Gå til innhold

Mini i magen!

ara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:babygutt: tipper jeg! :)

Har du ikke offentliggjort graviditeten enda? Du er flink! Når fortalte du det på jobben?

Har ført deg opp på listen! :jepp: Flertallet gjetter :babygutt: så dette skal virkelig bli spennende!

Familie, venner og bekjente vet om graviditeten, men ingen på jobb(bortsett fra sjefene)! :ler: Er nok mange som er mistenksomme, men som ikke tørr å spørre meg rett ut! :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det endelig helg igjen!! Åh, jeg ser så fram til juleferie nå! 1 1/5 uker igjen og det går fort!

Ellers begynner jeg å lure på om jeg har påbegynnende bekkenplager...Merker jeg er litt sånn støl i ryggen..Særlig om morningen...Og i går kjørte jeg i 2 timer innover til Oslo og når jeg satt så lenge i strekk så verket det skikkelig bak i korsryggen. Veldig ubehagelig...Noen her som har erfaring med bekkenløsning? Kan det være det jeg er på tur til å få? Eller er det for tidlig i svangerskapet? Del gjerne dine erfaringer!

Ellers er solen på himmelen, snøen glitrer og jeg skal straks reise "hjem" til mor, far og lillebror og kose meg der til i morgen!

Håper dere får en strålende flott helg, damer! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ført deg opp på listen! :jepp: Flertallet gjetter :babygutt: så dette skal virkelig bli spennende!

Familie, venner og bekjente vet om graviditeten, men ingen på jobb(bortsett fra sjefene)! :ler: Er nok mange som er mistenksomme, men som ikke tørr å spørre meg rett ut! :nisseblunk:

Her er det kun de nærmeste familiemedlemmene og 3 venninner som vet om graviditeten enda, vil ikke dele det med "alle" enda. :)

Når fortalte du det til sjefene? Jeg har vært sykemeldt siden uke 5 pga av ryggsmerter og kvalme, er sykemeldt helt frem til 25/12.. Dvs. sykemeldt nesten 2 mnd i strekk, og lurer på om det er lurt å fortelle sjefene og hvorfor jeg er sykemeldt..? Vanskelig dette!

Du må kose deg masse i helga. :) Krysser fingrene for at det ikke er bekkenløsning du holder på å få.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det kun de nærmeste familiemedlemmene og 3 venninner som vet om graviditeten enda, vil ikke dele det med "alle" enda. :)

Når fortalte du det til sjefene? Jeg har vært sykemeldt siden uke 5 pga av ryggsmerter og kvalme, er sykemeldt helt frem til 25/12.. Dvs. sykemeldt nesten 2 mnd i strekk, og lurer på om det er lurt å fortelle sjefene og hvorfor jeg er sykemeldt..? Vanskelig dette!

Du må kose deg masse i helga. :) Krysser fingrene for at det ikke er bekkenløsning du holder på å få.

:klemmer:

Ja, jeg holdt det skjult for de fleste venner og familie fram til jeg var 3 mnd på vei for var så redd for SA. Fortalte sjefen det når jeg var i uke 10 fordi jeg var mye borte fra jobb pga kvalme og sånn! :) Hadde fortalt sjefene det hvis jeg var deg. Da har de nok enda mer forståelse for hvorfor du er sykmeldt og sånn. Men det er jo helt opp til deg! Lykke til uansett! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FÅr håpe det ikke er bekkenløsning som er på vei!

Ikke lenge til UL nå!! :jepp: BLir spennende :)

Satse på at det ikke er det!

Ja nå går det fort. 3 dager igjen!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. hvordan har helga di vært? ;)

Heei! Så hyggelig at du spør :) Har hatt en knall helg! Fredag reiste jeg og kjære innover for å se Opeth spille på Sentrum Scene. Det er mitt favorittband og det var helt fantastisk å se dem live igjen!! :rodmer:

Lørdag reiste jeg hjem til min kjære familie og overnattet til søndag. Da tok vi turen innover til Oslo igjen for å besøke min kjære bror som har flyttet dit og for å hoppe innom Ikea en tur. En super helg men er sliten nå!

Ellers er jeg utrolig sensitiv og gretten og lei om dagen. Dette er virkelig plagsomt for meg. Jeg kan bare begynne å gråte fordi jeg f.eks ikke orker å se film med kjære...(fordi jeg er redd jeg bare sovner fordi jeg er sliten). Herregud. Hvor skal dette ende? hehe... Som jeg har sagt tidligere; bare juleferien kommer nå, så skal jeg nok få litt skikk på meg selv! :jepp:

Og er det jo bare 3 dager til UL og 4 dager til helg igjen! Så her er det masse å se fram til :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen det med å være sensitiv. Det er slitsomt! For man vet jo at det man gråter for er helt rart, men det føles sårt fordet..

Juleferie vil nok hjelpe på for slitne gravidkropper! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen det med å være sensitiv. Det er slitsomt! For man vet jo at det man gråter for er helt rart, men det føles sårt fordet..

Juleferie vil nok hjelpe på for slitne gravidkropper! :klemmer:

Ja, der satte du helt riktige ord på det... "det man gråter for er helt rart, men det føles så sårt fordet"! Det er akkurat sånn det er! Skikkelig vondt!

Men vi får prøve å ikke klage..Vi får jo faktisk noe utrolig ut av det her :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen er det ultralyd kl 08.30!!!Hoho som jeg gleder meg!! :danser:

Har jo allerede kikket på lille krabat, men blir noe annet i morgen når jeg er langt nok på vei til å få vite kjønnet og få stadfestet ny termin og sånn!

Ellers er det snart helg og ikke minst juleferie!(21des) :nisse: Det skal bli utrolig deilig!

I morgen er det nattåpent på flere store steder i nærheten av der jeg bor,så om alt er bra etter UL og kjønnet er røpet så blir det nok ut på kveldsshopping for å handle litt til den lille og kanskje til mamma`n og pappa`n også, ettersom lønna var mye større enn forventet denne måneden! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...