Gå til innhold

:-(


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

*Perser* (Iran=Persia - til du som lurte...)

Nei vet du hva! Jeg blir så sint når jeg hører slikt. Og ærlig talt - er ikke det typisk trangsynte norske å kalle noen for svarting bare fordi man har sort hår og brune øyne (og litt gylden hud) (Ikke det at man skal kalle NOEN for svarting - for all del ikke missforstå meg her). Er Roy på jobb? Uansett må du ringe ham og fortelle dette. Som andre her har sagt han har valgt DEG for den DU ER, og så får de andre i familien bare sitte der med problemene sine! For det er nemlig deres problem - ikke la det bli din. Til det er du alt for søt og snill og god! Enten dere velger å gå gjennom middagen med hevet hode (og til enorm irritasjon for tullingene i hans familie) eller om dere velger å droppe disse rasistene så er jeg sikker på at dere vil få oppleve den beste dagen i deres liv. Og hvorfor er jeg så sikker på det - jo fordi Roy har valgt å gifte seg med DEG (til tross for "hudfarge")og du har valgt å gifte deg med HAM (til tross for familien). Og det er det som er det viktigste - at dere vet at dere gjør det rette. Alt det andre rundt er bare pynt! Stå på *perser* opp med haken og frem med motet - som du ser her på denne siden er vi mange som støtter deg!

Stoooor trøste klem fra meg!

(Som også gifter meg med en "svarting" fra Iran - verdens snilleste mann)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg vil bare ha sagt at Iranere er utrolig flotte mennesker, og de aller fleste har både bedre og flottere syn på hverandre enn nordmenn.

Vær stolt av å være fra Iran, og gå med hodet hevet når du møter andre. Det kan du gjøre med god samvittighet.

Har selv kjent mange Iranere og aldri har jeg møtt flottere mennesker og personligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snorkfrøken

Uff, dette var trist å høre! Henger meg med alle de andre fine ordene som de andre har skrevet. Opp med hodet - og snakk med kjæresten din. Det går nok bra til slutt, men jeg forstår godt at du synes dette var grusomt. Jeg blir helt flau av å være født i Norge av og til....

Lykke til - og en god klem fra meg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære *perser*! Her har du litt støtte fra meg også, jeg har veldig, veldig vondt av deg.

Masse medfølelse og en stor trøste klem fra Atilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender deg også en cyber kos og alle de støttende tankene jeg kan!!

Enig med folket her om at du må snakke med samboeren din, og HEVE hodet!!

Du er verdifull!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender en klem og håper det ordner seg. Det er Roy du skal gifte deg med, og ikke familien hans. Føler med deg

Klem12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære *Perser*

Jeg har ikke så mye mer å si enn det som allerede er blitt sagt, men jeg vil gi deg en klem.. *Klem*

Ta til deg alle ordene som er skrevet til deg her.. Og husk at det ikke alltid er de som sårer deg, som vil deg godt!! Det er ofte sneversynte mennesker som er redd for forandring og nye ting som freaker helt ut når det er noe som ikke er helt "tradisjonelt" som skjer. At en hvit mann gifter seg med en farget kvinne er ikke så revolusjonerende nå i 2002!!! DET SKJER HVER ENESTE DAG!! Men de som synes at det er så fryktelig, det er sånne mennesker som du skal overse!

Hvordan skulle denne verden blitt hvis alle sammen skulle tenke sånn?? Nei, ikke tenk på dette (vet det er lettere sagt enn gjort!)! Dere har valgt å satse på deres kjærlighet, og da skal dere gjøre det!! Stå på!

Og lykke til videre med planleggingen og alt!

Vi her inne er iallefall stolte av deg, og "glad" i deg uansett hvilken farge huden din har!!

Hev deg over det, og gå med hevet hodet på dagen din! kyss.gif

*Tonnevis av klemmer*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter meg til de andre her. Og gir deg en stor klem, *perser*.

(og har sendt deg en personlig melding, håper det er greit)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en trøsteklem fra meg også! *klem*

Ikke hør på den dumme familien hans. Som noen andre her sa - det er ikke dem du skal gifte deg med!

Vi skal ha en kvinnelig prest, og da en av de eldre i familien vår hørte dette hørte jeg henne mumle noe om at "kanskje hun er homofil?" eller noe i den duren.. Dette var bare et lite eksempel på hvor gammeldagse og trangsynte folk kan være på enkelte områder - det er nesten ikke til å tro!

Lykke til på dagen deres! Løft hodet og overse alle som har smålige meninger! Vær stolt av den du er du!

_________________

08juni021212[ Dette Innlegg er endret av: 08juni02 den 2002-05-15 15:22 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk heller på hvor heldig du er som har funnet en mann som ikke bryr seg om dette, og som elsker deg over alt, til tross for hva andre mener.

Klem fra meg også!

(For en tosk hun er som ringte deg!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f... for et drittmenneske!!!!!!!! Er det mulig å selnge ut av seg noe så ondskapsfullt??

vet du, jeg syns du skal snakke med Roy og fortelle han nøyaktig hva dette mennesket sa til deg. Han kommer garantert ikke til å godta sånt. Skulle bare mangle forresten.

det er deg han elsker, det er deg han har valgt å få barn med og gifte seg med.

Ikke la det mennesket få ødelegge for deg. Om folk er bra mennesker eller ikke går absolutt ikke på hvilken hudfarge de har eller hvilket land de kommer fra.

Lykke til, kjære deg.

Mange gode klemmer og tanker fra Anki12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud!!!!!!!så trangsynte folk kan være!en vet jo at det finnes nok av slike folk,men jeg blir like provosert og sint hver gang jeg hører om slike ting.at det går ann å være så ondskapsfull å si slike ting.jeg støtter fullt ut alt som er blitt sagt over her.sett nesa i været og hev deg over sånne utsagn og hver stolt over hvem du er og hvor du kommer fra.det er vel forhåpentligvis mindretallet i hans familie som mener det samme.håper ikke denne personen er invitert i bryllupet?hvis han er det,så kan du jo snakke med samboeren din og kanskje bli enig om å trekke innbydelsen til vedkommende!sånn går det nemlig ikke ann å oppføre seg!ÅÅHHH!!!huff,jeg blir så sint!men av det jeg har lest av deg så virker du som en super jente.ikke la dette knekke deg.sender deg en masse varme tanker og tusen klemmer fra meg!!lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Stakkars deg vennen... Går det virkelig ann å være så grusom, ondskapsfull ????? Har ikke ord for den handlingen den personen har gjort.

For det første, vet din kjære om dette? Hvis han ikke vet det så må du for guds skyld fortelle ham om det. Det hadde nok jeg gjort hadde noen i hans familie sagt no sånt om meg.

Så din kjære ( og evnt. du) får tatt et alvorsord med den det gjelder. Jeg mener hvis dere er enige begge to at dere får bryte kontakten tvert med den personen som har forårsaket dette.

Den personen er vel ikke lenger velkommen i bryllupet? Det kan han/hun ikke være!

Min dypeste tanke går til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempestor klem til deg fra meg også! Hev deg over vedkommenes tåpelige bemerkninger - inntrykket mitt og sikkert alle andres her også, er at du er en fantastisk person. Det mener nok både din kommende mann og dine svigerforeldre - hun er nok heller sjalu på deg fordi du er en slik flott jente.

Lykke til videre. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det værste jeg har hørt!!! Skjønner at du ble skikkelig lei deg! Men fy flate så lite den personen som sa dette har i topplokket!!! Det er sant som andre her har sagt: Du har vært veldig uheldig med svigerfamilien!!!

*mange klemmer til deg*

Dette har du ikke fortjent!

håper du klarer å heve deg over dette, men jeg skjønner at det er utrolig vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det var utrolig stygt sagt av vedkommende.

Snakk med forlovedn din om dette.

Masse masse klemmer til deg!!!

-Hildegard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff da! For noen mennesker de på Roy sin side er! Blir helt oppgitt jeg. Hun som ringte deg å sa så mye drit "kjenner" deg nok ikke slik som jeg kjenner deg, for du er kjempe koselig og det finnes ikke noe vondt i deg. Og Roy elsker deg over alt på jord! Det kan man nemlig legge merke til. Dere er så søte sammen. Og for ikke å snakke om Isabel da! Hun er jo bare såå nydelig.. Sitter å ser på bilder av dere fra nyttårsaften nå icon_smile.gif Ikke bry deg om hu ***** (litt stygt ord til å skrive her men du vet hva jeg mener hihi) Har du fått snakket med Roy da? Hva sier han til det? Blir så sint jeg.. også nå rett før bryllupet!! Hev deg over det, for du vet at det ikke er sant!

*kleeeeemmmmmmeee*

Fra Nina1212[ Dette Innlegg er endret av: aniN den 2002-05-15 20:46 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå.... vennen, da..... icon_frown.gif

Nå ble jeg ganske sinna her... Det går ikke an å si noe sånt!!! sinna.gif

Du er en kjempeherlig jente, og det er jo nettopp derfor Roy vil gifte seg med deg. icon_smile.gif

Dere passer så utrolig godt sammen, og Isabel er jo bare helskjønn.

Det er så idiotisk at noen mennesker kan finne på å si sånne ting, som er helt på trynet riv ruskende galt!!!! sinna.gif

Jeg er så glad for at jeg har blitt kjent med deg, og hadde foreldrene til Roy, og resten av slekten hans giddet å bli kjent med deg de også, så hadde de funnet ut akkurat det samme!

Og selvfølgelig vil Roy ha deg. icon_smile.gif

Det er jo enkelt å se. icon_smile.gif

Huff, dette var trist å høre....

Men en ting skal du vite, jeg er kjempeglad for at jeg har blitt kjent med deg, og du er ei kjempetopp jente!!! icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

*Stor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la dette mennesket knekke deg, Perser. Det er kjærligheten mellom deg og din Roy som er det viktigste, og den kan hjelpe dere å komme dere gjennom dette.

Klem fra meg12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...