Gå til innhold

Oppkjøring i morgen og nerver i høygir!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvor jeg vil med tråden men kanskje noen har noen gode tips for å slappe av både før og under oppkjøring?

det føles ut som noen har kastet en tønne sommerfugler inn i magen min som gjerne vil ut. :sukk: Biter negler til den store gullmedaljen! åh sukk hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Førerprøven er lettere enn du tror at den er (følte hvertfall jeg). Så lenge du er en noenlunde kompetent sjofår så har du absolutt ingenting å bekymre deg for.

Bare len deg tilbake med en gog kopp kakao og slapp av i hele kroppen og tenk at "dette går helt fint, ikke noe problem".

Lykke til og informer om resultatet :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så masse!:)

Skal prøve å tenke positive tanker, har til og med kjøpt meg sånne piller på helsekosten som skal roe nervene :P

Skal oppdatere jeg, takk igjen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :)

Et pluss til dere som er så søte!

Så etterpå at jeg skrev nerver i høyGIR hah...

Nervøs = dårlig humor ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Jeg har fått førerprøve 24. november og er sinnsyykt nervøs! Så det at du er nervøs er ikke rart i hvert fall :)

Det går nok veldig bra, så masse lykke til :klemmer: Og husk, stryker du, så stryker du. Verre er det ikke :) Kanskje ingen trøst, men jeg trøster meg faktisk litt med det!

(hahaha la merke til overskriften jeg og; høyGIR, mihi)

edit: en aldri så liten skriveleif

Endret av PrincessKiki
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått førerprøve 24. november og er sinnsyykt nervøs! Så det at du er nervøs er det ikke noe rart i hvert fall :)

Det går nok veldig bra, så masse lykke til :klemmer: Og husk, stryker du, så stryker du. Verre er det ikke :) Kanskje ingen trøst, men jeg trøster meg faktisk litt med det!

(hahaha la merke til overskriften jeg og; høyGIR, mihi)

Hehe godt det er flere med dårlighumor ;p

Det hjelper faktisk litt å tenke sånn ja, tenke på alt mulig som er værre enn å stryke å da blir det plutselig ikke så tungt.

Lykke til til deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvor jeg vil med tråden men kanskje noen har noen gode tips for å slappe av både før og under oppkjøring?

det føles ut som noen har kastet en tønne sommerfugler inn i magen min som gjerne vil ut. :sukk: Biter negler til den store gullmedaljen! åh sukk hjelp?

Der har vi det forskjellig. Da jeg skulle kjøre opp var jeg kjempe rolig... Skjønte ikke hva som kunne gå galt... Da mor ringte til meg og spurte om jeg var nervøs, sa jeg NEI he he... Lappen fikk jeg også med få eller ingen feil/innvendinger...

Det er bare til å ta det med ro og jeg regner med at kjørelæreren din mener at du er klar... det bør vel gi deg trygghet?? Høres kanskje ut som du skulle hatt noen timer til for å bli helt trygg?? Du kan jo ytre ønske til kjørelæreren.??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...