Gå til innhold

Din brudekjole


Ninnin86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk adriane og verdensvant!

Jeg har funnet mange fine i hvitt også altså. Men sist vi tenkte på dato, for et år siden, så så jeg på disse da også.

Bare litt redd for hva mormor, svigermor osv vil si når jeg entrer kirken i en kjole som ikke er helt hvit.

Synes det er fint med kjoler som ikke er helt hvite! Ikke tenk for mye på hva andre synes (lettere sagt enn gjort), det er jo veldig trist hvis du tar til takke med en hvit kjole pga andre sine meninger.

Selv har jeg hår som dette (ikke bilde av meg, men har slik hårfarge), og kjenner selv litt på den med "hva vil de tenke?". Min forlovede og min og hans nærmeste familie er jo vant til det, og synes det er stilig så det hjelper på disse tankene. Verre med min tradisjonelle farmor som sikkert helst ville sett at jeg hadde en mer normal farge, hadde standard brudekjole og giftet meg i kirken :fnise:

Hvis jeg kan "slippe unna" med å ha slikt hår i mitt bryllup tror jeg ikke litt rødt på en hvit kjole er krise ;) Hvis ikke kan du jo referere til meg og si at "se det kunne vært mye verre!" :fnise:

Har postet kjolen min i en annen tråd, men dette er da kjolen min: link link

Hva sko angår er jeg fremdeles usikker. Har noen, men er ikke egentlig fornøyd. Kjolen er i sateng og er lys grå. Sliter med å finne sko som går i grått og/eller sølv uten åpen tå (skal gifte meg om høst/vinteren (hva går november som egentlig?) så vil unngå alt for "åpne" sko). Så en tråd om sølvsko da jeg søkte, men den var så gammel at skoene ikke fantes lengre. Helst norske butikker/nettbutikker da de skal brukes 12. november så har ikke så god tid til å drive å stresse på ebay etc. (sko er noe jeg ikke er så glad i å kjøpe over nett, men norske nettbutikker har jo iallefall angrerett)

Forslag mottas med takk :)

Veldig mange fine kjoler her forresten! :Nikke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fint med kjoler som ikke er helt hvite! Ikke tenk for mye på hva andre synes (lettere sagt enn gjort), det er jo veldig trist hvis du tar til takke med en hvit kjole pga andre sine meninger.

Selv har jeg hår som dette (ikke bilde av meg, men har slik hårfarge), og kjenner selv litt på den med "hva vil de tenke?". Min forlovede og min og hans nærmeste familie er jo vant til det, og synes det er stilig så det hjelper på disse tankene. Verre med min tradisjonelle farmor som sikkert helst ville sett at jeg hadde en mer normal farge, hadde standard brudekjole og giftet meg i kirken :fnise:

Hvis jeg kan "slippe unna" med å ha slikt hår i mitt bryllup tror jeg ikke litt rødt på en hvit kjole er krise ;) Hvis ikke kan du jo referere til meg og si at "se det kunne vært mye verre!" :fnise:

Har postet kjolen min i en annen tråd, men dette er da kjolen min: link link

Hva sko angår er jeg fremdeles usikker. Har noen, men er ikke egentlig fornøyd. Kjolen er i sateng og er lys grå. Sliter med å finne sko som går i grått og/eller sølv uten åpen tå (skal gifte meg om høst/vinteren (hva går november som egentlig?) så vil unngå alt for "åpne" sko). Så en tråd om sølvsko da jeg søkte, men den var så gammel at skoene ikke fantes lengre. Helst norske butikker/nettbutikker da de skal brukes 12. november så har ikke så god tid til å drive å stresse på ebay etc. (sko er noe jeg ikke er så glad i å kjøpe over nett, men norske nettbutikker har jo iallefall angrerett)

Forslag mottas med takk :)

Veldig mange fine kjoler her forresten! :Nikke:

Wow - nydelig rygg :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DENNE hadde jeg. Men med vanlig slør. Brukte den for to år siden, henger i skapet enda.:)

Ser at hele kjolekarusellen kom istedenfor den bestemte kjolen. Men det var altså Anastasia jeg hadde.

Skjønner godt den henger i skapet.....tror ikke jeg kan kvitte meg med min etter bryllupet...vil jo bli så trist å ta farvel med den :fnise:

*skrivefeil....

Endret av bobbi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk adriane og verdensvant!

Jeg har funnet mange fine i hvitt også altså. Men sist vi tenkte på dato, for et år siden, så så jeg på disse da også.

Bare litt redd for hva mormor, svigermor osv vil si når jeg entrer kirken i en kjole som ikke er helt hvit.

Gå med den kjolen du føler er DEG, og ikke tenk på hva mormor etc tenker. De må forstå at tidene forandrer seg. Har selv en stooooor tattovering på underarmen, som min mor spesielt ikke synes er særlig "brudete" og pen. Men jeg ELSKER den og bærer den med stor stolthet, fordi det er MEG. Velg akkurat den kjolen du vil ha du, det er ihvertfall min mening :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow - nydelig rygg :jepp:

Takktakk, det var vel det som gjorde at jeg falt for den. Er normalt ikke glad i perler, men på denne synes jeg det var veldig fint. Merkelig hvordan man bare vet at man har funnet kjolen med stor K :fnise: Prisen var jo også veldig snill så det passet jo fint for oss siden jeg fremdeles studerer og vi vil spare inn der vi kan :Nikke:

Skal forresten ha denne link link dagen vi gifter oss. Bestilte den samtidig som den andre (billig fra Kina så kostet i underkant av 2000kr for begge med frakt). Gifter oss fredagen på tinghuset og har fest dagen etter, så ville ha noe litt mindre formelt siden det kun er på et kontor og vi skal spise på restaurant med forlovere litt utpå kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde denne

http://www.we-dwoje.pl/hiszpanska;suknia;slubna;pronovias;nepal,ogloszenie,33383.html?foto_id=1

(google pronovias +nepal), hadde den i elfenbenshvitt, og den ble tilpasset meg slik at den ble enda vakrere enn det jeg har googlet. Klassisk, hvit, stroppeløs, men samtidig litt gammeldags i stilen, mend mye broderier og "puff" + hadde ekstra skjørt med spiler unde kjolen. Aldri følt meg så vakker som da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde denne

http://www.we-dwoje.pl/hiszpanska;suknia;slubna;pronovias;nepal,ogloszenie,33383.html?foto_id=1

(google pronovias +nepal), hadde den i elfenbenshvitt, og den ble tilpasset meg slik at den ble enda vakrere enn det jeg har googlet. Klassisk, hvit, stroppeløs, men samtidig litt gammeldags i stilen, mend mye broderier og "puff" + hadde ekstra skjørt med spiler unde kjolen. Aldri følt meg så vakker som da!

Åh, den var nydelig! Liker godt når skjørtet ikke er helt rett ned, men at det er "hektet opp"! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk adriane og verdensvant!

Jeg har funnet mange fine i hvitt også altså. Men sist vi tenkte på dato, for et år siden, så så jeg på disse da også.

Bare litt redd for hva mormor, svigermor osv vil si når jeg entrer kirken i en kjole som ikke er helt hvit.

Vet du hva? Blås i hva andre måtte mene om kjolen som ikke er helt hvit. Det er din dag! ;) Dessuten tror jeg de vil synes den er kjempefin! :jepp:

:klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha denne: Brudekjole

:rodmer:

Og hvis du ser litt lengre ned på siden, er det et bilde av baksiden. Den er ihvertfall fin!

Denne var også kjempefin!! :jepp:

Det finnes sååå mange fine kjoler; er jo nesten umulig å bare velge én, hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Såååå mange fine kjoler!! :rodmer:

Jeg håper at jeg også får en sånn opplevelse av å ha funnet kjolen med stor K, for akkurat nå syns jeg bare det er så mange fine at jeg blir helt dårlig nesten. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å velge, hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...