Gå til innhold

Din verste date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min verste date var da jeg som 19 åring var på date (hjemme hos han) med en som hadde en crazy sjalu eks. Da vi var hjemme hos han kom hun plutselig busende opp til han mens vi satt midt i middagen.Hun hadde på en eller annen måte fått greie på vi to skulle være hjemme hos han den kvelden. Hun dingte på døren som en gal, Skulle tro det var en liten unge som dingte på. Hun kommer stormende inn å begynnner å kjefte meg ut. Hun mente på at jeg hadde stjelt han fra henne og at jeg måtte ikke tro jeg var noe. :roll: Han ber henne pent om å gå, men neida. Istedenfor å gå, bare slenger hun seg ned i sofan og skrur på tvn :overrasket: Han spør igjen om hun kan være så snill å gå da hun ikke er velkommen her. Etter mye om men fikk han lurt henne ut på verandaen sammen med han og å da klarte han å løpe inn å låse døren. Phuu takk gud. Hun var i alle vinduer og dingte på døren flere ganger. Hun ville tydeligvis ikke gi seg. Vi prøvde så godt vi kunne å bare overse henne, men det var ikke lett. Etter en god stund med banking på alle vinduer, dinging på døren osv, gir hun opp og endelig går.

Hvordan gikk det med dere da? :popcorn:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En gang så endte jeg opp hos jenta etter første date. Da vi kom hjem til henne gikk jeg på do, og oppdaget at hun ikke hadde vasket doskåla. Jeg tenkte at dette var sikkert et unntak, for hun virket ellers som ei renslig jente. Men da vi skulle legge oss, og hun tok av trusa, kjente jeg en eim som fylte hele soverommet. Det luktet ikke kjønn, men dritt/urin. Hun hadde 0 hygiene, og jeg stakk tidlig neste morgen :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang så endte jeg opp hos jenta etter første date. Da vi kom hjem til henne gikk jeg på do, og oppdaget at hun ikke hadde vasket doskåla. Jeg tenkte at dette var sikkert et unntak, for hun virket ellers som ei renslig jente. Men da vi skulle legge oss, og hun tok av trusa, kjente jeg en eim som fylte hele soverommet. Det luktet ikke kjønn, men dritt/urin. Hun hadde 0 hygiene, og jeg stakk tidlig neste morgen :)

:spy:

Hadde dratt med en gang, jeg.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en date i går hvor han lo absolutt HELE tiden, selv om det ikke var morsomt.. haha, og han fortalte ti ganger hvor godt han likte meg selv om det var vår første date, og spurte konstant hva jeg mente om han! var litt intenst spør du meg... hav tenker dere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en date i går hvor han lo absolutt HELE tiden, selv om det ikke var morsomt.. haha, og han fortalte ti ganger hvor godt han likte meg selv om det var vår første date, og spurte konstant hva jeg mente om han! var litt intenst spør du meg... hav tenker dere?

Nestemann, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nestemann, tenker jeg.

Tenkte egentlig jeg og, men har vert singel så lenge at jeg vurderer gi han en ny sjanse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på en date i går hvor han lo absolutt HELE tiden, selv om det ikke var morsomt.. haha, og han fortalte ti ganger hvor godt han likte meg selv om det var vår første date, og spurte konstant hva jeg mente om han! var litt intenst spør du meg... hav tenker dere?

Høres kanskje ut som om han var veldig nervøs.

Gi ham en sjanse til, du. :)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte egentlig jeg og, men har vert singel så lenge at jeg vurderer gi han en ny sjanse..

Joda, det kan jo godt hende at han var veldig nervøs og derfor ga et uheldig førsteinntrykk.

Men det lønner seg dårlig å ta hva som helst selv om du har vært singel lenge.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Kom på en annen date heg var på. Vi var ute å spiste. Kjempe koslig. Han var en skikkelig gentlemann og så snill da. Trodde jeg. Da vi kom hjem til han etter middagen vender fyren totalt om!! Da vi setter oss ned i sofan, så hiver han seg over meg og sleiker meg i hele ansikte! :overrasket: Tafser og klår. jeg dytter han vekk og sier hva driver du med? Han bare er du ikke keen oå et hefitg knull hvor jeg knuller driten ut av deg? Eh nei ikke akkurat ;) I dont do sex on first dates for å si det sånn. Da klikker han helt og sier jeg bare får pelle meg ut. Egentlig ganske greit, for da slapp jeg å komme på en unnskyldning for å gå ;) Idiot.

Fikk forresten en sms noen dager senere om jeg var keen på heftig sex nå. Ikke akkurat du,

Endret av Linda sofie
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Han lovet å ikke være masete, jeg kunne gjøre ting jeg ville, han skulle bare se meg når jeg hadde lyst, han skulle gjøre alt jeg ba han om osv..bare jeg ville være kjæresten hans skulle han gjøre hva som helst!! Da jeg sa NEI til det spurte han om vi ikke kunne være knullekompiser i det minste .. når jeg sa nei til det også ble han dritsur! Jeg var verdens værtse, jeg er stygg, ekkel og forferdelig slem.. og dessuten var det dårlig gjort av meg å dumpe han fordi han hadde begynt å trene på grunn av meg.. og da kunne jeg ikke bare droppe han sånn...!!! Gud for en fyr!

Herregud,en sånn har jeg også vært borti!Tenk så utrolig tragisk å ha det sånn med seg selv da :tristbla:

Min absolutt værste date var med en fyr som drakk seg møkk full og tisset på seg. Det ble ikke oss, gitt..... :filer:

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har møtt 2 fra nettet og de har vært normale (og blitt kjæresten min) :sjenert: Koselige dater, men bestandig litt flaut og kleint i starten:)

Men har også hatt en mislykket date for mange år siden.

Første daten vår gikk ut på å gå tur. På slutten av turen skulle han absolutt kjenne på rumpa mi og gikk med hendene sine oppi bukselommene mine. Og jeg måtte ha mine i hans lommer :skratte:

Og i bilen begynte han å taste noe kollosalt. På hele meg, selv om det var første daten, jeg var nesten jomfru og hadde ikke gitt noen signaler på at dette var ok. Neste date krevde han at jeg på forhånd lovte at vi skulle ha sex. Ellers gadd han ikke. Vi kunne ha det i bilen nemlig, null problem det. Heldigvis tross at jeg var ung og dum ble jeg såpass skremt av det presset at jeg aldri møtte han igjen!! Den dag i dag hadde jeg nok rømt etter 5 min, men jeg var som sagt helt uerfaren og trodde det var slik som var normalt på date.

Nå er det sikkert 5 år siden og fremdeles renner det meldinger inn fra han. Om hvordan det går, om vi skal prøve igjen, at han beklaget hvis han var teit sist osv osv. Har ignorert ALLE meldingene fra han, men tror dere fyren gir seg? Nei :filer: Har hatt flere kjærester siden den tid og vet at sånne som han ikke er normalt.

Hvis jenta ikke svarer på 5 år er hun ikke interessert :fnise:

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har møtt 2 fra nettet og de har vært normale (og blitt kjæresten min) :sjenert: Koselige dater, men bestandig litt flaut og kleint i starten:)

Men har også hatt en mislykket date for mange år siden.

Første daten vår gikk ut på å gå tur. På slutten av turen skulle han absolutt kjenne på rumpa mi og gikk med hendene sine oppi bukselommene mine. Og jeg måtte ha mine i hans lommer :skratte:

Og i bilen begynte han å taste noe kollosalt. På hele meg, selv om det var første daten, jeg var nesten jomfru og hadde ikke gitt noen signaler på at dette var ok. Neste date krevde han at jeg på forhånd lovte at vi skulle ha sex. Ellers gadd han ikke. Vi kunne ha det i bilen nemlig, null problem det. Heldigvis tross at jeg var ung og dum ble jeg såpass skremt av det presset at jeg aldri møtte han igjen!! Den dag i dag hadde jeg nok rømt etter 5 min, men jeg var som sagt helt uerfaren og trodde det var slik som var normalt på date.

Nå er det sikkert 5 år siden og fremdeles renner det meldinger inn fra han. Om hvordan det går, om vi skal prøve igjen, at han beklaget hvis han var teit sist osv osv. Har ignorert ALLE meldingene fra han, men tror dere fyren gir seg? Nei :filer: Har hatt flere kjærester siden den tid og vet at sånne som han ikke er normalt.

Hvis jenta ikke svarer på 5 år er hun ikke interessert :fnise:

Har selv vært borti i slike innpåslitne gutter. Noen MÅ ha alt inn med teskje :filer: Jeg skjønner ikke at det skal være så forbanna vanskelig å ta et hint liksom, Han her burde jo ha skjønt det for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv vært borti i slike innpåslitne gutter. Noen MÅ ha alt inn med teskje :filer: Jeg skjønner ikke at det skal være så forbanna vanskelig å ta et hint liksom, Han her burde jo ha skjønt det for lenge siden.

Jeg vurderer å skrive en skarp melding som svar neste gang, men egentlig er det mer interessant å se om han holder det gående i 5 år til :fnise:

Gutter er dårlige til å ta hint, men når jenta ikke svarer på 1) sms, 2) Facebook, 3) Nettby og 4) Sukker i løpet av 5 j*vla år er hun faktisk ikke interessert :filer:

:skratte:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen verste, WORST CASE SCENARIO DATE: ble bedt på middag til en mann jeg hadde et godt øye til. Kort tid etter middagen begynner de verste magesmertene å komme, og jeg må til min store skrekk og gru unnskylde meg og gå på do til den verste diarè jeg har hadde hatt på lenge! Fy faen så flaut det var å sitte der mens lukt og helvete bredde seg i hele nabolaget. Etterpå viser det seg at det var melk i maten, og jeg hadde SVÆRT NØYE FORKLART at jeg var laktoseintolerant, og kunne ikke inta noe med melk i, det måtte være laktosefri melk i såfall. Han ble dritstressa og unnskydte seg, og plumpa ut med at han hadde jo bare hatt oppi litt, og trodde ikke jeg kom til å merke det. Jeg hadde gjort det så uttrykkelig klart i forkant at jeg bare avsluttet kvelden og dro hjem, ikke mer dating der nei.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan gikk det med dere da? :popcorn:

Joda, vi ble et par, men denne gale eksen ville jo ikke gi seg da. Hun prøvde desperat å få han tilbake ved å sende han 100 sms daglig, ringe han hele tiden og spre rykter om at jeg liksom hadde vært utro noe jeg ikke hadde vært. Han måtte bytte nr til slutt og det ble så ille at vi måtte flytte. Hun kunne plutselig bare komme busnede opp til han når som helst på døgnet. Når hun først kom, var det vanskelig å bli kvitt ho.Vi vuderte å ringe politiet, men bestemte oss for å flytte. Vi hadde egentlig veldig lyst til å finne en større lelilighet, så var ikke kun pga henne vi flyttet.

Dessverre tok det ikke lang tid før hun fant ut hans nye nr og hvor vi bodde (noen hadde tydligvis sladret og vi bodde i en liten by hvor alle kjenner alle) da sa han til henne at hvis hun ikke lar oss være fred (altså slutter å komme busende opp til oss, ringe, bombardere han med sms, komme med trusler mot meg osv) så kontakter vi politet. Etter den advarselen ble det tyst fra henne ;)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vi ble et par, men denne gale eksen ville jo ikke gi seg da. Hun prøvde desperat å få han tilbake ved å sende han 100 sms daglig, ringe han hele tiden og spre rykter om at jeg liksom hadde vært utro noe jeg ikke hadde vært. Han måtte bytte nr til slutt og det ble så ille at vi måtte flytte. Hun kunne plutselig bare komme busnede opp til han når som helst på døgnet. Når hun først kom, var det vanskelig å bli kvitt ho.Vi vuderte å ringe politiet, men bestemte oss for å flytte. Vi hadde egentlig veldig lyst til å finne en større lelilighet, så var ikke kun pga henne vi flyttet.

Dessverre tok det ikke lang tid før hun fant ut hans nye nr og hvor vi bodde (noen hadde tydligvis sladret og vi bodde i en liten by hvor alle kjenner alle) da sa han til henne at hvis hun ikke lar oss være fred (altså slutter å komme busende opp til oss, ringe, bombardere han med sms, komme med trusler mot meg osv) så kontakter vi politet. Etter den advarselen ble det tyst fra henne ;)

Fy flate for eit kvinnfolk! Synd det måtte gå så langt før ho gav seg. Kjære vene, heilt utrulig at nokon kan oppføra seg sånn. Men godt de blei kvitt ho tilslutt, hehe, og at det blei dere to :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate for eit kvinnfolk! Synd det måtte gå så langt før ho gav seg. Kjære vene, heilt utrulig at nokon kan oppføra seg sånn. Men godt de blei kvitt ho tilslutt, hehe, og at det blei dere to :)

Ja, herregud hun var helt ekstrem! Det slutt mellom oss etter 1 år. Selv om dette er 4 år siden, så kommer jeg aldri til å glemme dette ;) HUn ble visst kjempe glad da det ble slutt mellom oss og begynte å bombardere han med meldinger igjen :daane: Han ville ikke ha henne tilbake (noe jeg godt kan skjønne) så hun ga vel egentlig opp for et halvt år siden :fnise: Tror forresten hun har fått seg en ny fyr nå.

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...