Gå til innhold

Noen andre som skal teste i jula... kanskje på julaften?


la Flaca

Anbefalte innlegg

Jeg har IKM på lille-Julaften, og har tenkt å teste neste morgen. (dersom tanta ikke har kommet da...) Håper selvfølgelig på århundrets julegave - og lurer litt på om vi er fler her inne?

Hadde vært spennende å se om det klaffer for noen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan også teste på julaftenmorgen, om vi treffer denne måneden.

Regner med at det kan bli litt hardt å sitte med familien på julaften og holde på en slik hemlighet, om har truffet da...

Kanskje vente en dag med å teste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det kan bli litt hardt å sitte med familien på julaften og holde på en slik hemlighet, om har truffet da...

Kanskje vente en dag med å teste....

ja, gjett! Samtidig er det greit å vite om man kan hygge seg med vin, øl og akevitt på julekvelden... (håper selvfølgelig jeg IKKE kan det!) :ler:

- Og takk for lykkeønskning Livets Datter! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Teste juleaften høres ut som en super god idè.

Nå vet jeg ikke om det er noen vits i at jeg tester den dagen. Jeg hadde sisste dag med mens i går, så det blir vel en smule tidlig. Jeg vet heller ikke når jeg kan forvente å få mensen igjen. Dette er første mens siden jeg sluttet med p-pillen i begynnelsen av september. Er nok uansett for tidlig å teste på julaften.

Eller???????

Hadde bare vært så herlig og kunne gitt samboeren og sønnen min på 8 år den nyheten på denne spesielle dagen *sukk*

Krysser finga for deg!

Maxine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke slike planer denne julekvelden, men for 3 år siden gjorde jeg det! :D

Hadde da holdt meg fra å teste en uke, ville "spare" det til julaften. Testen med to blå ble pakket inn og overrakt mannen litt uti pakkeutdelinga. Fikk vel ikke helt den reaksjonen jeg håpte på, han snudde og vendte på saken og så ut som et spørsmålstegn. :ler:

Det er den beste julegaven jeg noengang har fått!!!! :D

Håper noen kan overraske sin kjære med to blå denne julaften!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom mensen ikke dukker opp (skal ha en gang mellom søndag og torsdag neste uke. Alltid +/- en dag eller to) tenkte jeg at jeg skulle teste 22.desember. Dette fordi jeg og sambo skal feire jul hver for oss dette året. Vil gjerne teste før vi reiser hver for oss. Håper vi har greid det denne gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nej inte i år... förra året fick mannen ett graviditetstest i pakkekalendern :-) Dessvärre han tant röd komma på besök dagen före. Vi hade också hoppas på goda nyheter till jul.

I år hoppas vi slippa julafton på sjukhuset. Jag har termin 27 december och det ser ut som om julen är hotad enligt min jordmor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være fint å få to blå på julaften :D

Jeg har ikm 12/13. desember, så venter i spenning om dagan :wink: Hadde vært en utrolig fin førjulsgave å få positiv test :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det jeg skal gjøre... har ikm 16/17, men kanskje drøye til 24 dersom mensen ikke kommer???

-klarer nok ikke vente- :lol: :oops: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Jeg skal teste julaften hvis det ikke har kommet noe mensbesøk før den tid... spennende!!!

Venter IKKE mens mellom 20 og 24 så... vi håper på to blå nå etter snart 3 års prøving!!!

Lykke til alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått beskjed om at eg kan teste meg lillejulafta. Er jo ein god ide å teste seg på julafta, men trur ikkje eg klara å vente ein dag!!

...og så er eg redd for at eg blir så skuffa med ein negativ test, at de legg ein demper på sjølvaste julafta.

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går å håper på at vi kanskje kan få et av livets store under i julepresang, men om jeg skal teste meg julaften eller ikke, det vet jeg ikke. Har besøk av mine svigerforeldre da, også skal jeg jobbe dag vakt, så hvis ikke mensen er kommet før neste uke, så tester jeg nok i ro og fred hjemme mens bare jeg og :hjerte: er hjemme!! Men lykketil!!

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann dere! Jeg må nok følge på KG med i jula også. (har 2 uker deilig juleferie i år!) Så håper jeg at om ikke jeg selv får to blå- kanskje noen av dere gjør det...? Skal krysse fingre for julegave til alle sammen. :D

Klem La Flaca :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kor koslig :D d hadde vert å kunne gitt en test med to blå i julegave til min kjære :D

skulle hatt mens i mnd skirfe okt/nov..nå er det godt uti desember men ingen mens...har tatt negativ test for nesten en uke sida...så vet ikke om det er vits i...men tror jeg ska gjør det om ikke mens har dukka opp på sjølvaste juleaften :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare ønske dere som skal teste i julen lykke til!

Kjempefin dag å få positiv test på!

Men husk; IKKE kjempefin dag å få negativ test på!

Jeg har IKM 26. des, og tror nok jeg skal vente til romjulen uansett. I tillegg til at det er for tidlig for meg på juleaften, så vil jeg helst ikke takle negativ test på den dagen... Skal bare kose meg!

Men man vet aldri hva som skjer... Kan jo hende jeg får tanta på førjulsbesøk, for alt jeg vet! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

IKM ca 23.

VELDIG usikker på om skal teste... har en stygg følelse av at vi blir skuffa denne gangen og, så tror jeg skal tvinge meg selv til å ikke håpe!

Men som vi alle vet er jo det lettere sagt enn gjort :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede blitt skuffet jeg... :evil:

Andre syklusen på rad som bare har vart i 26 dager. Så på fredag kom TR. Syklusene mine pleier å vare 30-35 dager da... Men med kortere sykluser går det jo ikke så lang tid før man kan prøve igjen :D

bare så synd at vi ikke skal feire jul sammen i år.... :roll:

Lykke til alle dere andre! Håper dere ikke blir like skuffet som oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Ja...?

Er det noen som har testet da?

Krysser fingrene for at noen av dere har fått

en ekstra fin juleaften...

Lillen-jule-klem

Du har sikkert sett den andre linken min, men jeg kan gjerne fortelle det igjen jeg: fikk baby-julegaven jeg ønsket meg i år! :D Er GRAVID! Helt utrolig at det går an å være så heldig... er i syvende himmel! :hjerte: (første forsøk)

Silja har også testet positivt, og flere andre etter hva jeg har sett. :nisse: - Julenissen har vært generøs i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...