marielle171 Skrevet 24. november 2011 #281 Del Skrevet 24. november 2011 Raven Emerald: en mystisk mann med svarte klær som liker å gå rundt i et slott om natta. (men ser du egentlig er en kvinne da, men navnet ditt gir meg disse tankene:P) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 24. november 2011 #282 Del Skrevet 24. november 2011 Kan være mystisk dame, som et kompromiss? @ Marielle171; ung, ganske sprudlende. Men som liker å være litt alene med tankene sine i blant, og synes kanskje det kan være litt masete med sosiale sammenkomster innimellom, det er bare litt vanskelig å si det til folk som forventer sosial omgang. Vet ikke helt hvorfor, da, bare kombinasjon av navn og ticker, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 24. november 2011 #283 Del Skrevet 24. november 2011 @ Raven Emerald.. greit, en dame da:P haha forresten så var din ide om hvordan jeg er ganske så lik meg!! Er du synsk???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 24. november 2011 #284 Del Skrevet 24. november 2011 @ Raven Emerald.. greit, en dame da:P haha forresten så var din ide om hvordan jeg er ganske så lik meg!! Er du synsk???? Næh, det bare virket riktig. Men glad jeg ikke bommet fullstendig, da, det er jo litt flaut med sånt, selv om jeg er godt skjult bak en dataskjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #285 Del Skrevet 24. november 2011 Raven emerald - promp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 24. november 2011 #286 Del Skrevet 24. november 2011 AB Dumming? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 24. november 2011 #287 Del Skrevet 24. november 2011 Galskap, glede og visdom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 24. november 2011 #288 Del Skrevet 24. november 2011 Næh, det bare virket riktig. Men glad jeg ikke bommet fullstendig, da, det er jo litt flaut med sånt, selv om jeg er godt skjult bak en dataskjerm. jeg tror jeg bomba litt kanskje:P eller ER du kanskje en dame i svarte klær som liker å gå rundt i et slott om natta??? :-O Hvis det er helt feil, tror jeg kanskje at du er ei høygravid dame i begynnelsen av 30 årene:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 24. november 2011 #289 Del Skrevet 24. november 2011 jeg tror jeg bomba litt kanskje:P eller ER du kanskje en dame i svarte klær som liker å gå rundt i et slott om natta??? :-O Hvis det er helt feil, tror jeg kanskje at du er ei høygravid dame i begynnelsen av 30 årene:P Jeg er en dame som liker best svarte klær, og som gjerne vandrer rundt i slottet (også kjent som "leiligheten") på nattestid. Jeg er i tillegg høygravid og i 30-årene. :gjeiper: Så du bommet ikke så veldig. Men jeg er ikke videre mystisk, da. =) @ Silvermist, ser også for meg at om du hadde din egen skog, med tjernet, hadde du danset der hver stjerneklare natt. Har hengt meg opp i den fantasyen, jeg, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 24. november 2011 #290 Del Skrevet 24. november 2011 Du er en dame som liker best svarte klær, og som gjerne vandrer rundt i slottet (også kjent som "leiligheten") på nattestid. Du er i tillegg høygravid og i 30-årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinn Skrevet 25. november 2011 #291 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Ei tålmodig jente mellom 25-30. Har ett barn, men ønsker seg ett til. Veldig glad i vin, kunst og teater. Bor i Oslo, og elsker det. Endret 25. november 2011 av Quinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. november 2011 #292 Del Skrevet 25. november 2011 Voksen dame med humor - og med voksen mener jeg 30+ Er noe med den avataren jeg får skikkelig godt inntrykk av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 25. november 2011 #293 Del Skrevet 25. november 2011 En som liker å skjule seg i gresset og hoppe frem som en overraskelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. november 2011 #294 Del Skrevet 25. november 2011 En som liker å skjule seg i gresset og hoppe frem som en overraskelse En mystisk prinsesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 25. november 2011 #295 Del Skrevet 25. november 2011 Beinhard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 25. november 2011 #296 Del Skrevet 25. november 2011 Streng dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kath93 Skrevet 25. november 2011 #297 Del Skrevet 25. november 2011 En eplebit, hehehehehehe, den tenkte jeg lenge på altså.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinn Skrevet 25. november 2011 #298 Del Skrevet 25. november 2011 Ei livlig jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 25. november 2011 #299 Del Skrevet 25. november 2011 Masken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 25. november 2011 #300 Del Skrevet 25. november 2011 tut ankh amon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå