Gå til innhold

Hva har du på sparekonto...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har akkurat nå 450 000 på kontoen, men det forsvinner ut ca 200 000 til oppussing før jul. Eier et hus med verdi på ca 4 millioner, og har ca 46 % i lån av verdien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eier leilighet, har lån på 1,4 mill på den. 32 år og har kjæreste, snart samboer.

Har ca 45000 på sparekonto nå, noe av det skal brukes til oppussing av leiligheten. Sparer mellom 3000- 10000 kr i måneden, men mye av sparepengene har gått med til leiligheten i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ca. 9000 på BSU og 12500 på depositumskonto (som jeg regner som en slags "sparekonto", da pengene skal settes av til bolig) Har også en sparekonto + en feriekonto, men der er det ikke stort siden jeg prioriterer BSU når jeg først kan spare. Begynte ikke å spare før for en kort tid siden. Kjæresten har rundt 140000 på sin BSU og ca. 70000 på sparekonto, men så har han også jobbet 100% noen år, mens jeg alltid har vært student.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 år, gift, 2 barn, eier egen bolig, boliglån på 1,25 mill. Verdien på huset er vel 1,6-1,7.

Jeg og mannen har til sammen 40 000 på BSU, 40 000 i fond, og 230 000 på sparekonto. Sistnevnte er egenkapital etter forrige hussalg, som skal få bein å gå på når vi pusser opp til neste år.

Vi er ikke så flinke til å spare, føler at det vi sparer én måned blir brukt til diverse noen måneder senere. Men vi har så vi greier oss, og vi har ingen problemer med å betjene utgiftene våre. Mer effektiv sparing håper jeg vi kan begynne med når jeg er ferdig utdannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 år samboer og STUDENT

sparekonto: 1000,-

BSU: ca 15 000,-

Det blir en fin dag om to år da jeg er ferdigutdannet og får begynnerlønn på over 400 000,- Da skal det spares!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 45 år. Skilt, 2 barn

Eier hus til en verdi av ca 2,7 mill. Har 2 mill i lån.

Har ca 550.000,- på konto i bank + ca 100.000,- i fond/aksjer.

MEN... har planer om å kjøpe meg bil til ca 250.000,- og så forsvinner ca 100.000,- til noe annet, sånn at det blir betydelig mindre om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes meg - det er mye sparepenger ute å går!

Jeg har ca 20.000,- på sparekonto nå + 42.000,- som jeg lånte til samboer pga hans pengeproblemer en periode.

Til vanlig har jeg lønn slik at jeg akkurat får spart en tusenlapp hvis jeg er heldig.. Har gått ille ut over sparekontoene mine nå pga at vi nettoop har kjøpt og pusset opp leilighet, så får prøve å fete opp sparekontoen min litt etter vert.

Ellers kan jeg meddele at min samboer bare har gjeld, ikke sparepenger - så er jeg som er spareren av oss :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor mye penger folk har.. Men som noen her sa, er jo mest de som har noe som skriver i denne tråden. KG har flere tusen lesere hver dag, som ikke føler for å skrive her. De som har mye, drar snittet skyhøyt opp her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

singel mann 25 år, jobber fulltid, eier en liten leilighet som jeg har et lån på 1,4 mill på

Har 60 000 på BSU og 40 000 på vanlig sparing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel ... jeg er 30 år, singel og bor i kjelleren til mammma. Går på AAP, og har 0 kr på alle kontoer (venter på AAP-penger). Har bare 1000 kr på BSU... :sjenert:

Følte meg plutselig sååå lite verdt her, nå ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ... jeg er 30 år, singel og bor i kjelleren til mammma. Går på AAP, og har 0 kr på alle kontoer (venter på AAP-penger). Har bare 1000 kr på BSU... :sjenert:

Følte meg plutselig sååå lite verdt her, nå ...

DU er ikke lite verd bare fordi du har lite pengeverdier!! :klemmer:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel, 19år, jobber fulltid

40.000 på BSU

40.000 på aksjer

60.000 på lønnskonto

120.000 på brukskonto

90.000 på sparekonto

Endret av LoneWolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jente 23,samboer

Vært arbeidsledig lenge, men skjønner ikke hvordan jeg greide og IkKE spare da jeg bodde hjemme hos mor og far og jobbet 100%. Høyt forbruk! Forbrukslån greide jeg også og ta opp på den tiden, og var inntil nylig på 30 000. Samboer spyttet inn 24000 der for og hjelpe meg så jeg kunne begynne og spare. Snill! Så nå skal jeg også sette igang me sparing. Helt enorme mengder med penger folk her inne har.

Min status : 0 kr på sparekonto

6000 på bsu

Snart i arbeid:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, som noen sier ... her skriver de innlegg de med mest penger. Måtte være gøy og lagt sammen sumen i innleggene og funnet gjennomsnittet til brukerne av trådene, kun for å se hvordan dette henger sammen med summen i artikkelen jeg ref. til.

Vet ikke om jeg gidder det da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig mye penger folk her har. Jeg drar nok snittet ned, tenker jeg...

Jente, 25 år, student, leier bolig

Har vel 4000 på sparekonto, 56 000 på BSU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...