Gå til innhold

Desperate housewives season 8


xavi

Anbefalte innlegg

De jeg tror kan ha kjørt over Chuck. Katherine Mayfair, da det er halvbekreftet at hun returnerer til siste sesong og en som kom nær Bree. Har Orson, Andrew og Ben som mistenkte. Orson fordi han har kjørte over Mike tidligere i serien. Andrew fordi han har kjørt over moren til Carlos og begge er nær Bree. Ben fordi Chuck kunne bli et hinder i prosjektene hans men viktigst at han ville redde Bree som han har blitt godt kjente med de siste episodene.

Angående brevene så har jeg Young gutta under lupen. Bree har jo snakket om det første brevet til Paul, og han vet jo hvordan brevet Mary Alice fikk var skrevet. Kan også være noen av mystery karakterene fra tidligere sesonger som gjør comeback.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor ble det av Zach egentlig? Jeg svitsjet tilfeldig innom en gammel episode av DH på tv her nå, og det var en episode hvor Zach ble tatt hånd om av Bree, og det har vel vært en del konflikter mellom de i tillegg. Godt mulig han vet om brevene til moren også? Så jeg holder en liten knapp på at han har en finger med i spillet her jeg. :)

Meeen, de skal jo hente bilen til Carlos i neste episode. Hva om de kommer og skal hente den, og ser at den har en skikkelig bulk i front? Han husker jo uansett ikke noe, så det kan jo være noe også. Typisk om det skjer, og så tror alle at det er han, men siden han var full hadde han bare kræsjet borti et eller annet, og så er det egentlig en helt annen som står bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Zach på rehab da? Eller har han dratt derfra? Men har tenkt det jeg også, at det er han som sender brevene til Bree. Han er jo en snik! Pluss at det var moren som fikk akkurat det samme brevet. Zach så jo det brevet, så.

Endret av Susiq
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt skuffet over den episoden jeg også! Men gud hvor dum Susan er.. Skal hu absolutt gi penger til familien til Alejandro burde hu jo gitt konanter, ikke en sjekk :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, var ikke noe spennende episode. Men så dum Susan er, blir irritert over det tullet hun finner på. Flott, nå vet kona til Alejandro hvor hun skal finne deg, i tillegg så må hun jo fortelle alt til feil folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det være Eddie som står bak de brevene tror dere? Han har jo drept før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eddie, var ikke det kompisen til ungene til Lynette? Han som drepte den russiske forloveden til en av guttene? Tror IKKE det er han, har en knapp på Zach eller Katherine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, var ikke noe spennende episode. Men så dum Susan er, blir irritert over det tullet hun finner på. Flott, nå vet kona til Alejandro hvor hun skal finne deg, i tillegg så må hun jo fortelle alt til feil folk.

:skratte:

Du vet at dette er en TV-serie og ikke virkelige hendelser....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Du vet at dette er en TV-serie og ikke virkelige hendelser....?

Så da kan man ikke mene noe om den? Er det det du mener?

Jeg syns også Susan er utrolig irriterende. Hadde ikke gjort meg noe om hun hadde blitt skrevet ut for noen sesonger siden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt Susan, men denne sesongen har jeg mistet helt smak for henne..

Eddie er nok i fengsel. Hadde han sendt brev til noen av dem så hadde det nok vært Lynette. Jeg syntes også alle skal bli venner igjen, serien blir ikke det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg alltid elsket Susan, men har egentlig fått avsmak av henne i denne sesongen. Blir irritert :fnise:

holder også en knapp på Zack :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Du vet at dette er en TV-serie og ikke virkelige hendelser....?

Ja AB, jeg vet at det er en TV-serie og ikke virkelig hendelse. Man kan da ha meninger om det som skjer i serien.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte dagens episode! :) Men en ting, skjønte kona til Alejandro at Gabi hadde drept han? Eller hadde noe å gjøre med det?

Endret av Susiq
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Likte dagens episode! :) Men en ting, skjønte kona til Alejandro at Gabi hadde drept han? Eller hadde noe å gjøre med det?

Bra episode i dag. Jeg likte den forandringen til Bree, så det motsatte av konservative Bree. Tror hun skjønte det, den måten hun stirret på og tonen hun hadde når hun ba henne kvitte seg med det teppet fortest mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra episode i dag. Jeg likte den forandringen til Bree, så det motsatte av konservative Bree. Tror hun skjønte det, den måten hun stirret på og tonen hun hadde når hun ba henne kvitte seg med det teppet fortest mulig.

Det tror jeg også! :)

Uff, nå må vi iflg tv.com vente helt til 12. februar før neste episode kommer. Det er vel bare et par episoder igjen nå? Det kan i hvert fall virke sånn, siden en del løse tråder har blitt nøstet inn.

Men jeg lurer fortsatt på hvem som sendte de brevene til Bree, det har vi vel ikke fått vite enda? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er ca 12 episoder igjen, så tar nok litt tid før vi får vite hvem som har sendt brevene til Bree.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Noen som har sett den nye episoden?

Var så kult da Bree kjeftet på de andre. Syns de har vært litt hyklerske når det kommer til henne.

Og herlig at Orson er tilbake:) Tror det fortsatt er han som har sendt brevene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...