Gå til innhold

Hvilke land har du vært i?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

- Vært i 29 land.

- Favorittene er Sør-Afrika og India.

- Noen uker, og det er langt i fra nok.

- Vil aldri tilbake til Marrakech. Hatet konstant masing og drittslenging.( Ja, var veldig anstendig kledd)

- Har flere drømmereisemål, men vil reise mye mer i sydlige Afrika. Ellers står både Austalia, Vietnam og Kina på "drømmelisten"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Norge

Sverige

Danmark

England

USA

Rwanda

Uganda

Cuba

Frankrike

Italia

Tyrkia

Spania

Slovenia

Slovakia

Ungarn

Tjekkia

Polen

Østerrike

Belgia(mellomlandet)

Tyskland

Kroatia

Portugal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke land jeg har vært i: Sverige,Danmark, Tyskland,England, Østerike,Ungarn,Slovakia,Frankrike,Italia,Spania,Portugal,Monaco, Kypros og Hellas i Europa.

Så har jeg vært i USA, Kina, Mexico,Bahamas og Tunisia

På trappene står : i Europa: Kroatia og Tyrkia og langt av sted står Thailand. Alle er land jeg kommer til å besøke i løpet av året.

Hva jeg likte best: USA, Bahamas og Mexico og Shanghai.

Fikk jeg nok tid der: nei jeg synes som regel ikke det

Hvor vil jeg gjerne tilbake: USA, Mexico, Bahamas, Frankrike, Hellas,England,Spania og Kypros. Skalogså innom Venezia et par dager også i sommer.

Hvor vil jeg ikke tilbake: Selv om Tunisia var et spennende kulturellt land å besøke så holder det med en gang for meg.

Drømmereisemål: Jeg er veldig glad i cruise og min drømmereise er et jorden rundt cruise.

Endret av caroprins
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hvor mange land har du vært i, og eventuelt hvilke? (Mellomlandinger telles ikke)

Sverige, Danmark, Tyskland, England, Østrike, Polen, Ungarn, Egypt, Spania, Portugal, Malta, USA, Frankrike, Hellas.

-Hvilket land likte du best?

England og USA

-Hvor lang tid var du der, og følte du at det var lang nok tid?

England har jeg ikke telling på hvr mange ganger jeg har vært. Var i USA i litt under to uker.

-Hvor kunne du tenkt deg å reise tilbake?

USA

-Hva er ditt drømmereisemål?

Nepal :rodmer:

Endret av Sofie_22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverige

Danmark

Belgia --> mellomlanding i mange timer

} Teller vel kanskje ikke

Tyskland --> mellomlanding i mange timer

Italia

Portugal

LanzaroteKypros

Tunisia

Kreta

Lanzarote tilhører Spania, det gjør også Mallorca og Gran Canaria og disse øyene :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hvor mange land har du vært i, og eventuelt hvilke? (Mellomlandinger telles ikke)

-Hvilket land likte du best?

-Hvor lang tid var du der, og følte du at det var lang nok tid?

-Hvor kunne du tenkt deg å reise tilbake?

-Hvor vil du absolutt ikke reise tilbake?

-Hva er ditt drømmereisemål?

*Vært i og ggr: Norge, Sverige, Danmark(x), Storbritannia(7), Irland(1), Tyskland(x), Nederland(50+, svigers- og vi=lenge gift..), Belgia(4?), Luxemburg(1), Frankrike(9?), Spania(3), Portugal(1), Sveits(7?), Lichtenstein(1), Italia(8), Østerrike(4),Slovenia(1), Kroatia(1), Tsjekkia (1), Ungarn(1), Bulgaria(1), Hellas(2), Tyrkia(1), Dominikanske Republikk(1), Cuba(1). 25 land som i hovedsak er kjørt med egen/leiebil fra sted til sted og sjelden av prinsipp samme plass (unntatt de åpenbare).

*Likte Cuba og Italia definitivt best!

*Har alltid hatt for liten tid:(

*Frister ikke igjen: egentlig bare charter til Golden Sands som vi også burde forstått på forhånd -var ikke oss-, men resten av landet frister:)

Drømme: Filippinene, Karibia og mer av Italia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange land har du vært i, og eventuelt hvilke? (Mellomlandinger telles ikke) Mesteparten av Europa, USA og Thailand

-Hvilket land likte du best? Thailand

-Hvor lang tid var du der, og følte du at det var lang nok tid? 3 uker, kunne vært der mye lenger

-Hvor kunne du tenkt deg å reise tilbake? Thailand

-Hvor vil du absolutt ikke reise tilbake? Spania

-Hva er ditt drømmereisemål? Route 66 i USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverige, Danmark, England, Romania, Frankrike, Italia, Spania, Hellas, Portugal, Hong Kong, Vietnam, Kina og Kapp Verde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge

Sverige

Danmark

Hellas(Bare Kreta)

Kypros

Spania(Kun Gran Canaria og Lanzarote)

USA(California, Nevada og Colorado)

Tsjekkia

Kenya

Kroatia

Bosnia

Jeg likte flere steder på hver sin måte, så kan gjerne reise tilbake til alle stedene.

Gran Canaria, Lanzarote og Kypros vil jeg tilbake til aller minst for det var ikke så spennende på de stedene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjekkia

Tyskland

Spania

England

Men ikke sverige:P Norske som ikke har vært i sverige, ja, vi finnes :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

-Hvor mange land har du vært i, og eventuelt hvilke? (Mellomlandinger telles ikke)

Har vært i 11 land. (Sverige, Danmark, Tyskland, England, Irland, Nederland, Spania, Hellas, Bulgaria, Kypros og USA) Ikke største merittlisten, men er "bare" 19 år da ;)

-Hvilket land likte du best?

Uten tvil USA! (New York).

-Hvor lang tid var du der, og følte du at det var lang nok tid

Var der i en uke. Altfor kort tid, men føler at vi fikk med oss ganske mye.

-Hvor kunne du tenkt deg å reise tilbake

Kunne vel egentlig reist tilbake til nesten alle plassene, men USA, England, Kypros og Nederland står vel høyest på lista.

-Hvor vil du absolutt ikke reise tilbake.

Er vel ingen plasser jeg absolutt nekter å dra tilbake til, men om det skal bli noen, så blir det Bulgaria og Tyskland. Bulgaria fordi det var nokså kjedelig. Lite å gjøre bortsett fra å sole og bade seg. Lite imponerende mat, kultur, aktiviteter etc. Tyskland fordi jeg føler jeg har sett det meste der. Tviler på at jeg noen gang reiser tilbake hit, med mindre jeg får påspandert tur eller noe.

-Hva er ditt drømmereisemål?

- Rundreise i Australia

- Spatur til Riga

- Opplevelsesferie på Island.

- Safari i Afrika.

- Badeferie på Maldivene.

- Oppleve julemarkedet i Belgia.

- Skiferie i Sveits

and the list goes on..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hvor mange land har du vært i, og eventuelt hvilke? (Mellomlandinger telles ikke)

Europa: Norge (naturligvis), Sverige, Danmark, Tyskland, Polen, England, Frankrike, Spania, Latvia, Nederland, Malta, Hellas, Kypros, Bulgaria

Andre: Kina, Tunisia, USA, Antigua, Thailand, Dominica, Martinique, Guadaloupe, St. Lucia

-Hvilket land likte du best?

Tror det må bli de som ligger i Karibien.

-Hvor lang tid var du der, og følte du at det var lang nok tid?

Var 10 dager i Karibien, seilte fra øy til øy, men var noe lenger på Antigua enn de andre øyene før vi dro til seilbåten.

-Hvor kunne du tenkt deg å reise tilbake?

Karibien! Og dit skal jeg om 5 uker på ny seiltur på andre øyer. Gleeeder meg.

-Hvor vil du absolutt ikke reise tilbake?

Hmm... Bulgaria ga meg ikke så mye.. Men har jo ikke sett stort av kulturen der. Det er mer byer/steder i land jeg ikke vil tilbake til, enn hele landet.

-Hva er ditt drømmereisemål?

Botswana, Australia, Island, Svalbard, Brasil, India blant annet.

Siden sist må jeg oppdatere at jeg har vært i Vietnam, Grenada, St.Vincent & the Grenadines

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hvor mange land har du vært i, og eventuelt hvilke? (Mellomlandinger telles ikke)

Sverige, Danmark, Finland, England, Frankrike, Ungarn, Tyskland, Østerrike, Spania, Polen, Tsjekkia, Slovakia, Italia, USA og Egypt.

-Hvilket land likte du best?

Klarer ikke velge ut ett spesifikt land, men den beste ferieturen jeg husker å ha hatt var roadtripen i Europa. Da var vi innom mesteparten av de Europeiske landene jeg har skrevet opp :)

-Hvor lang tid var du der, og følte du at det var lang nok tid?

Vi brukte ca. 1 uke på roadtripen, kunne gjerne brukt mer.

-Hvor kunne du tenkt deg å reise tilbake?

USA! Er flere land også, men USA har jeg bare utforsket bittelitt av, så der er det mer som gjenstår! :)

-Hva er ditt drømmereisemål?

Kunne godt tenke meg å dra til LA :)

Endret av scaramouche1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Hvor mange land har du vært i, og eventuelt hvilke? (Mellomlandinger telles ikke)

Sverige, Danmark, Island, Russland (og Sovjet), Estland, Latvia, Litauen, Polen, Tsjekloslovakia/Tsjekkia, Finland, England, Irland, Nord-Irland, Nederland, Belgia, Luxembourg, Frankrike, Italia, Sveits, Monaco, Spania, Andorra, Kroatia, Serbia, Bosnia, Montenegro, Romania, Georgia, Ungarn, Tyskland, Østerrike, Hellas, Tyrkia, Egypt, Israel,Jordan, Vietnam, Thailand, Indonesia, Singapore, Canada og USA. Drømmer om Karibien og Japan!

- Hvilket land likte du best?

Vanskelig å velge, men Island, USA, Balkan og Georgia scorer høyt!

- Hvor lang tid var du der, og følte du at det var lang nok tid?

Fra 5 dager (for kort), til tre uker (passe)

- Hvor kunne du tenkt deg å reise tilbake?

Egentlig alle steder...

- Hva er ditt drømmereisemål?

I tillegg til de nevnte: Namibia, Laos, Kina, Argentina og Portugal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hvor mange land har du vært i, og eventuelt hvilke? (Mellomlandinger telles ikke)

- Svergie

- Danmark

- England

- Nederland

- Island

- Kroatia

- Frankrike

- Spania

- Italia

- USA

- Canada

- Sør-Afrika

- Israel (palestina)

-Hvilket land likte du best?

- Sør Afrika og Palestina!

-Hvor lang tid var du der, og følte du at det var lang nok tid?

- Sør-Afrika 6 uker, Palestina 2 uker, det var ikke nok!

-Hvor kunne du tenkt deg å reise tilbake?

- Sør-Afrika, Palestina og Italia!

-Hvor vil du absolutt ikke reise tilbake?

- Ehm.. Sverige kanskje? De har billig snus der, men er ganske kjedelig..

-Hva er ditt drømmereisemål?

- India! Japan, sri lanka, Kenya...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hvor mange land har du vært i, og eventuelt hvilke? (Mellomlandinger telles ikke)

Norge

Sverige

Danmark

England

Nederland

Belgia

Luxembourg

Tyskland

Monaco

Frankrike

Polen

Italia

Spania

Hellas

-Hvilket land likte du best?

Vanskelig å skulle velge. Trives kjempegodt i Tyskland, men er nok spesielt glad i Nederland. Ellers ELSKER jeg Paris, London, Barcelona og Sør-Frankrike.

-Hvor lang tid var du der, og følte du at det var lang nok tid?

Har vært der i flere uker, flere ganger.

-Hvor kunne du tenkt deg å reise tilbake?

Alle stedene, unntatt Polen, tror jeg.

-Hvor vil du absolutt ikke reise tilbake?

Polen, og et drittsted utenfor Paris, kalt Meaux. Skikkelig ghetto. Satt på toget til Paris i sommer, og var den eneste hvite der.

-Hva er ditt drømmereisemål?

Åh, det er så mangt.

Reise overalt i Nederland og Italia

Sveits og Østerrike

Russland(faktisk) og deler av Øst-Europa

USA(Florida, California, New York, Hawaii)

Mexico

Brasil

Australia og New Zealand

Sør-Afrika

Tahiti

Japan

Anonym poster: 10e52983d24441641725342a71593b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-Hvor mange land har du vært i, og eventuelt hvilke? (Mellomlandinger telles ikke)

Norge (bodd, obviously)

Sverige

Danmark

Tyskland (Munich, Fiensburg, Kiel, Lubeck)

Italia (Milano, Genova)

Spania (bor i Marbella, har også vært i Barcelona, Malaga, Granada, Ronda, Gran Canaria, Mallorca, Teneriffe )

Frankrike (Paris og kjørt gjennom utallige små plasser)

Slovakia (bodd i Bratislava)

Tsjekkia (Praha, Brno)

Sveits (kjørt gjenom, med stopp i Zurich, Geneve og Lake Como)

Liechtenstein

England (London, Stoke On Trent, Birmingham, Brean)

Scotland (Edinburgh)

Estland (Tallinn)

Østerrike (kjørt gjennom, med kun oppholdt meg i Wien)

Hellas (Athen, Kreta, Zakynthos, Rhodos)

Tyrkia (Side)

Den Dominikanske Rep. (Bodd i Punta Cana, Santo Domingo)

USA (Florida, Miami)

Tror det var alle..

-Hvilket land likte du best?

Trives best i Spania, det er derfor vi bor her :fnise: Men Miami, USA var også et sted jeg kunne tenkt meg å bodd! Også København er en all-time-favorite by for meg.

-Hvor lang tid var du der, og følte du at det var lang nok tid?

Bodd i Spania i 2 år. I Miami var vi 3 uker og det var ikke lenger nok, haha. I københavn har jeg vært utallige ganger, og vil fortsatt tilbake.

-Hvor kunne du tenkt deg å reise tilbake?

Skal absolutt tilbake til Miami.

-Hvor vil du absolutt ikke reise tilbake?

Tyrkia var ikke helt min stil. Og alle de andre turist-stedene som Teneriffe, Gran Canaria osv.

-Hva er ditt drømmereisemål?

Drømmen om Tokyo, Japan går i oppfyllelse i romjulen. 10 dager som jeg gleder meg helt enormt til! Ellers ønsker jeg å dra til Moskva, Russland og Minsk, Hviterussland (familieforbindelser). Vil også dra på fjordcruice i Norge og besøke flere stater i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs.KennyPowers

-Hvor mange land har du vært i, og eventuelt hvilke? (Mellomlandinger telles ikke)

Norge(bodd), Sverige(bodd), Danmark, Nederland(bodd), Tyskland, Østerrike, Sveits, Frankrike, England, Irland, Skottland, Spania(fastland + Lanzarote og La Gomera), Portugal(inkl. Azorene), Malta, Hellas, Kypros, Tunisia(skulle gjerne vært foruten), USA (Las Vegas), Flere av de karibiske øyene: Trinidad/Tobago, Anguila, Antigua, Barbuda, Dominica, St.Vincent og Grenadinene, Guadalope, Saint Barthelèmy, Saint Martin, Martinique, St.Lucia, Bequia, Saba og sikkert et par til jeg ikke kan komme på her og nå!

-Hvilket land likte du best?

Tobago(karibien generelt)

-Hvor lang tid var du der, og følte du at det var lang nok tid?

3 uker på Tobago, men 6 mnd i strekk i Karibien. Nei, det var på langt nær nok, skulle gjerne bodd der fast.

-Hvor kunne du tenkt deg å reise tilbake?

De fleste karibiske øyer og USA.

-Hvor vil du absolutt ikke reise tilbake?

Tunisia og kanariøyene (men har flre på lista, dog helt ok steder, bare ikke verdt en retur)

-Hva er ditt drømmereisemål?

Hawaii, California, Florida og US.Virgin Islands(Karibien)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange land har du vært i, og eventuelt hvilke? (Mellomlandinger telles ikke)

Sverige, Danmark, Tyskland, England, Nederland, Østerrike, Hellas, Tyrkia, Malta, Spania - nevner konsekvent ikke Norge, da jeg bor her..

Hvilket land likte du best?

Malta kommer på en klar førsteplass, deretter Danmark (nærmere bestemt København)

Hvor lang tid var du der, og følte du at det var lang nok tid?

Første gang jeg var i Malta, var jeg der i nesten 4 mnd. Så dro jeg tilbake i 10 dager et halvt år senere. Følte jeg fikk sett mye på disse to turene, men jeg ønsker jo så klart tilbake!

Hvor kunne du tenkt deg å reise tilbake?

Hehe, Malta :rodmer:

Hvor vil du absolutt ikke reise tilbake?

Dessverre er Tyrkia på den listen..

Hva er ditt drømmereisemål?

Frankrike og Italia! Ellers Hawaii og Thailand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverige, Danmark, Tyskland, Polen, Østerrike, Nederland, Spania, Italia, Hellas, Storbritannia, Irland, Tunisia, Maldivene, USA.

Der jeg liker meg aller best er i Danmark. Ender gang på gang tilbake der. Maldivene frister også stort til gjentakelse.

Vil ikke tilbake til Tunisia.

Drømmer om Australia så jeg kan huke av fem kontinenter, men tror aldri jeg gidder så lang reisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...