Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)


Frufly

Anbefalte innlegg

Du kan ikke gjøre noe galt før du er befruktet :opplyser: Er bare å gjøre som du vil frem til EL, og så droppe alkohol etter. Husk at du i teorien kan være fruktbar fra 5 dager før el, så det er ikke noe å vente på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke gjøre noe galt før du er befruktet :opplyser: Er bare å gjøre som du vil frem til EL, og så droppe alkohol etter. Husk at du i teorien kan være fruktbar fra 5 dager før el, så det er ikke noe å vente på ;)

Tok et halv glass vin i går :)

Nei nå er det bare å :humpe: veg hele uka :fnise: mannen reiser på guttetur til helga så det passer fint med el rett før helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening unnagjort :hoppendeglad: 75 min med step/styrke. Litt stolt eller? :bolledeig:

Rett i fårikålgryta når jeg kom hjem :fnise: og pistasjis med nonstop til dessert :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er med treninga! :jepp:

Jeg prøver å finne meg et treningssenter, men jeg vil gjerne være på sånn kun kvinner treningssenter men det er bare et her i byn, og itillegg trenger jeg ei treningsvennine men tror jeg skal ta en prøvetime idag så gjerne jeg treffer noen?

Hvordan gikk det i helga da når dere var ute med venner? Bler det noen spm?

Lykke til med :sengekos: !!! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er med treninga! :jepp:

Jeg prøver å finne meg et treningssenter, men jeg vil gjerne være på sånn kun kvinner treningssenter men det er bare et her i byn, og itillegg trenger jeg ei treningsvennine men tror jeg skal ta en prøvetime idag så gjerne jeg treffer noen?

Hvordan gikk det i helga da når dere var ute med venner? Bler det noen spm?

Lykke til med :sengekos: !!! :gjeiper:

Jeg gikk på et slikt treningssenter der det bare er kvinner, men syns ikke det passet meg. Følte ikke at jeg fekk trent skikkelig. Jeg liker nok best å gå på time der jeg ikke kan sluntre unna, noe jeg har en tendens til. Åsså liker jeg å bli skikkelig sliten og svett.

Hjelper veldig å ha noen å gå med slik at en kan pushe hverandre når det ikke frister å gå :)

Det gikk veldig bra i helga. De var heldigvis ute dagen før og derfor veldig trøtte og slitne. Ble bare et halvt glass vin på meg.

Hehe,takk :lur:

Ikke alltid like lett å få til fordi det er ikke alltid mannen orker, og han vil helst ikke vite når jeg har EL :sukk:

Hvordan skal vi då få klaff liksom? kommer jo til å ta en hel evighet :sukk: I dag har jeg en skikkelig dårlig dag fordi jeg vet at EL er rett rundt hjørnet,men det nytter jo ikke når han ikke orker. men baby vil han ha :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spørre om du skal finne noen andre til å gjøre jobben for ham da, så kanskje han blir mer interessert i å gjøre en innsats :fnise:

Håper det ordner seg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får spørre om du skal finne noen andre til å gjøre jobben for ham da, så kanskje han blir mer interessert i å gjøre en innsats :fnise:

Håper det ordner seg :klem:

:skratte:

Håper jeg også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper mannen din viser litt mer energi på :sengekos: -kanten slik at dere kan få dere en liten bebis:)

Jeg tenker også at timer(step, spinning, styrke+) er noe for meg for d ser ganske "kjedelig" ut og trene kun med kvinner(de virker som alle er en del år eldre enn meg) så jeg tror jeg prøver meg på en prøvetime på et treningssenter her får å se hvordan det går:)

Jeg danser litt til Zumba og Ministy Og Sound-Dance Workout her i stua men det er ikke ofte fordi jeg er liksom hjemme... demotiverende egentlig, og lett og slurve unna som du sier.. derfor jeg trenger en "treningskamerat":P

Ha en fortsatt fin mandag, håper dagen din blir bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også :)

Blir fort kjedelig med bare eldre damer, det syns iallefall jeg :jepp: Der jeg gikk vasket de nesten aldri så det var også en av grunnene til at jeg sluttet. Støvdottene fløy overalt,ekkelt.

Håper du finner noe som passer for deg, og håper at du finner noen å trene med :)

Skal kose meg i sofaen med krimbok i kveld - Gravstille av Arnaldur Indriðason, og masse stearinlys selvfølgelig:)

Ha en fin kveld du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk mannen med på :sengekos: i går :lur:

Han reiser på guttetur på fredag - hjelp!

Eggløsning er om ca. 2-3 dager. Når ha neste sex?? er så redd for kvaliteten på sæden hvis vi har det for ofte. Å typisk hvis jeg får positiv EL test på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener fremdeles at du skal gi ham et så godt tilbud både i dag og i morgen slik at han ikke kan avslå :lur:

:fnise:

:fnise: ohh yeah!! :)

Jeg tror ikke det er et stort problem å kose seg litt hver eneste dag jeg ;) Bedre med kvantitet over kvalitet kanskje? :gjeiper:

Jo sant det :lur: Bare det at han har hatt så lite energi i det siste at jeg hadde ingen stor tro på at han orket begge dagene,men

han var faktisk veldig enig i at vi sku kjøre på begge dagene så har vi ivertfall gjort det vi kan :jepp::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv EL -test i dag :sukk: og mannen som har reist,Blærh! Håper bare at :humpe: i går holder :jepp:

Jeg får besøk av ei god venninne i helga,må jo ha det kjekt jeg også mens kjære er på tur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det holder helt sikkert :jepp: Jeg er ganske sikker (littegranne utafor med tidsregning for tida :fnise: ) på at vi heller koste oss noe på el-datoen. Er faktisk ganske sikker på at det ble 2-3 dager før og 1-2 dager etter, pga at vi var ganske febersyke begge to. Og jammen funka det ikke likevel :happy:

Håper du får en flott helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv EL -test i dag :sukk: og mannen som har reist,Blærh! Håper bare at :humpe: i går holder :jepp:

Jeg får besøk av ei god venninne i helga,må jo ha det kjekt jeg også mens kjære er på tur:)

Wow!! Satse på at det skjer noe da!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Da er det bare å krysse fingrene og satse på at dette er gullegget!!! :hoppe: Også går det jo an å kose seg litt når han kommer hjem på søndag. Min kommer ihvertfall hjem tidlig ;)

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...