Gå til innhold

L-O-V-E og H-O-M-E trebokstaver


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hahaha, artig at ikke bare jeg reagerer på at så mange insisterer på å dekorere heimen med HOME og LOVE om dagene :gjeiper:

Hadde man i det minste stavet noe originalt på norsk. Noe personlig. Men neida. HOME og LOVE :sovne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha, artig at ikke bare jeg reagerer på at så mange insisterer på å dekorere heimen med HOME og LOVE om dagene :gjeiper:

Hadde man i det minste stavet noe originalt på norsk. Noe personlig. Men neida. HOME og LOVE :sovne:

Hva med:

HOMO ELEV?

Originalt, norskt, og litt provoserende. Definitiv ikke politisk korrekt! :lur:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg vil neppe overdrive om jeg mener at i annet hvert hjem jeg har vært i i det siste, så har disse bokstavene stått pent og tilfeldig på peishylla. Selv hos naboene til de folkene kan jeg se de stå i feks vinduskarmen i stua.

Jeg har aldri forstått greia, er det bare jeg som er uvitende, eller er de greiene suupermoderne?

Alle har de jo nesten, men de står jo bare der.. LOVE.. HOME.. ja, og så? :klo: hehe

Søtt og koselig men er veldig sånn motegreie som alle har. Blir lei av sånne ting jeg da.

Men kan ikke si jeg er bedre. Det er hjerte og står holiday love på to av sofaputene mine :gjeiper:

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få tak i ett stykke isopor, skjær ut den bokstaven, og lakker svart, eller en annen farge. Billig og unikt.

Det skal jeg nesten vurdere neste gang jeg kommer over litt isopor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et gammelt tefat som står i hylla mi i stua pålydende "Drit og dra" Synes den er ganske kul, fant den på epla.no :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt som forrige furu-craze: Koselig..

Det er vel egentlig bokstav-helvete som har erstattet furu-helvetet? (Men nå har jo furu kommet tilbake igjen, så det er umulig å vinne det her. Ha ha.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt vi er forskjellig!

Da jeg var yngre (type 15-16-17 år) så var jeg den eneste jeg kjente som ikke hadde plakater på rommet mitt av halvnakne gutter, eller band. Jeg hadde heller ikke haugevis med bamser i senga, eller konsertbilletter teipet rundt på veggene. Da gikk stilen min veldig i hvitt og svart. Hvite vegger, svart seng, svarte blondegardiner, hvitt nattbord, annet bord, svart lysestake. (Uff, det hørtes jo litt gothisk ut, men det var det da absolutt ikke!).

Jeg er fortsatt veldig glad i hvitt, men har ikke denne kontrast-trangen lenger. Liker veldig godt duse farger, og grått. Når jeg i tillegg møtte mannen min, som elsker lin, så ble jeg veldig fornøyd med vårt interiør.

Jeg må inrømme at jeg har H O P E stående foran dvdseriene våre, i et lite håp om å skjule de litt. Er HOPE bedre enn HOME og LOVE? :klo:

Når det gjelder wallstickers, så har jeg en slik trang til å gjøre ting NÅ, at jeg ikke gidder å lete etter noe i butikkene. Har både i den leiligheten vi har nå, og den forrige malt direkte på veggen :fnise:

På soverommet vårt har jeg malt dette bildet med sitat:

cats don't care

Så langt bare positive kommentarer på dette bildet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På soverommet vårt har jeg malt dette bildet med sitat:

cats don't care

Så langt bare positive kommentarer på dette bildet :fnise:

Ser ut som to små barn som har sex, jo! :sjokkert:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

New York, ja... Den vrien har jeg gått glipp av!

Tror vi må slå et slag for at man staver hjemstedet sitt med disse evinnelige bokstavene, i stedet. Tenk så flott det blir i de tusen hjem når de dekoreres med ord som Kolbu, Fauske eller Ørsta ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også rimelig lei av disse bokstavene. Dvs. jeg bryr meg fint lite om hva folk har hjemme, men det er i interiørbutikker at jeg blir litt irritert. Virker som om når noe først er populært (slik som shabby chic), så velger omtrent alle rimelige interørbutikker kun å selge slikt. Nå vet jeg at jeg kanskje har en litt sær stil (få, og mørke farger for det meste, litt gotisk og litt zen-inspirert), men jeg ønsker å finne mer variasjon :( Jeg finner nesten aldri noe jeg vil ha. Får håpe denne trenden gir seg snart :)

Og jeg kan ikke unngå å tenke på alle mennene som er fanget i disse blonde-hjemmene... Hva sier de da, når alt skal være hvitt og sukkersøtt? Ikke akkurat "maskulint" :P Min kan ikke fordra det hvertfall :skratte:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er positivt overrasket over hvor mange som syns dette er superharry! Jeg synes de som går for denne stilen gjerne er lite originale og følger strømmen, mens de selv mener de er veldig stilbevisste. Jeg syns shabby chic er 00-tallets svar på "mot i brøstet-stilen" fra 90-tallet.

Har vurdert å kjøpe bokster for å sette D-U-S-T på hylla.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette fenomenet er aldeles grusomt! Så vanvittig sukkersøtt og klissete. Har lyst til å skrive "Pikk" eller noe i hylla i stedet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha! Mot i brøstet-stilen! Perfekt! Husker veldig godt at det var en greie i ha et vinflaske-stativ i smijern stående i stua. Kanskje bokstavene erstatter det stativet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette fenomenet er aldeles grusomt! Så vanvittig sukkersøtt og klissete. Har lyst til å skrive "Pikk" eller noe i hylla i stedet :fnise:

Haha, sønnen min fikk bokstavene sine i barselgave da han kom til. Han heter Sondre. Hadde mye gøy med å sjekke hvor lang tid det tok før noen merket at jeg hadde skrevet do rens (eller dorens da) istedet :gjeiper: Jeg er barnslig...I know!

Synes bokstaver på barnerommet er fine..i stua...som regel ikke.

Endret av Rararara
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sønnen min fikk bokstavene sine i barselgave da han kom til. Han heter Sondre. Hadde mye gøy med å sjekke hvor lang tid det tok før noen merket at jeg hadde skrevet do rens (eller dorens da) istedet :gjeiper: Jeg er barnslig...I know!

Synes bokstaver på barnerommet er fine..i stua...som regel ikke.

:skratte:

Hvor lang tid tok det før noen oppdaget det da? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gøy at noen nevner det her, har tenkt de samme tankene selv. Og det er jo veldig typisk da, når noe så særegent pluselig blir kjempepopulært, for deretter å bli skikkelig harry. Første og andre gangene jeg så disse bokstavene og sitatene på veggene tenkte jeg jo at det var jo orginalt og litt fint, men når man da kopierer det fra naboen og halve venninnegjengen skjønner jeg ikke helt poenget lenger.

Min mor har FRI stående på stua, og vi har fleipet lenge med å spørre om hun er fri, eller om hun prøver å få samboeren til å fri. ;) Og sist gang jeg var hjemme hos henne var det jammen bokstaver som stavet HOME i trappa. :roll:

Hadde jeg ikke hatt barn og kristne svigerforeldre hadde det jammen blitt banning eller PIKK her også. Kanskje jeg skal stave BÆSJ eller TISSEFANT siden det er svært populære ord hjemme hos oss for tiden? :fnise:

Endret av Alice i Eventyrland
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

New York, ja... Den vrien har jeg gått glipp av!

Tror vi må slå et slag for at man staver hjemstedet sitt med disse evinnelige bokstavene, i stedet. Tenk så flott det blir i de tusen hjem når de dekoreres med ord som Kolbu, Fauske eller Ørsta ;)

Tar jeg mye feil, om jeg tror bokstaven Ø er vanskelig å få tak i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Hvor lang tid tok det før noen oppdaget det da? :fnise:

Noen så det med en gang, noen etter lang tid. Selv satt jeg sikkert med et fåret smil og strevde med å ikke knise :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke det er noe bedre med folk som kjøper eple produkter pga det er "fint"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...