Gå til innhold

Ækt Norlæænning.


Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Ah! I stand corrected - jeg mente ikke at jeg fremdeles tror at brøleaper = nordlendinger (litt satt på spissen altså).

Skulle brukt "hermeteikn" så hadde det sikkert stått litt klarere fram hva jeg mente...

Sorry.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen venninner fra nordnorge, og jeg liker ikke nordlenninger så godt! Beklager. De banner sånn, hvordan går det an å gå rundt å være komplett forbanna og spytte ut lange remser av bannskap i hver eneste setning? Jentene er så mannete og vulgære synes jeg. Prater om han Andor som pula ho Torskina nedpå bryggan HØHØHØ osv. nonstop. Høyrøstede, uforskammede (noen kaller uforskammet "direkte"..) og utålelige. Og ei jeg kjenner ganske godt (men har jobbet en del for å unngå at hun ender opp som venninne) er fryktelig selvgod og selvsentrert. Nei, jeg kommer nok ALDRI til å flytte til nordnorge. Kaldt nok i trondheim, om jeg ikke skal lenger nordover og oppsøke nordavind som blåser igjennom marg og bein..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, den nordlænningen som vi hører om er den nordlænningn som er høyrøstet og med en kjempehumor.

Jeg personlig ser på nordlænningen som en humørspreder og en vittigkaill som er seg selv og har ikke denne trangen til å følge strømmen.

Men samtidlig vet vi jo at de ikke er anneledes enn oss andre, enn at de har det typiske nordlænningstempelet, i likhet med at Trøndere og sørlenningene har sitt eget stempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den eneste fordelen med nordlændingdamer jeg kan se, er at de er enklere å få i sengs, men det er sikkert fordi at oslojenter er mer selektive. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at du sorterer deg selv under "hva som helst" waco.. det er jo ikke noe kompliment. :wink:

Hvorfor er jeg dum, care? Er man dum hvis man ikke elsker nordlenninger? Hvis du tenkte på det siste innlegget mitt om sex, så var det litt spøk og flås da. Men samtidig så har de vel ikke så mye å holde på med oppi der i det snødekte ødelandet.

Og mine venner gjør meg ikke dum.. isåfall klarer'e fint sjæl. kanskje det finnes kjempehyggelige nordlanske jenter. Kanskje jeg bare aldri har møtt noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sssh...veslebråka, du merker vel at Care ikke helt har sansen for ironi og gøyalheter, hvem vet kanskje hun kjenner seg selv igjen, eller hennes mor har vært sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sssh...veslebråka' date=' du merker vel at Care ikke helt har sansen for ironi og gøyalheter, hvem vet kanskje hun kjenner seg selv igjen, eller hennes mor har vært sånn?[/quote']

:ler: Hva vet du om hvor jeg kommer fra waco?

Ellers så er jeg glad at midnattsol registrere det samme for meg. Vi bør være selektive heretter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco, hvis jeg står på din side i denne tråden så må jeg virkelig revurdere. Det er et stort rødt blinkende lys for meg.

Midnattsol: Forklar meg hvorfor jeg er vettløs fordi jeg ikke har møtt noen nordlendinger jeg likte? Er ikke det en ærlig sak da? Skal jeg la være å si hva jeg mener for at folk skal synes jeg er smart? Jeg er da fullt klar over at veldig mange liker nordlendinger, og jeg er ikke uforskammet til dem heller. Har møtt et par gutter som var veldig ok, men har altså aldri møtt noen jenter derfra som jeg likte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veslebråka, her skal man liksom være falske om sine fordommer. Dette forklarer jo hvorfor man ikke kan stole på enkelte individer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du aaaner jo ikke hva du prater om. :wink: Fordi du har møtt et par du ikke likte, så er resten like ille??

Og du har ikke engang vært i nord tydeligvis.

Ditt tap! :blunke:

Jeg ler av din utvitenhet. :ler:

Ha en fin dag.

*rusler ut herfra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg er nok en typisk nordlending ; høyrøstet, hardfør og ufattelig lett på tråden.

Ingenting er som å dra ut på fiske med sjarken med et par pils fra nordlandsbryggeriet. Og er det orkan, ja se da, da koser jeg nøtten av meg.

Og ka farsken e de dåkk syt ætter søringa ?

Trur dåkk at vi som e høgrøsta har så lite sosial iq at vi ikkje håll åss unna dåkk bleikfeite østlændinga med feskeslappe håndtrøkk ?

Vi lika ikkje dåkker heller !

( Jævla feskebålla )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...