Troilltøva Skrevet 23. september 2011 #41 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg har blitt helt hekta på Jersey Shore. Jeg har sett nesten alle 4 sesongene på nett og må innrømme jeg synes Snooki og Pauly D er hysterisk morsomme. Å ja, Jwoww er både pen og hot hvor kan man se det på nett?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 23. september 2011 #42 Del Skrevet 23. september 2011 Synes ikke jwoww er noe særlig pen. Magen ser rar ut (plastikk?), puppene er alt for store for min smak og ansiktet er helt greit, men ikke "wow". Av Jersey Shore gjengen synes jeg Sam er den peneste, men hun er ikke superhot hun heller. Sam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #43 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg må innrømme at puppene ødelgger litt altså. Synes hun har alt for store silikonpupper. Ellers synes jeg hun har en flott kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 24. september 2011 #44 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Ut i fra bildene i denne tråden, så synes jeg hun ser bra ut. Magen virker noe rar? Ser nesten ut som hun har fettsugd den eller noe. Hun ser bra ut, men etter å sett litt på jersey shore synes jeg hun er litt trashy i måten hun oppfører seg på. Å ikke minst så kan klestilen bli noe på kanten Bare se her: Endret 24. september 2011 av smalls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lene21 Skrevet 24. september 2011 #45 Del Skrevet 24. september 2011 SEXY !!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #46 Del Skrevet 24. september 2011 Nei. Ingen av damene der er hotte, snarere tvert imot. Trailer trash deluxe. Så hvis hun ikke hadde vært med i Jersey shore, så hadde du fortsatt synes hun var trailer trash? Å hvorfor er hun Trailer tras egentlig? Jeg synesJwoww er super hot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nica. Skrevet 24. september 2011 #47 Del Skrevet 24. september 2011 Så hvis hun ikke hadde vært med i Jersey shore, så hadde du fortsatt synes hun var trailer trash? Å hvorfor er hun Trailer tras egentlig? Jeg synesJwoww er super hot Hvorfor hun er trailer trash? Se klærne hun går med, er ikke det forklaring nok så vet ikke jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 24. september 2011 #48 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) hvor kan man se det på nett?? Man kunne se dem på mtv.com før iallfall, men fikk ikke siste episode til å funke... Elsker snooki og Pauly D selv! Siste episoden når gianni kommer på besøk er hysterisk! Når snooki skal finne outfit og gjør klar sengen for smush smush! WÆÆÆ! bubu!! Endret 24. september 2011 av spee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #49 Del Skrevet 24. september 2011 Helt grei kropp, verken noe jeg ville avslått eller drept for. Ikke min type ansikt, og det gjør at hun i mine pene ikke er spesielt pen, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #50 Del Skrevet 24. september 2011 øyne*, ikke pene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 24. september 2011 #51 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Man kunne se dem på mtv.com før iallfall, men fikk ikke siste episode til å funke... Elsker snooki og Pauly D selv! Siste episoden når gianni kommer på besøk er hysterisk! Når snooki skal finne outfit og gjør klar sengen for smush smush! WÆÆÆ! bubu!! Haha Snooki og Pauly D er utrolig morsomme! Ler godt av de begge. Jeg tror man kunne hatt det veldig moro med Snooki og Pauly D. Hadde nok ledd meg i hjel sammen med de. Endret 24. september 2011 av Linda sofie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 24. september 2011 #52 Del Skrevet 24. september 2011 Trailer trash eller ikke, Jwoww is smoking hot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 25. september 2011 #53 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Men så klart så synes jeg Jenni er den fineste av alle jentene i Jersey shore. Hvis jeg måtte velge liksom. Sammi får en svak 2 plass. Endret 25. september 2011 av smalls 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 25. september 2011 #54 Del Skrevet 25. september 2011 Hun var pen på bildene som TS linket til, men jeg syns generelt ikke at hun er noe pen. Det blir litt "touch of drag" i mine øyne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedLight Skrevet 25. september 2011 #55 Del Skrevet 25. september 2011 Heg syntes hun er HOT! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #56 Del Skrevet 27. september 2011 Heg syntes hun er HOT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 29. november 2014 #57 Del Skrevet 29. november 2014 I utgangspunktet ér hun vakker, men den trashy klesstilen drar kraftig ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå