Gå til innhold

L-O-V-E og H-O-M-E trebokstaver


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syntes ikke det er noe bedre med folk som kjøper eple produkter pga det er "fint"

Epleprodukter? Som i Apple, eller noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke chabby chic stil hjemme, men kaster ikke bort energi på å analysere hvorfor andre har det sånn eller sånn. Når noen har HOME bokstaver og home sweet home skilt i entreen, er det kanskje en måte å vise at de setter pris på hjemmet sitt?

En venninne har cc-stilen, men hun har et hus på flere hundre kvadratmeter, store rom med store vindusflater og da virker det ikke påtrengende. Slapper veldig godt av når jeg er på besøk hos henne. Helheten gir en sterk følelse av lys, rom og ro.

Hos meg ville det virket påtatt, bor i en liten ettroms og har det mer minimalistisk, men med bokhyller og antikviteter jeg har samlet i løpet av årene. Men det meste er pakket ned i boden hos meg.

For noen er kanskje cc-stilen noe de kopierer, mens andre elsker den. Tror venninnen min elsker den og ser ikke for meg at hun bytter stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epleprodukter? Som i Mac?

Edit: Ok, så ikke at mange stilte spørsmålet før meg. Huff, denne iPaden krøller seg litt av og til. Hoho..!

Endret av ElaineBenes
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke chabby chic stil hjemme, men kaster ikke bort energi på å analysere hvorfor andre har det sånn eller sånn. Når noen har HOME bokstaver og home sweet home skilt i entreen, er det kanskje en måte å vise at de setter pris på hjemmet sitt?

En venninne har cc-stilen, men hun har et hus på flere hundre kvadratmeter, store rom med store vindusflater og da virker det ikke påtrengende. Slapper veldig godt av når jeg er på besøk hos henne. Helheten gir en sterk følelse av lys, rom og ro.

Hos meg ville det virket påtatt, bor i en liten ettroms og har det mer minimalistisk, men med bokhyller og antikviteter jeg har samlet i løpet av årene. Men det meste er pakket ned i boden hos meg.

For noen er kanskje cc-stilen noe de kopierer, mens andre elsker den. Tror venninnen min elsker den og ser ikke for meg at hun bytter stil.

Shabby chic. Ikke chabby chic.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shabby chic. Ikke chabby chic.

Ok. Der ser man. Men jeg har altså ikke det hjemme.

OG jeg kan uttale det i alle fall.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener sikker produkter fra http://epla.no/.

De har mye fint :)

Det var det første jeg også tenkte på, Apple driver jo ikke med interiør.

Vil også si meg enig med Liquorice i at det er mange flinke folk på epla.no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også disse bokstavene er teite, men går ikke dermed rundt og innbiller meg at min stil er så unik ;)

Jeg har sikkert også noe hjemme som er totalt oppbrukt og utrendy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine forslag til alternative ord, her! Likte spesielt godt DORENS! :fnise:

Her jeg bor er det også en del som bruker italienske ord, for eksempel CUCINA på kjøkkenet. Personlig synes jeg det er ganske dust det også!

La oss kjøre på med noen flere forslag til ord på veggen: hva med SOVE på soverommet, SPISE på kjøkkenet og TV på stua? Ikke like romantisk, liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

Er jo litt greit hvis man er på besøk hos folk første gang, at de har skrevet på veggene hva de forskjellige rommene er til da :fnise:

Jeg hadde bokstaver på døra mi når jeg var liten, dette var fargerike klovner som dannet en og en bokstav, og de var satt sammen til navnet mitt. Etter det har aldri bokstaver kommet inn i mitt hjem. Ei heller alle disse fuglekassene folk skal drasse med seg inn i huset sitt om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er jo litt greit hvis man er på besøk hos folk første gang, at de har skrevet på veggene hva de forskjellige rommene er til da :fnise:

Jeg hadde bokstaver på døra mi når jeg var liten, dette var fargerike klovner som dannet en og en bokstav, og de var satt sammen til navnet mitt. Etter det har aldri bokstaver kommet inn i mitt hjem. Ei heller alle disse fuglekassene folk skal drasse med seg inn i huset sitt om dagen.

Unnskyld? Fuglekasser INN i huset? Hvorfor det? Skal ikke pippen få glede av det? :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

Unnskyld? Fuglekasser INN i huset? Hvorfor det? Skal ikke pippen få glede av det? :klo:

Det er visst pynt nå, og ingen fugler skal inn i dem. Og du får de i mange varianter fra tre med hjerteutskjæringer til de i stål lignende materialer.. Vet ikke helt hva man skal med det.. Synes selv det ser litt snodig ut :klo: det samme med de ostelokkene alle brukte til å legge over sølvfat med masse fjær, kuler, lys, hjerteseiener, små engler og annet nips i...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine forslag til alternative ord, her! Likte spesielt godt DORENS! :fnise:

Her jeg bor er det også en del som bruker italienske ord, for eksempel CUCINA på kjøkkenet. Personlig synes jeg det er ganske dust det også!

La oss kjøre på med noen flere forslag til ord på veggen: hva med SOVE på soverommet, SPISE på kjøkkenet og TV på stua? Ikke like romantisk, liksom...

Hva med P U L E på soverommet, og D R I T E på toalettet? :Hehe:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst pynt nå, og ingen fugler skal inn i dem. Og du får de i mange varianter fra tre med hjerteutskjæringer til de i stål lignende materialer.. Vet ikke helt hva man skal med det.. Synes selv det ser litt snodig ut :klo: det samme med de ostelokkene alle brukte til å legge over sølvfat med masse fjær, kuler, lys, hjerteseiener, små engler og annet nips i...

Hehehehehe, det var jeg ikke klar over! Fuglehus inne liksom, faktisk. Virker jo litt malplassert å ha det inne i huset, må jo innrømme det!

Så an fyller et sølvfat med ting, og legger et ostelokk over? Hahaha, uff :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...