Gå til innhold

Den store eksen...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sa til henne en gang vi lå i senga etter at jeg fisket litt etter oppmerksomhet og vi hadde en flørtende tone og hun hadde sbekreftet at jeg var den beste "men jeg vil være den største". Da ble det stille helt til kvelden for å si det sånn :P hvorpå hun sa, "ja, hva vil du jeg skal si?! JA, jeg har sett en større pikk?!!". Jeg ble selvsagt litt satt ut, og ble helt taus.. hvorpå hun etter en stund fulgte opp med, "eller, jeg har bare målet på en, og han er 22-23cm". Ikke alle som har så lett for å juge med andre ord, hvilket i seg selv er positivt...

På det tidspunktet trodde jeg som sagt at den størrelsen der var såpass uvanlig at jeg ikke hadde det i tankene engang. Så vorst case scenario, var ikke så ille i hodet mitt.

Når det kommer til turnersammenligningen så funker den bare om problemstillingen din i så fall er at eksen til mannen din var verdensmester i turn og kunne stå i bro, ri og suge baller på samme tid.

Det hadde altså ikke vært noe problem om det bare handlet om meg. Dessuten, hvor vanslig er det egentlig med pikk over 20cm?!

Unnskyld, men dette blir for dumt. Hva er viktigst for deg, å være han som har den største pikken, eller han som gir den beste sexen? Med 17 cm har du ingenting å klage på. Hadde engang en kjæreste med gigapenis og det var ikke han som gav meg den beste sexen, det var både ganske vondt og stressende. I tillegg later du til å bli irritert når jenter her inne sier at det ikke spiller noen rolle. Klart størrelse har noe å si, men det betyr ikke nødvendigvis at størst er best. Det er ene og alene en smakssak, og når du i tillegg har en penis over gjennomsnittet minner det kun om bortskjemte fjortisfakter det du holder på med nå. Voks opp!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off... Dette blir på en måte litt for dumt fordi det er jo ingenting du kan gjøre med det! Hvis dama er fornøyd så må du bare finne en måte å være fornøyd med, for så mye som du maser om det så virker det jo som om det beste alternativet for deg hadde vært å funnet deg ei ny jente der eksen hennes hadde hatt mindre penis?

Det gir ikke mening. Det er helheten som teller, tror stor penis er noe som alle jenter vil prøve en gang, mest fordi det virker så fantastisk, men så langt penis er gjennomsnittlig stor, så hadde ikke jeg klaget. Det viktiste eg helheten og at du kjenner at han er inni deg, og det høres jo ikke ut som om du er liten i det hele tatt.

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg trudde menn kunne dette? Aldri be om eit svar som du ikkje vil takle konsekvensane av. Å spørje om du er den største er jo heilt idiotisk, viss du ikkje hadde ein plan for korleis du skulle handtere det (eller du visste du ville takle det greitt) viss du fekk vite at du ikkje var det. Dette er jo ein klassisk tabbe som damene brukar å gjere; spøre om noko, og så tiltar dei når dei får eit ærleg svar.

(Og eg syns du skal høyre på damene over her: Storleiken har lite å seie, med mindre den er mikroskopisk.

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange år er du, TS?

Over 20, under 30. Hva har det å si egentlig?

TS

Gjest Eurodice
Skrevet

Over 20, under 30. Hva har det å si egentlig?

TS

Du virker som en usikker tenåringsgutt.

• Liker 2
Skrevet

Du virker som en usikker tenåringsgutt.

Det er rart hvordan noen tror du må være ung for å være usikker. Ikke alle har super selvtillit, og det burde vel være helt normalt å slite med usikkerhet.

Det kvinner tydeligvis ikke tenker på, er at dere skaper denne usikkerheten rundt (blant annet) penis. Ja, det er vi som er så fokusert på det, men tror dere våres store fokus på størrelse kommer fra tynn luft ? Nei, hadde ikke kvinner hatt noe -spesielt- fokus på størrelse, og ikke snakket -spesielt- mye om det, så hadde vi eller ikke hat noe å basert dette at større er bedre på.

Foruten om at vi selv ikke var fornøyd med pikken vår da, men det kan jo gjelde alt, og tipper mange hat vært fornøyd med ustyre sitt om de ikke trodde kvinner brydde seg. Jeg selv syns min er perfekt, 15cm og 13 omkrets, men usikkerheten kommer og går i forhold til, er dette en ok penis for damer flest, på slutten av dagen?

Da mener jeg ikke "den er ok", er den ikke god så har man vel all grunn til å føle seg usikker. Er en normal ting å gjøre når man ikke føler seg god nok generelt sett, føler man det ikke om utstyre sitt blir det vel akkurat det samme.

Håper på en god respons på denne fra noen damer.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Off... Dette blir på en måte litt for dumt fordi det er jo ingenting du kan gjøre med det! Hvis dama er fornøyd så må du bare finne en måte å være fornøyd med, for så mye som du maser om det så virker det jo som om det beste alternativet for deg hadde vært å funnet deg ei ny jente der eksen hennes hadde hatt mindre penis?

Det gir ikke mening. Det er helheten som teller, tror stor penis er noe som alle jenter vil prøve en gang, mest fordi det virker så fantastisk, men så langt penis er gjennomsnittlig stor, så hadde ikke jeg klaget. Det viktiste eg helheten og at du kjenner at han er inni deg, og det høres jo ikke ut som om du er liten i det hele tatt.

Herregud.. Du sier at stor penis er en ting som alle jenter vil prøve engang, fordi det virker så fantastisk, og ikke fordi man tilfeldigvis møter en som er stor av andre grunner.

Hvordan praktiseres det i så fall? mener du liksom at alle jenter en eller annen gang hopper til sengs med en de har hørt at er velutstyrt?

Da er det jo flott og vite at du "ikke klager" på tross av at man er gjennomsnittlig heller, sånn at selvom man på ingen måte er perfekt for deg, så ingår du ihvertfall ikke noe kompromiss på det området..

Endret av robyn
Gjest "gjest"
Skrevet

Vil alle jenter prøve en stor penis`???

Helvetes til generalisering.

Skrevet

Vær ærlig med deg selv nå.

• Liker 1
Skrevet

Du vil ha en stor pikk å det vet du. Det er det du tenker på når du er våt og kåt, men intet får. Da tenker du ikke på en stor en og tenker "æsj, så anti-opphissende".

Det værste er ikke å lyge, men å lyge til seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Det værste er ikke å lyge, men å lyge til seg selv.

Den kan vi vel snu rundt på? Hvorfor lyve til seg selv om at stor penis har så mye å si?

Er det virkelig så utenkelig at noen jenter IKKE vil ha en stor penis, eller at noen jenter faktisk IKKE trenger å se for seg en kjempepenis når de fantaserer?

For min del fantaserer jeg særdeles lite om selve penisen, jeg fantaserer om situasjoner. Det fysiske på mannen tenker jeg fint lite på. Jeg tror mange jenter er sånn, og jeg tror det er noe i at mange jenter ikke er så opptatt av det fysiske som de er av følelsene. Jeg har jo lagt merke til at det man sier blir vridd på til det uigjenkjennelige når man svarer i sånne tråder som det her: dette er ikke den første tråden hvor jeg har prøvd å fortelle at penisstørrelsen faktisk ikke har en døyt å si for mange. Jeg har fått høre at jeg ikke vet bedre, at jeg lyver og at jeg er traumatisert fordi jeg har vært utsatt for overgrep. Sannheten er at penisstørrelsen faktisk ikke betyr noe for meg - og det er jeg ikke alene om. Og selv om det nå kommer til å komme en kommentar fra ei annen jente om at hun synes stor penis er bra, betyr det ikke at vi andre lyver.

• Liker 3
Skrevet

Den kan vi vel snu rundt på? Hvorfor lyve til seg selv om at stor penis har så mye å si?

Er det virkelig så utenkelig at noen jenter IKKE vil ha en stor penis, eller at noen jenter faktisk IKKE trenger å se for seg en kjempepenis når de fantaserer?

For min del fantaserer jeg særdeles lite om selve penisen, jeg fantaserer om situasjoner. Det fysiske på mannen tenker jeg fint lite på. Jeg tror mange jenter er sånn, og jeg tror det er noe i at mange jenter ikke er så opptatt av det fysiske som de er av følelsene. Jeg har jo lagt merke til at det man sier blir vridd på til det uigjenkjennelige når man svarer i sånne tråder som det her: dette er ikke den første tråden hvor jeg har prøvd å fortelle at penisstørrelsen faktisk ikke har en døyt å si for mange. Jeg har fått høre at jeg ikke vet bedre, at jeg lyver og at jeg er traumatisert fordi jeg har vært utsatt for overgrep. Sannheten er at penisstørrelsen faktisk ikke betyr noe for meg - og det er jeg ikke alene om. Og selv om det nå kommer til å komme en kommentar fra ei annen jente om at hun synes stor penis er bra, betyr det ikke at vi andre lyver.

Hm, bra skrevet. Det eneste jeg vil si noe på er; "Jeg tror mange jenter er sånn, og jeg tror det er noe i at mange jenter ikke er så opptatt av det fysiske som de er av følelsene". - Jo, den er grei nok den. Men her snakker vi OM det fysiske. Det blir igjen å gå fra poenget, som i likhet med din erfaring me folk som vrir på ting, er dette noe jeg føler dere kvinner vrir på. Tror de fleste er enig om at personlighet og følelser teller mest, men det er jo å unnvike poenget her. Nå snakker vi fysisk, hva slags svar er; "jenter er mer opptatt av følelser" ?

Tenk deg at du spør meg "liker gutter store pupper", så sier jeg "følelser teller mest."

Du har ikke akkurat fått svaret ditt. Jeg sa ingenting om at jeg ikke likte store pupper, jeg sa bare at følelser teller MEST. Kanskje jeg digger, og foretrekker store pupper forde. Som dere gjør kuk. Ser du poenget mitt ? Syns det blir så feil å svare sånn.

• Liker 2
Skrevet

Hm, bra skrevet. Det eneste jeg vil si noe på er; "Jeg tror mange jenter er sånn, og jeg tror det er noe i at mange jenter ikke er så opptatt av det fysiske som de er av følelsene". - Jo, den er grei nok den. Men her snakker vi OM det fysiske. Det blir igjen å gå fra poenget, som i likhet med din erfaring me folk som vrir på ting, er dette noe jeg føler dere kvinner vrir på. Tror de fleste er enig om at personlighet og følelser teller mest, men det er jo å unnvike poenget her. Nå snakker vi fysisk, hva slags svar er; "jenter er mer opptatt av følelser" ?

Tenk deg at du spør meg "liker gutter store pupper", så sier jeg "følelser teller mest."

Du har ikke akkurat fått svaret ditt. Jeg sa ingenting om at jeg ikke likte store pupper, jeg sa bare at følelser teller MEST. Kanskje jeg digger, og foretrekker store pupper forde. Som dere gjør kuk. Ser du poenget mitt ? Syns det blir så feil å svare sånn.

My point exactly.

TS

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men nå sa ikke jeg at "følelser teller mest", jeg sa at for meg teller ikke det fysiske, men andre ting. Da mener jeg ikke nødvendigvis følelser, men at det er det man tenker og føler rundt sexen som teller, ikke det fysiske. Jeg snakker ikke bort de fysiske preferansene med at det følelsesmessige teller mer, jeg sier at for meg er det KUN det inne i hodet som teller. Jeg HAR IKKE noen fysisk preferanse.

Endret av chikako
  • Liker 1
Skrevet

Men nå sa ikke jeg at "følelser teller mest", jeg sa at for meg teller ikke det fysiske, men andre ting. Da mener jeg ikke nødvendigvis følelser, men at det er det man tenker og føler rundt sexen som teller, ikke det fysiske. Jeg snakker ikke bort de fysiske preferansene med at det følelsesmessige teller mer, jeg sier at for meg er det KUN det inne i hodet som teller. Jeg HAR IKKE noen fysisk preferanse.

Hm, vanskelig å tro men jaja heldig du. Jeg ser på mye annet enn utseende, men jeg kan da ikke nekte for at det fysiske betyr noe. Det er som regel det som starter prosessen, deretter personlighet osv. Om du ser noe fint, blir du tiltrukket, lukter du noe godt (mat feks), osv.. det er egentlig veldig logisk. :)

Som du sier for -deg- har det ikke noe å si. Da er kanskje ikke du rette personen å spørre hvorvidt størrelse er viktig. Du ser jo ikke på det fysiske uansett, hvorfor skulle en fysisk attribut ha noe å si.

Skrevet

Hm, vanskelig å tro men jaja heldig du. Jeg ser på mye annet enn utseende, men jeg kan da ikke nekte for at det fysiske betyr noe. Det er som regel det som starter prosessen, deretter personlighet osv. Om du ser noe fint, blir du tiltrukket, lukter du noe godt (mat feks), osv.. det er egentlig veldig logisk. :)

Som du sier for -deg- har det ikke noe å si. Da er kanskje ikke du rette personen å spørre hvorvidt størrelse er viktig. Du ser jo ikke på det fysiske uansett, hvorfor skulle en fysisk attribut ha noe å si.

Det er vel en viktighet å få alle aspekter av svar med om man skal kunne konkludere med noe som helst angående dette. Dersom hun skal ekskluderes på bakgrunn av at hun mener at størrelse ikke betyr noe, og man bare skal ha med de som mener det betyr noe, vil man selvsagt få en skjev respons, og dermed vil konklusjonen ikke bety noe som helst. Men da vil du kanskje til slutt få det svaret du er ute etter?

Heldigvis er det mange som chikako der ute. Som mener at størrelse er irrelevant for et godt sexliv. De har lært seg å takle de fleste størrelser, og vet at det ikke er de få ekstra centimeterne som skal til for å få dem til himmelen. De har lært seg at helheten og selve leken og kjemien er det som skaper god sex. Av den grunn slipper man å måtte ekskludere noen i utvalgsprosessen bare fordi de mangler noen få centimeter i forhold til snittet. De kan slippe seg løs og bare nyte sexen, uten å tenke på ubetydelige detaljer.

Det finnes selvsagt de som krever og krever, og til og med vil dumpe en fyr grunnet størrelsen hans, men da må man bare spørre seg selv: Vil man virkelig ha slike kvinner? Jeg kunne iallefall ikke tenke meg å ha en kvinne som var sammen med meg på grunn av at penisen min tilfeldigvis er over snittet, og om jeg hadde hatt mindre ville hun heller lett videre. Det blir for overfladisk for meg.

Erfaringsmessig har også kvinner som chikako langt mer å tilby i senga enn hennes kravstore medsøstre. Det er en grunn til at de ikke bryr seg om bagateller i senga. De nyter uansett.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg har faktisk hakket større enn TS, og jeg skulle ønske den var mindre. Det er for all del pent å se på, men alle jenter blir sår. Har aldri opplevd noen som kan ha sex like mye som jeg vil, da det blir alt for sårt.

Spurte faktisk Madammen, her om dagen, om hun ville foretrukket den litt mindre og dermed gitt opp følelsen av å bli fullstendig fylt opp. Et slik bytte hadde definitivt vært verdt det, for hennes del, da det betyr mer og bedre sex.

Skrevet (endret)

Så det er bare relevant for diskusjonen hvis man har preferanser om størrelse? Det er mye annet som spiller inn i sex, og jeg tror oppriktig at det er mulig å nyte sex med hvem som helst hvis kjemien er der og man ikke går inn i det med forutinntatte holdninger om hvordan den andre skulle vært for at sexen skulle vært bedre. Jeg tror mange av de dårlige opplevelsene knyttet til f.eks størrelse handler om hva man tror om størrelsen i utgangspunktet, og hvor lite villig man er til å gjøre seg erfaringer som strider med det man tror. Stefan klarte å sette ord på det bedre enn meg: det er helheten, kjemien og leken som teller.

Endret av chikako
  • Liker 1
Skrevet

Så det er bare relevant for diskusjonen hvis man har preferanser om størrelse? Det er mye annet som spiller inn i sex, og jeg tror oppriktig at det er mulig å nyte sex med hvem som helst hvis kjemien er der og man ikke går inn i det med forutinntatte holdninger om hvordan den andre skulle vært for at sexen skulle vært bedre. Jeg tror mange av de dårlige opplevelsene knyttet til f.eks størrelse handler om hva man tror om størrelsen i utgangspunktet, og hvor lite villig man er til å gjøre seg erfaringer som strider med det man tror. Stephan klarte å sette ord på det bedre enn meg: det er helheten, kjemien og leken som teller.

Poenget er heller at holdingen din, som selvfølgelig er veldig flott, er ytterst sjelden. Jeg vil tørre å påstå at alle har preferanser, enten det er den ene eller den andre veien. Du blir litt som unntaket som bekrefter regelen i dette tilfellet.

Stefan snakker om ektreme tilfeller, der man blir avvist på grunn av avvik fra preferansen osv. Det blir noe annet for min del og jeg er enig med han, hadde ikke ønsket en slik dame jeg heller, på samme måte som at jeg ikke kunne tenkt meg å være sammen med en dame som ikke likte utseendet mitt, samme hvor pen jeg synes hun var selv.

Forøvrig så er det generelle med disse penis diskusjonene enten sånn at damene foretrekker størrelse(til en viss grad), eller at det ikke betyr noe(til et visst punkt fordi det er kjemi, situasjon og følelser som teller for dem). De fleste vil alikevel ikke veie størrelse så tungt at det er noen dealbreaker selvom man ikke har idealpenisen.

Chikako, du har kanskje ingen preferanser når det kommer til utseende heller? jeg vil også tippe at du ikke er typen til å ha one night stands, da jeg ikke kan se hvordan man kan få det til å være noe annet en fysisk tiltrekning og derav inkluderer preferanser.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...