Gå til innhold

L-O-V-E og H-O-M-E trebokstaver


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når jeg får meg leilighet så skal jeg kjøpe sånne bokstaver, og sirlig stave (i vinduskarmen eller en annen åpenbar plass): O S T E P O P

:rodmer:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

I dag var jeg innom en slik butikk på leting etter noe spesielt, da oppdaget jeg dette her på salg, og det minnet meg så veldig om denne tråden jeg en gang opprettet :skratte:

Ts.

post-37809-0-75028200-1335307598_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg får meg leilighet så skal jeg kjøpe sånne bokstaver, og sirlig stave (i vinduskarmen eller en annen åpenbar plass): O S T E P O P

:rodmer:

Jeg og vil! Eller noe annet random. Nøttemiks. Pepsimax.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk HOME bokstaver i gave... jeg tok bort H'en, stokket litt om og nå står det " EMO" :popcorn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har jo også de flotte klistremerkene til å ha på veggen: "Home is where the heart is...". Jeg dævver!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Jeg synes nesten klistremerkene er verst. Bokstavene kan man jo ha det litt gøy med...

(les; omrokkere i et ledig øyeblikk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen har stavet HOME i kjøkkenvinduet.

Sambo kommenterte det med: Kanskje de har interesse for litteratur og har stavet HOEM feil?...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne har malt sitater rett på den hvite veggen, i sort tykk skrift, jeg trodde det var veggklistremerker først, men neida, det var maling.. :dane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOVE og HOME hadde aldri fått kommet inn i mitt hjem.

Men jeg vurderer seriøst å skaffe meg sånne treklosser som staver MERRY CHRISTMAS den ene veien, HAPPY NEW YEAR den andre veien, HAPPY EASTER den tredje veien, og HAPPY HALLOWEEN den fjerde veien.

Så slipper man å ordne med ny pynt hele året. Latskapen lenge leve.

Endret av Chloe-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mine står det YOU & ME, & er i hvitt tre , de andre i grå, i sement har jeg M <3 BE som er forbokstavene i navnene våre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...