Gå til innhold

Måtte avlive pus :-(


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei Dere icon_frown.gif

Jeg snufser og gråter slik har jeg holdt på i 2 dager.Min skogskatt Desteny ble bare 2 år godt til kattepsykolog og jobbet med å få henne renslig.Hun gjorde fra seg der det passet henne ,vi ble slitene og slik har det pågått i to år og vaske tiss og bærsj.Gubben gikk astma og pusteproblemer og medisiner for det.Spesialisten på katter(vetrenær) sa at detvar det beste å avlive pus når hun ikke ble bra.Vi gjorde det og det var det jævligste jeg har vært med på og jeg vil ikke ha flere dyr pågrunn av dette at vi må kvitte oss med dem.Nå sitter jeg her og sipper og griner,men gubben har blitt bedre i pusten og har ikke behøvd å ta ekstra medisin.Det er jo fordell å ha en frisk mann da var vondt å se plagene hans.

hilsen

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da! Det er alltid et stort savn når man må kvitte seg med et kjært medlem av familien. Trøst deg med at det går over etterhvert.

Vet ikke hvordan jeg kommer til å takle den dagen vi må la vår kjære vofs gå den samme veien. Det kommer til å bli så tomt og trist. Har allerede bestemt meg for å kjøpe en ny enten like før eller like etter. Håper at det hjelper litt, selv om det aldri kan erstatte.

Håper at du kommer over den verste sorgen og kan minnes katten med mer glede enn sorg etterhvert. Trøst deg med at pusen sikkert har det bedre der den er nå. Den lider i alle fall ikke!

Trøsteklem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Lea:-)

Takk for ord,gratulere med dag en foresten.icon_smile.gif

dyrlegen så at pus viste ikke noe om det som skulle skje,den fikk narkose og så en overdose så den døde.Veldig humant men vondt for oss.Jeg hadde mine gråte tokter i natt fordi jeg sevnet henne.Følte meg som en bøddel at jeg måtte avlive henne,men når gubben var syk så var det ingen annen utvei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forferdelig trist å måtte avlive dyr, men det er jo tross alt en av de tingene man må ta med i beregning når man skaffer dem. De fleste dyr lever jo tross alt mye kortere enn oss. Er jo selvfølgelig lettere med et dyr som dør gammel om mett av dage, men akkurat som med oss mennesker så skjer ikke alltid det. Spør du meg, så er de positive sidene ved å ha et dyr man er glad i så mange at det uten problemer veier opp for sorgen når man mister dyret.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...