Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)


Frufly

Anbefalte innlegg

Gjest redstar

Oooh blåtur,så gøy!Også kjekt at din kjære planlegger dette for deg:) Selv fikk jeg billetter til Kristian Valen's revy i november,det blir gøy:-) OGså tror jeg at det blir 2uker til egypt eller grancanaria til jul:P. Vi damer fortjener kun det beste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oooh blåtur,så gøy!Også kjekt at din kjære planlegger dette for deg:) Selv fikk jeg billetter til Kristian Valen's revy i november,det blir gøy:-) OGså tror jeg at det blir 2uker til egypt eller grancanaria til jul:P. Vi damer fortjener kun det beste:)

:jepp: Det gjør vi :gjeiper:

Ååå,jeg vil også på revy og syden reise. Det får bli til våren om jeg ikke er gravid til da :gjeiper: eller når jeg er hjemme i permisjon : :lur:

GOSJ - nå hagler det som bare det. Fysj for et vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :hallo:

Her vil jeg følge med, og håper virkelig spiren sitter neste gang!

Vi hadde sex hver dag vi, i over en uke rundt EL, og da satt jammen spiren :) Det var faktisk en sliten uke, og på slutten var det ikke mye romantikk over sengekosen :fnise: Men det funka i hvertfall!

Blåtur er spennende! *lykke til!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, flinke dere er da :)

Tror ikke kjære orker hver dag :sjenert: men skal få til i dagene før og etter el. Håper spiren sitter snart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ute en liten tur i går :danser: var utrolig gøy!!

Var med noen fra jobben. Hadde meg 3 cider, må vel være lov det?:)

Ny PP er snart i gang :lur:

EL ca 29.10 og IKM er ca. 12.11 :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med blåtur! :) Kjære planla egentlig det for meg også, men så syntes han det var så vanskelig å vite hvor jeg hadde mest lyst til å dra, så nå planlegger vi sydentur i februar :fnise:

Krysser fingrene for at dette er PP-en det klaffer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med neste PP!! Krysser alle fingre og tær for dere!! :hoppe:

Tusen takk!! :klemmer:

Pøser på med grapefrukt juice denne PP. Alt for at spiren skal sette seg :gjeiper:

Så gøy med blåtur! :) Kjære planla egentlig det for meg også, men så syntes han det var så vanskelig å vite hvor jeg hadde mest lyst til å dra, så nå planlegger vi sydentur i februar :fnise:

Krysser fingrene for at dette er PP-en det klaffer :)

JAAAA, det blir veldig bra!! Er første gang han planlegger noe uten meg. Ble vist ikke en hel helg, men uansett jeg er kjempespent :hoppendeglad:

Syden hørtes ikke feil ut akkurat. Da har du virkelig noe å se frem til på den kalde årstiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAA, det blir veldig bra!! Er første gang han planlegger noe uten meg. Ble vist ikke en hel helg, men uansett jeg er kjempespent :hoppendeglad:

Syden hørtes ikke feil ut akkurat. Da har du virkelig noe å se frem til på den kalde årstiden :)

Skjønner at du er glad for det :) Kan jo bli kjempefint selv om det ikke er en hel helg :hjerte: Gleder meg til syden ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåtur? :lete:

Vi skal til nederland vi snart da. Det gleder jeg meg til :) Er egentlig kurstur for mannen, men jeg og lillemann får være med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåtur? :lete:

Vi skal til nederland vi snart da. Det gleder jeg meg til :) Er egentlig kurstur for mannen, men jeg og lillemann får være med ;)

Får bare se hva mannen finner på ;)

Nederland hørtes kjekt ut! Kjekt med noe som skjer nå før jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svak strek på EL-testen i dag :danser: pleier å ha et par dager med svak strek før den blir sterkere enn kontroll streken. Dette lover bra for helga :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YEY!!

Kjør på!! :sengekos:

Dette blir spennende! Tenk så gøy om svømmerene gjør en ekstra innsats for dere denne pp! Krysser nok en gang fingre og tær for dere! :5::biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ojoj, ja da er det bare å kjøre på! :jepp:

Kose dere masse i helgen, så kanskje resultatet vises om et par uker :rodmer: Krysser i allefall fingrene for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt en suuuuper helg i firmahytta til sambo :nigo:

Shoppa, spist god mat, vært i svømmehallen og :sengekos: har det også blitt :lur:

Fekk positiv EL test på lørdag,men siden vi skulle til svømmehallen i dag så droppa vi :sengekos: da.

Vi får ta det igjen i kveld:) Holder nok med fredag og søndag ? :vetikke: satser i alle fall på det :jepp: Nå vil jeg såå gjerne at denne mnd skal det klaffe :sjenert: Jeg vil bli mamma :rodmer:

Hatt en fin helg dere?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hååååper at det klaffer for dere nå altså!! Når kan du teste da?

Så koselig med hyttetur da!! :)

Min helg har vært kjempe fin! Vært sammmen med mange venner og kost meg. Og ellers bare slappet av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...