Gå til innhold

Hva assosierer du med brukeren over?

Tormod83

Anbefalte innlegg

Raven Emerald: en mystisk mann med svarte klær som liker å gå rundt i et slott om natta. (men ser du egentlig er en kvinne da, men navnet ditt gir meg disse tankene:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:skratte:

Kan være mystisk dame, som et kompromiss? :fnise:

@ Marielle171; ung, ganske sprudlende. Men som liker å være litt alene med tankene sine i blant, og synes kanskje det kan være litt masete med sosiale sammenkomster innimellom, det er bare litt vanskelig å si det til folk som forventer sosial omgang.

Vet ikke helt hvorfor, da, bare kombinasjon av navn og ticker, tror jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ Raven Emerald.. greit, en dame da:P haha

forresten så var din ide om hvordan jeg er ganske så lik meg!! Er du synsk???? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ Raven Emerald.. greit, en dame da:P haha

forresten så var din ide om hvordan jeg er ganske så lik meg!! Er du synsk???? :P

Næh, det bare virket riktig. Men glad jeg ikke bommet fullstendig, da, det er jo litt flaut med sånt, selv om jeg er godt skjult bak en dataskjerm. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næh, det bare virket riktig. Men glad jeg ikke bommet fullstendig, da, det er jo litt flaut med sånt, selv om jeg er godt skjult bak en dataskjerm. :fnise:

jeg tror jeg bomba litt kanskje:P eller ER du kanskje en dame i svarte klær som liker å gå rundt i et slott om natta??? :-O

Hvis det er helt feil, tror jeg kanskje at du er ei høygravid dame i begynnelsen av 30 årene:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg bomba litt kanskje:P eller ER du kanskje en dame i svarte klær som liker å gå rundt i et slott om natta??? :-O

Hvis det er helt feil, tror jeg kanskje at du er ei høygravid dame i begynnelsen av 30 årene:P

Jeg er en dame som liker best svarte klær, og som gjerne vandrer rundt i slottet (også kjent som "leiligheten") på nattestid. Jeg er i tillegg høygravid og i 30-årene. :gjeiper:

Så du bommet ikke så veldig. Men jeg er ikke videre mystisk, da. =)

@ Silvermist, ser også for meg at om du hadde din egen skog, med tjernet, hadde du danset der hver stjerneklare natt.

Har hengt meg opp i den fantasyen, jeg, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en dame som liker best svarte klær, og som gjerne vandrer rundt i slottet (også kjent som "leiligheten") på nattestid. Du er i tillegg høygravid og i 30-årene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei tålmodig jente mellom 25-30. Har ett barn, men ønsker seg ett til. Veldig glad i vin, kunst og teater. Bor i Oslo, og elsker det.

Endret av Quinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...