Gå til innhold

Hvilke sanger/artister takler du bare ikke?

Hipster

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Justin Bieber.

Maria Mena.

Gabrielle. Fyfaen som jeg hater den sangen "bordet" også den latterlige musikkvideoen. Og de dumme ansiktsutrykkene hennes i den videoen.

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gabrielle - Ring meg

Ord kan ikke beskrive hvor irriterendet det er å høre den sangen på radioen...

Bergensdialekten passer seg ikke til popmusikk.

Jeg er selv fra Bergen, og nei og nei...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gabrielle - Ring meg

Ord kan ikke beskrive hvor irriterendet det er å høre den sangen på radioen...

Bergensdialekten passer seg ikke til popmusikk.

Jeg er selv fra Bergen, og nei og nei...

Jeg har faktisk ikke noen store problemer med sangen(e). Kanskje det hadde vært verre om jeg hadde fulgt med på Idol? :)

Glemte det jeg egentlig skulle si: Det at du selv har den dialekten, er kanskje en faktor? Tror vi har en tendens til å mislike vår egen dialekt om man hører den på tv/radio. Sånn er det bare.

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke noen store problemer med sangen(e). Kanskje det hadde vært verre om jeg hadde fulgt med på Idol? :)

Glemte det jeg egentlig skulle si: Det at du selv har den dialekten, er kanskje en faktor? Tror vi har en tendens til å mislike vår egen dialekt om man hører den på tv/radio. Sånn er det bare.

Det er vel flere år siden jeg har sett en eneste Idol episode.

Jeg var bare så uheldig å kom over sangen(e) hennes på radioen.

Ja, stemmer kanskje det du skriver om dialekten, men anyway så slår jeg radioen over på en annen kanal, om jeg hører den sangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel flere år siden jeg har sett en eneste Idol episode.

Jeg var bare så uheldig å kom over sangen(e) hennes på radioen.

Ja, stemmer kanskje det du skriver om dialekten, men anyway så slår jeg radioen over på en annen kanal, om jeg hører den sangen.

Så Sodre Lerke blir ikke sensurert? :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Sodre Lerke blir ikke sensurert? :Hehe:

*dunke hodet i tastaturet*

Han fyren er like ille om ikke verre en hu Gabrielle dama.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sjelden jeg møter folk som ikke liker "Gabriellas sång". Jeg takler ikke den sangen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen setter på sangen "i'm yours" av Jason Mraz nær meg, så mister jeg tempramanget innvendig og ødelegger humøret mitt for resten av dagen. Om jeg ikke har nevnt det allerede.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:spy::dry: Metallica - Nothing Else Matters

Neeiiii maaddrruuuuuggaaaddaaa på radioen.

Radioen er så og si på hele tiden mens jeg er på jobb. Får se om jeg finner mute knappen ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moves like Jagger takler jeg bare IKKE. Den blir spilt overalt og jeg er drittlei :bond:

De siste sangene til Britney Spears og Beyonce er ganske fæle.

Jeg er ikke noe glad sånn neger hip hop eller hva jeg skal kalle det. Snoop dogg, Jay-z, Kanye west, Lil Wayne osv osv. Det er helt forferdelig å høre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir provosert av å høre Maria Mena hviskesynge sarte låter om hvor vanskelig livet er og hvor fælt det går an å ha det og ensomhet og svik og tårer og BLÆÆÆÆH!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Har en venninne som var veldig glad i å sette på Kelly Clarksons "Since you've been gone" når vi drakk.

Og selv ikke når jeg var møkk full greide jeg å finne noe som helst å like ved den sangen... :spy:

Og det er et eller annet med Madonnas versjon av "American Pie" som får det til å skjære i ørene mine! :murvegg:

Og jeg HATER Aerosmith!!

Endret av Applecore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katie Melua- høres ut som hun ikke har skjelett eller noe. Hvis en manet hadde hatt munn hadde den hørt sånn ut.

AdmiralP- høres ut som en slem parodi på en innvandrer med psykisk funskjonshemming.

:skratte: Hahahaha, ler meg ihjel :fnise:

Selv hater jeg musikken til Katy Perry. Jeg liker vanligvis topp 20 musikk (platt popmusikk), men det der er liksom enda et nivå under. Så utrolig intetsigende musikk, verken tekst eller melodi fenger!

Liker ikke norsk musikk, f.eks Sputnik dør jeg av å høre på! (har en ex som digget han, herregud så fælt!)

Ellers liker jeg de fleste som er nevnt her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg HATER Titanium (David Guetta & Sia). Sia synger egentlig utrolig bra, skjønner ikke hvordan hun kunne synke så lavt som å bli med på den skjitsangen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen setter på sangen "i'm yours" av Jason Mraz nær meg, så mister jeg tempramanget innvendig og ødelegger humøret mitt for resten av dagen. Om jeg ikke har nevnt det allerede.

Da er vi to! Når jeg hører den sangen blir jeg så j.... forbanna på alle folk som faktisk synes at dette er verdt å bruke penger på!! Jeg kan bare ikke med min beste velvilje forstå det!!

Og så kom jeg på: alt av Maroon 5!!! Jeg fikser hverken sangene, pipe-stemmen eller duden som synger som om han skulle være mere dame enn sin egen supermodell-girlfriend, som han forøvrig må ligge og jokke på i hver bidige video. SLIPP MEG UT, FØR JEG SKADER NOEN :sur: !!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...