Gå til innhold

Prawn crackers/ rekechips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det går an å få kjøpt prawn crackers, eller rekechips som det heter på norsk, på noen butikker. Eller evnt lage dem selv om det går?

Jeg bruker å kjøpe meg det når jeg spiser på asiatiske restauranter, men det blir jo så dyrt i lengden. Har liksom ikke sett det noen plass. Har de det på asiatiske matvarebutikker kansje?

Gjest Lizette
Skrevet

Jeg har kjøpt det mange ganger på innvandrerbutikker. Og de har det også på Ultra og andre mer velassorterte matbutikker (men da ofte litt dyrere enn på innvandrerbutikkene!).

• Liker 2
Skrevet

Jeg har kjøpt det mange ganger på innvandrerbutikker. Og de har det også på Ultra og andre mer velassorterte matbutikker (men da ofte litt dyrere enn på innvandrerbutikkene!).

Takk for svar:) Da må jeg prøve å huske på å stikke innom ei sånn sjappe til uka for å sjekke. Hvor mye koster det da ca?

Gjest Lizette
Skrevet

Det koster rundt 20 kr på innvandrerbutikker og ca det dobbelte på Ultra.

Jeg kom til å tenke på at jeg tror ikke det er alle innvandrerbutikker som har det, det er nok lettest å finne på de butikkene som har spesialisert seg på thai- og vietnamesiske varer. Det er i hvert fall der jeg har pleid å kjøpe det.

Hvis du bor i Oslo så finnes det i hvert fall et par slike i Torggata, en i Møllergata og en i Lybekkergata!

Skrevet

Jeg har sett det på Rema. Står i chipshylla, på "min" Rema iallfall.

Aner ikke hva det koster.

Gjest NozMonster
Skrevet

nå vet ikke jeg hvor i landet du bor ts, men de selges på 2 restauranter i sandvika også. de koster 30kr, men posen er jo gigantisk da:) om du er kjent i sandvika, så er ihvertall den ene på storsenteret,og den andre ved kinoen

Skrevet

Bor ikke i Oslo nei, men takk for svar likevel :)

Skrevet

Meny selger rekechips:) husker ikke helt i hvilken avdeling, men det går jo an å spørre hvor de ligger ^^

Skrevet

Meny selger rekechips:) husker ikke helt i hvilken avdeling, men det går jo an å spørre hvor de ligger ^^

Har vært der, men de hadde ikke der dessverre:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...