Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)


Frufly

Anbefalte innlegg

Klart vi må få til og henge, både før og etter babyene kommer ;) Møtes alltid når jeg skal til mamma, eller du vil hertil, for å shoppe ;) Hihi :hjerte: Når var det dere skulle flytte igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal dere på UL her i byen? Vi inviterer på middag! :)

Fetaost har jeg spist hele graviditeten. Men holder meg til Arla sin ;)

Vi skal ikke på UL i deres by :( Så middagen fårvi ha til gode :) Vi skyller dere middager og så når vi har flytta må dere ta turen til oss :)

Aner ikke om det var arla sin,men siden det bare var en terning går det nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart vi må få til og henge, både før og etter babyene kommer ;) Møtes alltid når jeg skal til mamma, eller du vil hertil, for å shoppe ;) Hihi :hjerte: Når var det dere skulle flytte igjen?

Det må vi ;)

Ekstra gøy å reise på shopping i byen da når jeg går gravid :lur:

Vi flytter 18. Mai. Tenkte vi skulle fortelle de kommende besteforeldre om nyheten da,eller er det for tidlig? Tror jeg er 7-8 uker da. Syns de kan få vite det litt før alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Vi skal ikke på UL i deres by :( Så middagen fårvi ha til gode :) Vi skyller dere middager og så når vi har flytta må dere ta turen til oss :)

Aner ikke om det var arla sin,men siden det bare var en terning går det nok bra :)

Æsj, så kjedelig ;) Men vi gleder oss veldig mye til å komme på besøk til dere etterhvert! :nigo:

En terning går nok veldig bra! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er termin egentlig? Jeg har klart å regne meg fram til at strikkeklær kommer godt med i begynnelsen ;)

Terminen er 5. Januar :)

Ja det kommer godt med :nigo: Gleder meg til å bruke de søte klærne du har strikket :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg allerede 4+4 :danse: Håper det går like fort frem uke 12 :)

Jeg har ikke fortalt om graviditeten til andre enn dere og de nærmeste venninner av meg som vet hva jeg har gått igjennom. Lurer litt på å fortelle det de kommende besteforeldre etter UL i uke 7.

Er det normalt å gå på UL allerede i uke 7 når det er prøverør? :vetikke:

Jeg skulle være så flink å sykle til jobb i dag, men det trega jeg på når jeg hadde sykla i 10 min. Jeg ble så :kvalm:. Måtte stoppe et par ganger for å puste rolig for ikke å spy. :fnise:

Har slitt med kvalme om formiddagen. En stund etter forkost og en stund etter middag blir jeg så kvalm. Syns det er tungt å gå på jobb allerede. Ting går i litt for raskt tempo enn kroppen min greier. Jeg blir så kvalm. Ikke akkurat sittestillende jobb jeg har. Uff, håper virkelig det blir bedre. Jeg er jo i fin form ellers, men hva kan jeg gjøre da? Ikke har jeg tid til å småspise heller for da vil jo ungene også ha mat.

Kan ikke ta det med ro heller når vi mangler en voksen fra før av. Bra tegn å være kvalm, men usj det er ekkelt.

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere skal fortelle det når dere mener det er riktig :) Folk forteller det alt fra med en gang de vet til helt frem til ordinær UL... Jeg tror ikke jeg kommer til å greie og holde det skjult for foreldrene våre særlig lenge når det forhåpentligvis blir vår tur, men dette er det bare dere som kan finne ut av :Nikke: For meg gjør det ikke noe forskjell om det er prøverør eller ikke :sjenert:

Synd du har begynt å bli kvalm allerede, du får prøve å være flink å spise lite og ofte, og finne ut hva som hjelper med kvalmen, noen synes det hjelper med salte kjeks, salt lakris eller farris og eplejuice. Ellers tror jeg mange synes det hjelper å sove nok, så du får bare være snill med deg selv :) Skjønner at du synes det er tidlig enda, men du får kanskje si ifra til sjefen sånn at det evt kan tilrettelegges litt for deg? Vet at en venninne av meg bare fikk mellomvakter, slik at hun hjalp å komme veldig tidlig på jobb eller være veldig sent f eks... Håper kvalmen ikke blir verre og at den går over snart! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere skal fortelle det når dere mener det er riktig :) Folk forteller det alt fra med en gang de vet til helt frem til ordinær UL... Jeg tror ikke jeg kommer til å greie og holde det skjult for foreldrene våre særlig lenge når det forhåpentligvis blir vår tur, men dette er det bare dere som kan finne ut av :Nikke: For meg gjør det ikke noe forskjell om det er prøverør eller ikke :sjenert:

Synd du har begynt å bli kvalm allerede, du får prøve å være flink å spise lite og ofte, og finne ut hva som hjelper med kvalmen, noen synes det hjelper med salte kjeks, salt lakris eller farris og eplejuice. Ellers tror jeg mange synes det hjelper å sove nok, så du får bare være snill med deg selv :) Skjønner at du synes det er tidlig enda, men du får kanskje si ifra til sjefen sånn at det evt kan tilrettelegges litt for deg? Vet at en venninne av meg bare fikk mellomvakter, slik at hun hjalp å komme veldig tidlig på jobb eller være veldig sent f eks... Håper kvalmen ikke blir verre og at den går over snart! :klemmer:

Ja det er sant. Vi holder det hemmelig litt til så får vi fortelle det når vi føler det er rett. Nei er det samme om det er prøverør eller ikke. Jeg hadde venta uansett med å fortelle det til foreldre siden jeg aldri har hatt så godt forhold.

Takk for råd! Salte kjeks hjelper litt det :)

Jeg har 2,5 uke igjen på den arbeidsplassen så får bare holde igjen.. Vi går kun tidlig eller seinvakt for å få dagen til å gå opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte om graviditeten til mine nærmeste venner og min mormor. Fortalte det vel i uke 5 :) Nå mista jeg jo på 5+6, så det var greit at ikke hele verden visste det, og samtidig hadde jeg god støtte fra gode venner.

Fortell det når du føler det er riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått meg ny dagbok ;)

Endelig!! Tenk at jeg er gravid. M-Å. (Teit den havna på M-Å, men går vell ikke ann å flytte den??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Har fått meg ny dagbok ;)

Endelig!! Tenk at jeg er gravid. M-Å. (Teit den havna på M-Å, men går vell ikke ann å flytte den??

Du kan nokk be en av moderatorene til å flytte den tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, her har jeg gått glipp av noe stort! Gratulerer så mye!! <3 endelig deres tur! Ser vi har termin ganske likt, så gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle forresten stå "slapp" og ikke "hjalp" ang. hun venninnen min i forrige innlegg :fnise: Går litt fort i svingene noen ganger ;) Hurra for graviditetsdagbok! :hoppe: Da må jeg inn dit å lese litt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...