Gå til innhold

Optimistiske finn-annonser


Gjest Spinell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er den faktisk solgt!

Lurer på hva den gikk for. Eller hvem som måtte betale hvem :fnise:

Nå kødder de.... For 5400kr kan man få kjøpt noe ganske pent i butikken i dag, og til og med få det tilkjørt hjem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert :ler:

"ser meg nødt til å selge serviset for å betale gjeld"... Håpar ikkje han/ho har særleg stor gjeld :hoho: Berre det å skrive det då, at ein sel noko fordi ein har gjeld! :overrasket:

Jeg mener å huske at noen som var med på Luksusfellen på tv3 hadde et slikt service, kjøpt på avbetaling selvfølgelig, som de måtte selge for å hente inn litt finanser.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny pris! Ikke så veldig mange som har lyst til å kjøpe denne, altså.

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=30575015

1.H*n betaler helt sikkert nrklisens.

2.H*n har helt sikkert bodd der, siden det står "Home" ved inngangsdøra.

Jeg likte egentlig interiøret, det var gjennomført sh/hvitt. Men jeg lurer på hva som var ideen bak å dekke en flate med rustfritt stål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert :ler:

"ser meg nødt til å selge serviset for å betale gjeld"... Håpar ikkje han/ho har særleg stor gjeld :hoho: Berre det å skrive det då, at ein sel noko fordi ein har gjeld! :overrasket:

Jeg tror gjelden oppsto da de kjøpte det serviset... :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Makan så mange TVer han hadde i samme rom. Hva skal man med det a??

Man pleier vel å se på dem? Helst med strømmen tilkoblet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man pleier vel å se på dem? Helst med strømmen tilkoblet.

Alle 5 på en gang?? Eller er det for å se på forskjellige program kanskje?

Jeg har sånn at jeg kan splitte skjermen på min TV, så jeg kan se på to program samtidig. Bare en lyd da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva med eit Disney juleservise til 15.000? :ler:

haha, det serviset der var premie i et sånt reklameblad mamma fikk en gang i tiden. xD tror det kosta noe slikt som 250 kr før første sett, så kunne du samle, kosta kanskje (om jeg tar hardt i) 1000 kr til sammen . :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, det serviset der var premie i et sånt reklameblad mamma fikk en gang i tiden. xD tror det kosta noe slikt som 250 kr før første sett, så kunne du samle, kosta kanskje (om jeg tar hardt i) 1000 kr til sammen . :skratte:

Nei, det stemmer ikke. Det er sabla dyrt. Det er et sånt abonnement av noe slag, og hele settet koster ikke 1000kr.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det stemmer ikke. Det er sabla dyrt. Det er et sånt abonnement av noe slag, og hele settet koster ikke 1000kr.

ja, da er det kanskje et lignende sett da, eller mindre sett, men 15-20 lapper var det slettes ikke! det var premier som følgte med ved andre kjøp, og kyss meg i hue på at det er verdt 15-20 lapper for påklistret dekor man kan kjøpe selv i utlandet å få brent hos noen med porselenbrenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da er det kanskje et lignende sett da, eller mindre sett, men 15-20 lapper var det slettes ikke! det var premier som følgte med ved andre kjøp, og kyss meg i hue på at det er verdt 15-20 lapper for påklistret dekor man kan kjøpe selv i utlandet å få brent hos noen med porselenbrenner!

obs obs! ikke sint på deg eller noe altså, om det virket sånn. ;) sikkert bare jeg som har missforstått det jeg så i bladet den gangen, eller agt det ikke var det samme. men det er fremdeles ikke verdt så mye! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha, det serviset der var premie i et sånt reklameblad mamma fikk en gang i tiden. xD tror det kosta noe slikt som 250 kr før første sett, så kunne du samle, kosta kanskje (om jeg tar hardt i) 1000 kr til sammen . :skratte:

Bare middagstallerkene og skålene blir til sammen 6060. Så det er en rimelig pris i forhold til en skulle kjøpe nytt.

Endret av HopelessFear
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle 5 på en gang?? Eller er det for å se på forskjellige program kanskje?

Jeg har sånn at jeg kan splitte skjermen på min TV, så jeg kan se på to program samtidig. Bare en lyd da...

Kanskje det har bodd mer enn ett menneske i det huset? Eller kanskje man har sett litt på ett av gangen? Det er vel også bare 4 stk, det ene som henger på skråss i taket er litt for firkanta, dessuten står det ettellerannet på det. Men så er det jo ett på kjokken også!:)

Bare legge til at det er helt vanvittig å ha så mange tver i samme rom. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan så mange TVer han hadde i samme rom. Hva skal man med det a??

Jeg måpte da jeg kom over annonsen, men da jeg så alle flatskjermene i stua holdt jeg på å le meg i hjel. Ikke bare over antallet, men også over det faktum at man må ligge for å se på dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Varpunen

Jeg måpte da jeg kom over annonsen, men da jeg så alle flatskjermene i stua holdt jeg på å le meg i hjel. Ikke bare over antallet, men også over det faktum at man må ligge for å se på dem..

Det er ikke ekstrem oppussing usa som har vært en tur i Norge da, og hjulpet en familie hvor alle var over middels interessert i tv og film?

:gjeiper:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glorete og digert speil til 25.000, anyone?

Speilet har jeg faktisk sett før i en boligannonse det var lenket til i en annen tråd her inne. Dessverre finnes ikke annonsen lenger. Den boligen var et studium i overdådige og eksentriske detaljer.

Speilet var dritkult! Prisen var ikke like kul. 25 000... :nei:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...