Gå til innhold

Optimistiske finn-annonser


Gjest Spinell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Veldig artig å ha denne på mine Favoritter. Mange bilder og annonser har jeg sett for lenge siden (rød sofa med "min plass"-skiller, det svarte og gullfargede spisebordet f.eks) på en gruppe på Facebook som heter "For oss som fascineres av bildene på Finn.no". Der er det mye mer moro å ta av!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tror jeg kanskje er for de som er litt finere enn andre. :PMin lenke

Sånn stil som disse to over har, er det veldig vanlig å se litt rikere innvandrere som har. Det skal være stilfullt og i mønstre de er vant til fra sitt hjemland og jeg må jo innrømme at vår norske stil blir noe blass i sammenligning... :fnise:

Noen som har en halv million til overs og kunne tenke seg denne? :http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29693216

Prisen var jo voldsom, men fikk jeg denne og hadde plass til den, da hadde jeg sagt JA-takk med en gang. Det er så sært at det er stilig. Og en har garantert noe som naboen ikke har...og kanskje ikke ville hatt heller, når jeg tenker meg om, hehe...

Gleder meg til flere fine linker! :jepp:

Endret av Margareth
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånt får en gratis på loppis. Rimelig frekt å prøve å selge det for sånne summer.

Nja, Krognes er dyrt, og disse så ikke slitt ut heller. Så jeg tviler ikke på at noen er villig til å betale en del for de der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, Krognes er dyrt, og disse så ikke slitt ut heller. Så jeg tviler ikke på at noen er villig til å betale en del for de der.

Mye gammelt og stygt som var grisedyrt i sin tid. Det betyr jo ikke at det er verdt like mye i 2011. Denne sofaen var jo ikke retro engang, bare ûberstygg!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...