Gå til innhold

Å gjøre prøvingen gøy.


Gjest Gladjenten30

Anbefalte innlegg

Gjest Gladjenten30

Vi er i første prøveperiode, og jeg har lest masse.

Mannen er mer avslappet til hele greien og er generelt en rolig person som ikke blir så "gira" på ting. Så jeg lener meg mot å ha samme innstilling.

Jeg har en god venn av hankjønn som fortalte litt om hans side av "prøvingen" med sex etter EL-tester, prestasjonsangst, pliktsex mv. Det fikk meg til å tenke... min naturfaglige innstilling til at det er moro å lage barn og treffe blink - det er ikke sikkert at mannen min tenker slik. (Det er faktisk VELDIG sannsynlig at han ikke tenker slik, ut fra hvordan han tenker om å lage barn!)

Så nå gjør jeg dette:

1. Jeg gjør mitt beste for å være en god parter, og ha det godt - uansett om det blir graviditet av det eller ikke. Hvis jeg merker jeg er sliten/ stresset/ hormonelt på bærtur, så sier jeg det, og går meg en tur.

2. Jeg har en app på telefonen min hvor jeg noterer sex og syklus. Jeg sier ingenting til mannen om hvor jeg er i syklus med mindre han spør (det er ikke særlig sexy).

3. Jeg har kjøpt tre sett nytt undertøy, og to nye hverdagskjoler. Tar vare på meg selv, og går inn for å føle meg flott. Føler jeg meg flott, blir det tenning hos mannen (han sier jeg stråler). Slikt blir det kvalitetssex av. Og det fineste undertøyet kommer "tilfeldigvis" frem når syklusen gjør det mest hensiktsmessig. *Flire*

Det er jo win-win for alle. :)

*lure smil*

fra en utspekulert prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...