Gå til innhold

L-O-V-E og H-O-M-E trebokstaver


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det opprører meg faktisk litt med sånne ting som plutselig alle skal ha, og så blir plutselig alle lei. Og om et år ligger LOVE og HOME på søppelfyllingene. Tragisk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en A jeg. Skal ha den på lesepulten min, så hjernen blir påvirket til å lese masse frem mot eksamen :fnise: Men A`er er visst den mest populære bokstaven, den er alltid utsolgt :sukk: Kanskje alle andre også er stressede studenter?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest i_c_bear

Hehe, det var jo litt spesielt, hvorfor akkurat New York? Eller by i det hele tatt?

Jeg tror det er fordi de syns sex and the city er en kul serie. Jeg blir litt flau på deres vegne :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er fordi de syns sex and the city er en kul serie. Jeg blir litt flau på deres vegne :fnise:

Hehe, kunne vært verre, de kunne feks satt opp S E X midt i stua, uten å tenke seg om ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en A jeg. Skal ha den på lesepulten min, så hjernen blir påvirket til å lese masse frem mot eksamen :fnise: Men A`er er visst den mest populære bokstaven, den er alltid utsolgt :sukk: Kanskje alle andre også er stressede studenter?

:skratte: Ikke en dårlig ide du! Inspirasjon!

Jeg synes det er søtt med det jeg, elsker sånne bokstaver, og sitater på veggene, har alltid hatt lyst til å ha noe sånt på min vegg når jeg en dag eier leilighet eller hus. Men samtidig har alle det nå, så...usj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: Ikke en dårlig ide du! Inspirasjon!

Jeg synes det er søtt med det jeg, elsker sånne bokstaver, og sitater på veggene, har alltid hatt lyst til å ha noe sånt på min vegg når jeg en dag eier leilighet eller hus. Men samtidig har alle det nå, så...usj.

En ting er å ha det fordi du alltid har elsket det, og det betyr noe for deg. En annen ting er bare å hive seg med på bølgen av det hele og synes det er fint i 1-2 år også hive det som noen andre sa. Vent litt du, så skal du se at du er omtrent den eneste igjen, fordi det betyr så mye for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å ha det fordi du alltid har elsket det, og det betyr noe for deg. En annen ting er bare å hive seg med på bølgen av det hele og synes det er fint i 1-2 år også hive det som noen andre sa. Vent litt du, så skal du se at du er omtrent den eneste igjen, fordi det betyr så mye for deg :)

Jeg gir det noen år jeg :lur:

Det merkeligste er at jeg vet om flere som har kjente sitater rammet inn osv. også aner de ikke hvem som har sagt det, eller bakgrunnen for det. For all del du kan like sitatet, men er jo litt greit å sette seg inn i det sånn at du vet hva du har hengende på veggen egentlig betyr :filer:

Men er enig i at LOVE og HOME er temmelig oppbrukt nå, de kan jo sette sammen andre ord?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner mye av kritikken til denne shabby chic-stilen, men hva med alle oss som syns dette er kjempefint da? Jeg elsker hvite, romantiske møbler og dekor. Er jeg da "mindre verdt" interiørmessig, siden jeg ikke "skiller meg ut fra alle andre" som også syns dette er fint? Du spyr av min stue, jeg spyr av din stue.

Forøvrig syns jeg de bokstane er vanvittig stygge! Samme med wallstickers.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja jeg synes det er koselig jeg. Jeg har en "quote" om kjærlighet (wall-stickers) under bryllupsbildet vårt - jeg synes det forsterker budskapet. Men jeg synes absolutt det er kulest på norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjem, jævla hjem.

Ikke?

Haha! hvis jeg først skulle kjøpt bokstaver ville jeg stavet det der.

Nei, slike bokstaver syns jeg er ganske stygt. Hva er poenget med å stave HOME og LOVE? En ting er hvis det skal til et barnerom, stave navnet til barnet. Det liker jeg litt. Ikke HOME på stua.

Menmen, hver sin smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! hvis jeg først skulle kjøpt bokstaver ville jeg stavet det der.

Nei, slike bokstaver syns jeg er ganske stygt. Hva er poenget med å stave HOME og LOVE? En ting er hvis det skal til et barnerom, stave navnet til barnet. Det liker jeg litt. Ikke HOME på stua.

Menmen, hver sin smak!

Er vel ganske tydelig at man er inne i et home, om man ikke skal få det stavet i tillegg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en A jeg. Skal ha den på lesepulten min, så hjernen blir påvirket til å lese masse frem mot eksamen :fnise: Men A`er er visst den mest populære bokstaven, den er alltid utsolgt :sukk: Kanskje alle andre også er stressede studenter?

Få tak i ett stykke isopor, skjær ut den bokstaven, og lakker svart, eller en annen farge. Billig og unikt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ganske tydelig at man er inne i et home, om man ikke skal få det stavet i tillegg.

Ja, det samme har jeg tenkt! "Aha, jeg er hjemme (eller home, da) nå! Godt å vite!"

Morsomt tråd, bra jeg ikke er den eneste som ikke kan fordra disse bokstavene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det samme har jeg tenkt! "Aha, jeg er hjemme (eller home, da) nå! Godt å vite!"

Morsomt tråd, bra jeg ikke er den eneste som ikke kan fordra disse bokstavene.

Vi er flere ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bokstaver i seg selv kan være kule, men er enig i at man kan stave mer originale ord enn LOVE og HOME. Selv har jeg ZZZZ på soverommet, forskjellig størrelse på z'ene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...