Gå til innhold

Eplegrønn`s kjernehus


Eplegrønn

Anbefalte innlegg

Nettopp fortært et forfriskende og utsøkt grønt eple.

Fisken smiler fornøyd :briller:

God mandag til deg og, lille nabo :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagen i går gikk helt utmerket 8) . Tror faktisk jeg har mulighet for å lykkes denne gangen, og det føles bra. Mangler bare tid til å få startet med treningen.

Skal rydde litt før mannen kommer hjem på frønsj. Akkurat nå er jeg såå fed up med rydding - om det bare hadde hjulpet... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke ryddet for lillemor spydde og ble kjempeslapp og sovnet i armene mine :o Fikk lagt henne på sofaen og ryddet litt etterpå. Jula skal bort i kveld - har heldigvis ikke pyntet så overdrevet mye i år, så det går fort.

Nå er hun på bena og ser teletubbies - en stor favoritt her i huset, og moren får en mulighet for en time med husarbeid :D FOR en heldiggris jeg er.. :P Tror hun har litt feber enda, men hun er i vigør heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære nabo,

Ville bare ønske deg en superfin ettermiddag! Nå må ikke husmora slite seg helt ut, og så håper jeg vesla blir frisk snart..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen fare for å bli utslitt her i huset akkurat nå. Lillemor er fortsatt småuggen, og det blir endel fang-sliting. Får med meg det som skjer på tv i alle fall.. Det verste er at jeg ikke får jobbet før det blir senkveld. I natt la jeg meg 5 :o , og jeg har masse å ta tak i i kveld. Synd at det skal være så nødvendig å sove så masse - det er jo så masse man skulle ha gjort! 8)

Gleder meg til helgen - skal på hytta - til frisk luft og masse slapp av.

Har vært kjempeflink i dag også med maten - dette skal jeg klare :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt med klemmer :)

Er dødssliten! Har vært på jobb fra 9 i morges til halv elleve i kveld. Det svir i beina - er ikke vant til sånt lengre.. Men det er godt også - har utrettet mye, og dessuten forbrenner man jo godt når man er i vigør.

Kjempeflink dag i dag også . :D

Eplegrønn klapper seg selv på skulderen. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu har du litt av hvert og stri med!

Får håpe det løsner litt snart!

Ville bare si at du er heldig.

Jeg liker nemlig røde epler best, så da slipper jeg og måtte være redd for og spise deg neste gang jeg vil ha eple! :ler:

(litt dårlig humor sånn på morran....... :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen kjære kjernehus!

Koselig med nytt besøk! :D , og jada - det må løsne snart. Men det er jo det som er så fantastisk med tunge dager - når det ikke kan bli værre må det jo bli bedre, og det er jo ganske godt å tenke på.

Skal ha litt barnepass i dag også slik at vi får gjort oss ferdig - fantastisk deilig å være i drift igjen, om ikke helt 100% enda, men jeg får da utrettet ganske så mye. Får energi av å prestere, men det er jo egentlig ikke en verdensnyhet, men lett å glemme er det.

4. dagen i forminskingsprosessen. Kjenner at jeg krymper :o :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God torsdag, Eplegrønn :D

Høres ut som om du har hatt en stri tørn nå ja.

Håper det bedrer seg.

Som du selv sier,- det kan ikke blir så mye verre, men helt motsatt!

Så det årner seg nok snart :D

Tror jeg skal begynne med litt krymping jeg og. Dog, ganske forsiktig og lite i begynnelsen. Jeg har nemlig verdens værste godtetrang og vektnåla kryper oppover mot det tresifrede tallet. Det skal jeg i allefall prøve å forhindre.

Så vi drar mannsterke og prøver oss igjen på Elixia førstkommende mandag :D

Du får ha en super dag videre, og - nå er det faktisk ikke lenge til helgen heller :hoppe:

D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings.

Håper veslejenta di er frisk igjen så dere får dere en etterlengtet tur på hytta i helgen.

Kos dere masse :D

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble ingen hyttetur - vi fikk så mye å henge fingrene i at vi måtte bli hjemme, men neste helg - da blir det hytte igjen :D . Har vært flink selv om det fredag og lørdag ble noen pils. Vi fortjente det.

Tar sikte på at det blir treningsstart denne uken. Har så lyst, men tia strekker ikke til. Enda ihvertfall.

Tror jeg skal ta meg en times tid i badekaret i kveld. Kjempelenge siden jeg har unt meg litt rekreasjon.

Ny uke - nye muligheter, og nye sjokoladefrie dager. Går helt sikkert kanskje bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsstart ja. Har også problemer med å få tiden til å strekke til og når jeg har tid er jeg så sliten at jeg bare vil slappe av.

Sendte akkurat sambo ut for å kjøpe noe godis. Vi skal spise litt godis kun i helgene, men ellers skal vi skjerpe oss og ha en mindre fetende kost. Selv om vi ikke er tjukke så kan det skje ting inni kroppen som vi ikke ser.

Sitter her å ser på Plan. Er du fadder? Jeg har kjempelyst til å melde meg som fadder men jeg tror dessverre jeg må vente litt. Har jo jobb for øyeblikket, men så er det så mye pengene går til. Føler meg nesten litt egoistisk allikevel for jeg er jo kjemperik i forhold til dem og tenker på de stakkars foreldreløse ungene. Huff... Har jo vært i Kenya for halvannet år siden og sett mye med mine egne øyne, så det treffer meg vel ekstra mye nå siden de sender programmet derfra.

Om ikke nå, så en dag SKAL jeg melde meg som fadder.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er Plan fadder, og har vært det helt siden 1995 faktisk. Det eneste som rir meg litt er at vi ikke har vært flinke til å ha kontakt med fadder-barna. Synd, men vi har et stramt tidsbudsett bestandig så det har aldri blitt prioritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det Divamor! Jeg har hatt en dag som virkelig har fått kjeven min i spenn. Masse frustrasjoner omkring enkelte ansatte som er vanskelige å nøste opp i. Men sånn er det bare. Kaste mine sorger bakom min rygg.. :D

Har faktisk lest horoskopet mitt i VG de to siste dagene, og det er skremmende hvor godt de passer med hva vi har vært igjennom! Ikke minst beskriver de akkurat sinnsstemningen man har der og da. Ble overrasket over det faktisk.

Har meldt meg på en reise i juni som jeg gleder meg veldig til, samtidig som vi skal ut på tur i april og ha en kjempespennende ferie i juli tegner dette til å bli et innholdsrikt år. Elsker å reise, og gleder meg vilt. Er fortsatt flink, og håper jeg klarer å nå mitt mål. Skal klare det. Får så mye igjen for det senere.

Har holdt meg forbausende frisk den siste perioden - har fått litt glød tilbake, men vet at den fort kan slukkes, så jeg er på vakt og passer på at motet holdes oppe og at ikke belastningene blir for store.

Skal få lillemor i seng nå - burde begynne å bli på tide :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj..*passe på* Ikke kast de sorgene ALT for langt bak din rygg sånn at alt kommer tilbake på en gang. :fy:

Kjempefint at du har bestilt reise. Avbrekk trenger vi alle og enhver innimellom også er det så fint å ha noe gledelig og positivt i vente.

*tirsdagsklemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsså schmokk - tilbakefall.. Men ikke så kraftig. Kommer fort over dette.

1 kilo borte - bare seks igjen. Har begynt å drikke brus igjen. Går ikke an å både slutte å røyke, slutte å spise hva man vil og ikke kunne unne seg et glass light brus. NOnono :fy: Men vann får fortsatt være hoveddrikken.

Yes. Går bra dette her 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...