Gå til innhold

Din brudekjole


Ninnin86

Anbefalte innlegg

Jeg tok poenget til anonym bruker lenger ned i tråden her, og fant ut at dette kanskje var en dum tråd! Det er ikke noe spesielt med å være Maggie-brud, jeg ville bare se om det var flere som hadde kjole fra Maggie Sottero ;) MEN, jeg endrer derfor tråden til:

Din brudekjole! -vil du vise den frem? Jeg har allerede begynt med å vise frem den jeg skal ha, så håper du vil vise frem din også :)

Opprinnelig tråd:

Hay, alle sammen! Jeg er nysgjerrig på hvor mange av de gifte og de som skal gifte seg som har (har hatt) kjole fra Maggie Sottero!! Så er du/skal du være en Maggie-brud, sleng deg på med bilde og evt. opplevelser fra dagen! :) Hvorfor ble akkurat DU en Maggie-brud? :klemmer:

Jeg kan jo begynne! ;) Jeg skal gifte meg i februar, og begynte kjoleletingen allerede i juni! Da var jeg på Kristins brudesalong i Oslo. Her prøvde jeg utrolig mange nydelige kjoler, men da denne Maggie-kjolen dukket opp, rant tårene, og jeg hadde funnet drømmekjolen!! :rodmer: Den er i ivory, da, og ikke i champagne! ;)

Endret av Ninnin86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare lurer, ikke for å være frekk :gjeiper: .... men hva er så spesielt med å være Maggie- brud? Synes jo de har masse nyydelige kjoler, men er man en spesiell type hvis man er maggie brud? Bare lurer jeg, hadde aldri hørt om designeren før jeg skulle begynne å leite etter brudekjoler selv.. Men kjolen du har valg er virkelig lekker, særligi Ivory :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg også på :Nikke:

Hvorfor ikke "Vis brudekjolen din" eller noe sånt, hva er spesielt med Maggie kjolene (annet enn at designeren heter Maggie)? :)

Veldig fin kjole forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke noe "skryte" tråd dette, altså! Men er medlem av en gruppe på fb, som heter Maggie-brides! Her er det veldig mange amerikanere som er medlem (designeren er sikkert amerikansk?!), så hadde lyst til å se hvor mange norske Maggie-bruder vi er :) Hehe. Just for fun ;)

Jeg hadde heller ikke hørt om designeren før jeg så den på nettsiden til kristins brudesalong, hehe.. Så aner ikke om dette er et bra/dårlig/kjent/ukjent merke! Bare for moroskyld dette, altså :) Vi er ikke noe mer eller mindre spesielle enn andre bruder!

Endret av Ninnin86
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer, ikke for å være frekk :gjeiper: .... men hva er så spesielt med å være Maggie- brud? Synes jo de har masse nyydelige kjoler, men er man en spesiell type hvis man er maggie brud? Bare lurer jeg, hadde aldri hørt om designeren før jeg skulle begynne å leite etter brudekjoler selv.. Men kjolen du har valg er virkelig lekker, særligi Ivory :jepp:

Det lurer jeg også på :Nikke:

Hvorfor ikke "Vis brudekjolen din" eller noe sånt, hva er spesielt med Maggie kjolene (annet enn at designeren heter Maggie)? :)

Veldig fin kjole forresten :)

Jeg ser nå at dette ble en utrolig dum tråd :fnise: så jeg tar deres poenger og endrer den!! :) Så vis meg kjolene deres, jenter ;)

Ingen bruder er mer spesielle enn andre, ikke en gang Maggie-bruder :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg var fornuftig Ninnin :klemmer: Kjolen din er vakker, men som du sier, vi andre syns jo våre er finest, selv om designeren ikke heter maggie :biggrin: Ha en fin dag!

* fikset skrivefeil..

Endret av bobbi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det syns jeg var fornuftig Ninnin :klemmer: Kjolen din er vakker, men som du sier, vi andre syns jo våre er finest, selv om designeren ikke heter maggie :biggrin: Ha en fin dag!

* fikset skrivefeil..

Helt klart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne vise den frem, men ikke enda ;)

Dessuten ser det ut som to forskjellige kjoler når man sammenligner meg og modellen :P

*7 1/2 uker igjen* :bryllup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne vise den frem, men ikke enda ;)

Dessuten ser det ut som to forskjellige kjoler når man sammenligner meg og modellen :P

*7 1/2 uker igjen* :bryllup:

Enig, syns faktisk min var mye finere på meg enn på modellen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, den var nydelig, og den passet deg perfekt!! Er du gift, eller bride to be? :)

Takktakk:) Bride-to-be, var meg som la ut bildet, er litt for flink til å komme borti den AB-funksjonen.

La til bildet som vedlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, når er den store dagen? Tipper brudgommen kommer til å bli blank i øynene når han ser deg i den kjolen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, når er den store dagen? Tipper brudgommen kommer til å bli blank i øynene når han ser deg i den kjolen!! :)

Om 9 måneder, 1 uke og 5 dager, altså 23. juni 2012 ;) Blank i øynene, tjaaa, håper ikke på så veldig mye sentimentalitet på dagen. Men håper jo han syns jeg er din da :)

Edit: skriveleif

Endret av Metemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har jo vist den fram før i en annen tråd,men kan jo ikke la sjansen gå fra meg -ELSKER å vise den fram :fnise: og gleder meg som en unge til kjæresten skal få seg meg i den :strix: HAN kommer til å gråte, han er så lettrørt, synes det er søtt jeg :hjerte:

http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&ProductID=PROD1002&GroupID=GROUP8&VariantID=VO58

skal ikke ha den boleroen til da....tror jeg må finne en annen....noen som vet hvor de har sånne....helst en uten så mye krage på.....er ikke helt min stil det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo vist den fram før i en annen tråd,men kan jo ikke la sjansen gå fra meg -ELSKER å vise den fram :fnise: og gleder meg som en unge til kjæresten skal få seg meg i den :strix: HAN kommer til å gråte, han er så lettrørt, synes det er søtt jeg :hjerte:

http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&ProductID=PROD1002&GroupID=GROUP8&VariantID=VO58

skal ikke ha den boleroen til da....tror jeg må finne en annen....noen som vet hvor de har sånne....helst en uten så mye krage på.....er ikke helt min stil det :)

Den var nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...