Gå til innhold

Kvinner


Steinar40

Anbefalte innlegg

Burde det ikke være åpenbart for alle og enhver at Steinar40 er ute etter oppmerksomhet ved å fronte kontroversielle påstander og siden prøve å vri det til at han ikke mente det sånn (også kjent som net troll (norsk)), og at vi alle derfor burde prøve å overse denne personen helt?

Om jeg til formodning skulle ta feil, så håper jeg virkelig at noen kan hjelpe denne mannen med å få litt selvinnsikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer dog å lese meg til at de fleste kvinnene her er svært reflekterte, oppegående og tydelige. Dersom du ikke klarer det, så syns jeg nesten litt synd på deg. Man kan se ting gjennom det skrevne ord, vet du.

Joda, jeg har forstått at mange innbiller seg at de kan det med meg her også :smoke: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... det jeg synes går igjen med mye av det Steinar skriver er noen veldig bastante meninger...men så slenger han på "men det finnes seff unntak".. som en slags retrettmulighet...

Det finnes ALLTID unntak. Det er bare fakta og har absolutt ingenting med noen retrettmulighet å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dog forstår jeg at du har vanskelig for å se sammenhenger mellom enkelte ting. Du sier at du aldri har møtt kvinner som ikke er svake mennesker. Jeg gir deg et eksempel i form av kvinmnene på KG, hvorpå du poengterer at de har du ikke sett. Du svarer på en godag-mann-økseskaft-måte som ikke henger på greip.

Som jeg har sagt til deg de siste fire årene, få deg et realt knull og se lyset. Da tror jeg du vill blitt et nytt og bedre menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde det ikke være åpenbart for alle og enhver at Steinar40 er ute etter oppmerksomhet ved å fronte kontroversielle påstander og siden prøve å vri det til at han ikke mente det sånn (også kjent som net troll (norsk)), og at vi alle derfor burde prøve å overse denne personen helt?

Om jeg til formodning skulle ta feil, så håper jeg virkelig at noen kan hjelpe denne mannen med å få litt selvinnsikt.

Du tar feil. Oppmerksomhet interesserer meg ikke på noen annen måte enn at meningsutvekslinger kan være interessante og (tidvis) underholdende.

Men jeg forstår selvfølgelig at mange folk blir veldig hårsåre og får vondt i tærne, når noen er så frekk og kommer og faktisk kaller spaden deres for en spade ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er det som er spaden her, Steinar? At du sier at kvinner er svake mennesker som ikke klarer bestemme seg? Poenget er at det ikke er en spade, det er en usannhet for de aller fleste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde det ikke være åpenbart for alle og enhver at Steinar40 er ute etter oppmerksomhet ved å fronte kontroversielle påstander og siden prøve å vri det til at han ikke mente det sånn (også kjent som net troll (norsk)), og at vi alle derfor burde prøve å overse denne personen helt?

Om jeg til formodning skulle ta feil, så håper jeg virkelig at noen kan hjelpe denne mannen med å få litt selvinnsikt.

Jeg tror også at det er en relativt stor sjanse for at brukeren Steinar40 er ett nett-troll som kun er ute etter oppmerksomhet og å fronte kontroversielle påstander.

En av tingene som viser det, er at det ALDRI har vært mulig å faktisk diskutere med brukeren, det er på ingen punkter en mulighet å få brukeren til å faktisk svare på spørsmål eller å få vedkommende til å gjøre noe annet en å kjøre på sin evige vei om at kvinner er svake og håpløse.

Hver eneste tråd brukeren skriver, handler om dette, og hvert eneste innlegg brukeren skriver, skrives med det mål for øye å fronte hvor udugelige kvinner er i forhold til menn.

Jeg ser ingen poeng i å diskutere med troll, men det er forøvrig interessant å diskutere troll og forskjellene på disse.

Du har troll som Steinar40, som faktisk klarer å levere en troll-profil som folk fortsetter å diskutere med, fortsetter å håpe på at NÅ kommer han til å innse noe snart. Det har vært gjentatte tanker om at brukeren kun er trollebruker, men siden brukeren selv avfeier dette, så virker det som om andre brukere tror på det og dermed fortsetter sin tanke om at brukeren på ett tidspunkt jo MÅ innse at han tar feil.

En mann kan nok innse at han har sett ting feil, ett troll vil aldri innse det, fordi ett troll er ute etter nettopp å være den vanskelige som troller så bra som mulig.

Men, brukeren lykkes bedre som troll en mange andre, så det er interessant å følge med. :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dog forstår jeg at du har vanskelig for å se sammenhenger mellom enkelte ting. Du sier at du aldri har møtt kvinner som ikke er svake mennesker. Jeg gir deg et eksempel i form av kvinmnene på KG, hvorpå du poengterer at de har du ikke sett. Du svarer på en godag-mann-økseskaft-måte som ikke henger på greip.

Som jeg har sagt til deg de siste fire årene, få deg et realt knull og se lyset. Da tror jeg du vill blitt et nytt og bedre menneske.

Ikke har jeg sett dem og ikke har jeg møtt dem. Så det kan jeg da ikke uttale meg noe som helst om. Jeg prater om de jeg har sett og møtt.

Og som jeg har forsøkt å forklare deg; det å ha sex er ikke løsningen på alle verdens problemer. Tvert imot faktisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke har jeg sett dem og ikke har jeg møtt dem. Så det kan jeg da ikke uttale meg noe som helst om. Jeg prater om de jeg har sett og møtt.

Og som jeg har forsøkt å forklare deg; det å ha sex er ikke løsningen på alle verdens problemer. Tvert imot faktisk.

Det går an å få et inntrykk av folk man ikke har møtt fysisk, men har kommunisert med på nettet, nettdating er et eksempel på dette. Man kan få både positive og negative inntrykk.

Helt enig, sex er ikke løsningen på alle verdens problemer. Men for deg, så tror jeg at det nå ville vært positivt å få reell sex, og at det ville hjulpet deg å komme videre og få bukt med bitterheten din.

Endret av KateW
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er det som er spaden her, Steinar? At du sier at kvinner er svake mennesker som ikke klarer bestemme seg? Poenget er at det ikke er en spade, det er en usannhet for de aller fleste.

Spaden kan være ulike saker i ulike temaer.

Men i akkurat denne tråden dreier det seg om kvinner som ikke klarer å bestemme seg, og om svake mennesker generelt sett.

Og det burde ikke være farlig å diskutere dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spaden kan være ulike saker i ulike temaer.

Men i akkurat denne tråden dreier det seg om kvinner som ikke klarer å bestemme seg, og om svake mennesker generelt sett.

Og det burde ikke være farlig å diskutere dette.

Dersom du ønsket å diskutere svake mennesker generelt, hvorfor har du da skrevet Kvinner i overskriften?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg isåfall lykkes bedre er fordi jeg faktisk ikke er noe troll. Men tro hva du vil for meg.

Du hadde ikke vært ett godt troll om du hadde innrømmet det. :P

Du er dog ett ganske forutsigbart troll, så jeg undres litt over hva det er som gjør at så mange faktisk prøver å få deg til å forstå at du tar feil. Ingenting av det du kommer med, er nytt fra din side, du maler på samme mølla du har gjort her inne i årevise. Likevel fortsetter andre brukere å diskutere disse samme tingene med deg, gang etter gang etter gang, til tross for at det er som å stange hode i veggen, gang etter gang etter gang.

NOE gjør du "rett", jeg prøver å knekke koden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an å få et inntrykk av folk man ikke har møtt fysisk, men har kommunisert med på nettet, nettdating er et eksempel på dette. Man kan få både positive og negative inntrykk.

Enig i at man kan få både positive og negative inntrykk.

Men stort sett vil inntrykkene være helt annerledes i virkeligheten.

Det eneste man egentlig kan se her, er om en person er intelligent eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du ønsket å diskutere svake mennesker generelt, hvorfor har du da skrevet Kvinner i overskriften?

Fordi jeg ønsker å diskutere begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOE gjør du "rett", jeg prøver å knekke koden. :)

Det jeg gjør rett er å si sannheten. Noe som mange folk ikke vil innse, eller klarer å se. Og derfor prøver de å overbevise meg om at jeg har feil og at de har rett.

Ser du det? :smoke: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ønsker å diskutere begge deler.

Hvorfor skriver du da ikke menn, kvinner og svake mennesker? Det du skriver betyr at du syns kvinner er svake. Men du forstår kanskje ikke at det oppfattes slik?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor skriver du da ikke menn, kvinner og svake mennesker? Det du skriver betyr at du syns kvinner er svake. Men du forstår kanskje ikke at det oppfattes slik?

Fordi jeg stort sett ikke er interessert i å diskutere menn på samme måte som kvinner. Jeg er mann selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar, jeg må bare si det...du virker som en dott. En skikkelig pushover. Du får bare tåle at det er du som er svak, og ikke greier å måle deg med ei skikkelig dame med bein i nesa. Så fort du innrømmer dette, tenker jeg at nye verdener åpner seg opp for deg. Forresten...vi har forlatt 50-tallet, just FYI...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg stort sett ikke er interessert i å diskutere menn på samme måte som kvinner. Jeg er mann selv.

Og du forstår ikke at den overskriften din leses som at du ser på kvinner som svake og underlegne mennesker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar, jeg må bare si det...du virker som en dott. En skikkelig pushover. Du får bare tåle at det er du som er svak, og ikke greier å måle deg med ei skikkelig dame med bein i nesa. Så fort du innrømmer dette, tenker jeg at nye verdener åpner seg opp for deg. Forresten...vi har forlatt 50-tallet, just FYI...

Ikke sikkert at det å forlate 50-tallet var noe sjakktrekk faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...