vet hvordan du har det" osv, siden sorg kan være veldig individuelt. Man må bare ta tiden til hjelp som du sier, pg lytte dersom hun vil prate.

Mamma gikk gjennom en MA før hun fikk meg, og hun er fremdeles sint på legen som oppdaget det på en UL. Han sa bare "nei. her var det ikke noe å spare på!" på en veldig kald måte. Gøy å høre for en førstegangsgravid på 23 :/ Jeg er redd for at det kan skje meg også, men håper selvfølgelig jeg slipper. Tiden vil vise :) Slike ting er aldri noe gøy uansett, men det kan jo dessverre skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Det var trist. Men er ikke noe som er rett å si, det beste er å være der om hun vil prate, og lytte. Men ikke trenge seg på.

Jeg vet akkurat hvordan hun har det, for sitter jo midt oppi det selv nå, dessverre. :(

Hvor langt var hun på vei?

Ja.., hun var ca 5 uker tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Ååh, så trist :( Jeg er også dårlig på å finne ut av hva jeg skal si i slike situasjoner. Jeg er veldig forsiktig med å si "jeg vet hvordan du har det" osv, siden sorg kan være veldig individuelt. Man må bare ta tiden til hjelp som du sier, pg lytte dersom hun vil prate.

Mamma gikk gjennom en MA før hun fikk meg, og hun er fremdeles sint på legen som oppdaget det på en UL. Han sa bare "nei. her var det ikke noe å spare på!" på en veldig kald måte. Gøy å høre for en førstegangsgravid på 23 :/ Jeg er redd for at det kan skje meg også, men håper selvfølgelig jeg slipper. Tiden vil vise :) Slike ting er aldri noe gøy uansett, men det kan jo dessverre skje...

Herregud, leger er ofte blåst i topplokket!!!

Jeg gikk jo igjennom det samme for 3 år siden med grusomme smerter. Og da var jeg på jobb...

Men når det skjedde var venninnen min den første jeg ringte midt på natten. Hun kjørte bort til meg og satt der med meg...

Så på en måte er det jo "greit" at jeg har vært igjennom det samme.. For det gjør jo det lettere å snakke om det og "vite" hva som skjer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

God kveld i stuen :goodbye:

I kveld sitter jeg hjemme alene mens gubben er på byn...savner han, jeg :sjenert:

I dag, som alle andre dager, skulle jeg selvfølgelig være effektiv og gjøre masse matte. Mennnei...

I dag har jeg gjort liiitt matte, sovnet på sofaen, kjørt gubben på jobb og vært på besøk til min tante og spist god mat. Nå er jeg altså hjemme igjen.

Sitter å ser på "American Horror Story" på Max. Merkelig serie :sukk:

Ellers, så har jeg fått betennelse på det ene øyet..så ikke bare sitter jeg alene, men alene med en øyebetennelse :sukk: :gjeiper:

Nå nærmer det seg egglæsning, i hvertfall! Så det er jo en liten opptur.. hehe :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, fått øyebetennelse? Stakkars, hørtes ikke noe godt ut! :(:klemmer:

Men da nærmere det seg EL!! Får håpe dere treffer blink! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Nå har jeg sittet inne i hele dag og lest. Nå er jeg veldig lei, og veldig forvirret. Det virker som om jo mer jeg, desto mer jeg har lest "faller ut".

Åhhh... Jeg et faktisk ikke hva jeg skal gjøre om jeg ikke klarer denne eksamenen! Det er så forbanna idiotisk av de prektige formelle hestefjesene som sitter og bestemmer hva som skal til for at folk må ha for å få en utdanning!

Altså, jeg skjønner at man trenger matte. Det er HELT greit. Men det jeg derimot IKKE skjønner er at selvom jeg har hatt matte på barneskole og videregående, måtte ta matten om igjen bare fordi jeg skulle ta opp igjen et språkfag.

Det må jo finnes måte på hvor mye man skal styre på med nye reformer. Reformen er ikke en gang gjennomført skikkelig, da flere jeg vet om måtte ta ekstra år på intensivgymnaset fordi de ikke fikk vite at de måtte ha ekstra fag. Rådgivere og inspektører klarer heller ikke å bli enige om forlskellige ting ang å overføre den gamle reformen til den nye.

Det som også irriterer meg, er at eldre historie, som vi hadde på VGs, finnes ikke lenger. Så min 5'er på munlig eksamen? Nei, den teller ikke lenger. Den er strøket fra vitnemålet og snittet går ned.

Utrolig hvor urettferdig ting kan være av og til:(:(

Ellers i dag, har jeg lest. Ja. Ikke noe mer spennende enn det. Etter onsdag, DA får jeg livet mitt tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Hei!

Ja, det var en liten dose eksamensnerver på plass. På dette punktet klarer jeg liksom ikke å huske hva jeg har lest.. Og når jeg prøver å lese mer..nei, da funker det ikke. Det er som nytt :P

Kjære vene. Hvordan skal dette gå?

Har bursdag i morgen, da.. Så håper det kan bety lykke på en eller annen måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

FERDIG med eksamen!!!! Det er sååå deilig! Satt i 5 timer, til og med! Men det var en god del jeg ikke klarte eller visste hvordan jeg skulle løse. Men det jeg kunne, gjorde jeg ordentlig.

Så, kjære sensor: gi meg en 2'er, så er jeg fornøyd!

Nå har vi akkurat kommer hjem fra familiebesøk/ bursdagsfeiring for undertegnede:) fikk maaasse gaver, bla. en tur til København med min fantastiske mor:) og min like fantastiske tante har stelt og styrt på for at jeg skulle få en fin kveld:)

Nå skal jeg reise tilbake til henne for å se "Bridesmaides"! En fiiin avsluttning på onsdagskvelden:)

Men herre.. Så trøtt jeg er! Sto opp klokken 5 for å lese matte. Så gjett om det blir digg å sove i kveld! Etter litt sengekos, vel å merke;)

(EL i dag) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest zeppelin

Herlige fredagskveld!

Nå står entrecôt, fløtegratinerte poteter, brokkolig og sopp på menyen! Det lukter herlig!

Ellers krysser jeg fingrene på at vi har truffet blink! :) håper bare ikke jeg blir paranoid på symptomer:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Haha, jeg skjønte ingenting da jeg så at du hadde byttet nick :fnise: Trodde det var en annen som hadde skrevet i dagboka di, "men... hun har jo akkurat samme avatar som zeppelin?".

Spennende med EL! :hoppendeglad: Vi krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hei, boblebrus! ( skriver på iPhone og navnet ditt ble først boblerus og så boblebrud :fnise: )

Tenkte på deg i dag og lurte på hvor du hadde tatt veien! Får opp sånn "nytt innlegg"- greier når noen har skrevet nye innlegg i forumet.

Hadde ikke du en dagbok?

Ja, spennende med EL. Jeg føler liksom at jeg ikke har et snev av anelse på hva jeg holder på med. Tenker bare: EL? ok. Er det nå vi skal :sengekos: også skal det liksom skje noe? :sjenert:

Hehe..

Også er jeg ikke helt sikker på syklusen min enda, siden den lever litt sitt eget liv..men regnet ut i fra en sånn kalkulator på nettet at EL var i går. Så da satser jeg på det og ser hva som skjer.

Hadde det ikke vært greit om vi hadde et sånne display på håndleddet eller noe hvor det sto statusen til kroppen? F.eks: status: gravid, status: feber, status: PMS...

:fnise: men da hadde vi vel blitt robot og ikke menneske...

Endret av Adeline*Jouvin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Adeline*Jouvin

Ja, skiftet nicket. Ble litt lei av zeppelin. Led Zeppelin er favorittbandet, men behøver ikke å ha zeppelin over aaalt selvom :fnise:

Også var zeppelin det første jeg kom på da jeg lagde profilen min her :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Apropo!

Ligger i sengen å hører på radioen! Og nå spiller de "Black Dog" av Led Zeppelin!! Det er første gangen jeg hører en annen sang annet enn "Stairway to heaven", som er, for å være helt ærlig, kjedelig i lengden. Særlig når det er det eneste de spiller og sangen er ganske lang :fnise:

Men dette var jo lykke! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Æææ!!! Har sovet alt for lenge IGJEN! Det er så kjedelig! :kjefte: men det er så deilig å sove i nytt sengetøy ved siden av verdens deiligste mann :rodmer:

I natt drømte jeg noe helt merkelig. Verden skulle gå under. Og det som bestemte at verden skulle gå under, var en haug med skivede tomater :fnise: Jeg husker jeg spurte kjæresten min om den Haugen med tomater kom til å holde i mange år... Til vi allerede var død. Og han beroliget meg ved å si Ja. :fnise:

Så, folkens! Verden går ikke under så lenge vi har skivede tomater!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...