-Jiinxs- Skrevet 8. januar 2012 #121 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Coldplay og Madrugada eller hva de kaller seg for. Endret 8. januar 2012 av -Leon- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 8. januar 2012 #122 Del Skrevet 8. januar 2012 Ganstarap/artister med unntak som The Fugees, Tupac, The Spooks og Missy Eliott. Kan heller ikke fordra Usher. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 8. januar 2012 #123 Del Skrevet 8. januar 2012 Snoop dogg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 8. januar 2012 #124 Del Skrevet 8. januar 2012 Justin Bieber Lady Gaga Ke$ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemøy Skrevet 8. januar 2012 #125 Del Skrevet 8. januar 2012 Alexander Rybak, Michael Jackson og Justin Bieber... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 8. januar 2012 #126 Del Skrevet 8. januar 2012 Den verste av de alle for meg er Adele. Jeg blir kvalm og sint når jeg hører sangene hennes, og det spilles jo i et sett på radioen. Helt forferdelig. Nicki Minaj sin stemme er helt grusom. Skjønner ikke hvorfor hun blir hypet så veldig. Ellers orker jeg ikke høre musikken til følgende: Marit Larsen Maria Mena Gabrielle Prince De nyeste sangene til Lady Gaga orker jeg ikke høre på, det første albumet hennes var bra men that's it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff80 Skrevet 8. januar 2012 #127 Del Skrevet 8. januar 2012 Sirkus Eliassen. Nordnorsk rap. Helt jævlig å høre på, enda verre å se på. Og REM og Idol-Jenny, skjærer i øregangene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 8. januar 2012 #128 Del Skrevet 8. januar 2012 Kesha Nicki Minaj Maria Mena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest halebein Skrevet 8. januar 2012 #129 Del Skrevet 8. januar 2012 stemmen til Jean Paul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 8. januar 2012 #130 Del Skrevet 8. januar 2012 Et band jeg virkelig hater og har hatet lenge er et åttitallsband som het Simply Red. Får angst av han som synger. han ser så ekkel ut og sangene deres er bare rare. Huff liker de ikke. Og så kan jeg ikke tåle bandet til Christoffer schau. De suger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martinique Skrevet 8. januar 2012 #131 Del Skrevet 8. januar 2012 Maria Mena Kings of Leon Gabrielle Pearl Jam Lady Gaga Erik og Piss 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #132 Del Skrevet 8. januar 2012 Mye som er nevnt her, og jeg hører aldri på annet enn P2 lenger, så det er heldigvis mye nytt jeg ikke har fått med meg... men må si meg spesielt enig i Maria Mena (gnålebøtte, bidro sterkt til min manglende deltakelse etter 22.juli, i tillegg til den sleskingen som arrangerte rosetog), Kaizers, Big Bang (som jeg riktignok har boikottet siden Girl in Oslo, teoretisk mulig de har gjort _noe_ lyttbart etter det), Lady Gaga og ALLE som har mer autotune enn stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 8. januar 2012 #133 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Michael Jackson Elvis Presley Rolling Stones Madonna og mange andre Endret 8. januar 2012 av Corto Maltese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #134 Del Skrevet 9. januar 2012 Bare for å glede så mange: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 9. januar 2012 #135 Del Skrevet 9. januar 2012 Et band jeg virkelig hater og har hatet lenge er et åttitallsband som het Simply Red. Får angst av han som synger. han ser så ekkel ut og sangene deres er bare rare. Ha, ha, der sa du det! Mick Hucknall har alltid vært et av mine virkelig STORE hatobjekter også! Hadde faktisk klart å slette ham fra membranen, men nå vekket du til live gamle, fortrengte minner, gitt . Særlig perioden når han kjørte dreads-looken...blærk : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 9. januar 2012 #136 Del Skrevet 9. januar 2012 Et band jeg virkelig hater og har hatet lenge er et åttitallsband som het Simply Red. Får angst av han som synger. han ser så ekkel ut og sangene deres er bare rare. Huff liker de ikke. Og så kan jeg ikke tåle bandet til Christoffer schau. De suger. Simply Red er bra.. Jeg liker ikke Mojo, Kanye West, Missy Elliot, Jenny Jenssen og andre søppelmusikere i samme sjanger. Ellers så liker jeg egentlig alle. Flott med mangfold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 9. januar 2012 #137 Del Skrevet 9. januar 2012 Et band jeg virkelig hater og har hatet lenge er et åttitallsband som het Simply Red. Får angst av han som synger. han ser så ekkel ut og sangene deres er bare rare. Huff liker de ikke. Og så kan jeg ikke tåle bandet til Christoffer schau. De suger. Godeste Mick er nok ikke verdens peneste mann, men musikken er bra! Samme gjelder vel forsåvidt Queen. Mye bra musikk har kommet fra mindre billedskjønne mennesker, for å si det litt diplomatisk. Lenker til en http://www.youtube.com/watch?v=izOdvBmTDh0, sånn litt på trass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 9. januar 2012 #138 Del Skrevet 9. januar 2012 Godeste Mick er nok ikke verdens peneste mann, men musikken er bra! Samme gjelder vel forsåvidt Queen. Mye bra musikk har kommet fra mindre billedskjønne mennesker, for å si det litt diplomatisk. Lenker til en http://www.youtube.com/watch?v=izOdvBmTDh0, sånn litt på trass! Men det er ikke det at han ikke er pen bare det er liksom noe med han, noe annet som gjør at han ser ekkel ut. jeg så en musikkvideo med han når jeg var ikke så veldig gammel, og jeg fikk nesten mareritt. Ikke fordi han var så fæl men fordi han... jeg kan ikke forklare det egentlig, og det kombinert med sangen. nei huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susnpus1 Skrevet 11. januar 2012 #139 Del Skrevet 11. januar 2012 Skrillex 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 11. januar 2012 #140 Del Skrevet 11. januar 2012 Skrillex Hurra, jeg hadde inntrykk av at jeg var den eneste i hele verden! Skrillex er intet annet enn "wobwobwobwob" og dødens KJE-DE-LIG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå