Gjest Badabing Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Er på leting etter en ørepiercing (tragus). Tåler ikke nikkel.. Noen her som har kjøpt piercinger på nett? Hvordan vet man hvilken størrelse man trenger? Har vært hos piercingstudioer og gullsmed, men synes de har dårlig utvalg.
Gjest Heloise Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Jeg har kjøpt mye hos Crazy Factory og Body Jewellery Shop. Størrelsen kan du måle med linjal eller hos piercer
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Vanligvis får man med en lapp fra pierceren om størrelsen på smykket som de har satt i. Men hvis du er usikker så er det bare å stikke innom og spørre hvilken størrelse du har, de finner nok sikkert ut av det ganske kjapt
challenger Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 (endret) piercing-piraten.no har et godt utvalg. Men det tok litt tid å få varen, og betalingsmåten var merkelig(fikk et kontonr på mail som jeg måtte overføre til). Hadde bestilt meg 2 stk, men så var de tom for den ene og da fikk jeg tostk andre piercinger i kompensasjon(og de var faktisk finere enn den jeg hadde bestilt i utg.punktet, måtte ikke betale ekstra), så det var bra service. Oi, så ikke at det var sånn øre-pircing du mente.. Trodde det var navle:p Men de har flere typer til andre kroppsdeler der også, så kansje de har det du skal ha? Endret 6. november 2011 av challenger
Gjest Heloise Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Det hørtes suspekt ut, da hadde jeg heller gått for de jeg linket til, de er skikkelige og har varene på siden inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå