AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #461 Del Skrevet 10. november 2011 neida, hun måtte gjøre det pga at hun fikk en sån lapp fra bokser som de måtte åpne, får du det som står der så må du gjøre det. noen fikk godteri,noen fikk mcern mat, khalid måtte ikke pusse tennene i en uke, og henne måtte gå med bh. Så hun hadde ingen valg egentlig:P Ahhh, okei! Hadde ikke fått med meg det Var vel så opptatt av det lukte-oppdraget hennes... Jaja, da vlle hun vel kanskje ikke vise deg fram likevel da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. november 2011 #462 Del Skrevet 10. november 2011 Så feige de er. Evt tenker de ikke så langt frem. Han som kommer til uka ser mindre begavet ut i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #463 Del Skrevet 10. november 2011 Så feige de er. Evt tenker de ikke så langt frem. Han som kommer til uka ser mindre begavet ut i grunn. Skjønte du ikke kunne la vær å kommentere den nye ja. Drit i hvordan han ser ut du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #464 Del Skrevet 10. november 2011 Så mange hissige personer det er her Syntes heller ikke han nye var noe kjekk, men kan jo hende han er morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #465 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg er ikke spesielt opptatt av utseende, og er nok 15 år eldre enn målgruppen til dette programmet uansett - men han nye deltakeren var rett og slett litt frastøtende. Og Ida, Ida, Ida... Så godtroende og naiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 11. november 2011 #466 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg begyner faktisk å bli ganske irritert på Ida. Hun er naiv, men på en spessiel måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. november 2011 #467 Del Skrevet 11. november 2011 Skjønte du ikke kunne la vær å kommentere den nye ja. Drit i hvordan han ser ut du. Det var i grunn ikke utseende jeg kritiserte. Det var det som kom ut av munnen hans. Jeg vet ikke hvordan han ser ut, for jeg hadde ikke på linser når ewg så på. Og hvem er du som sitter der på din høye hest og har funnet ut at du skal kritisere meg for alt? Du tør jo ikke en gang innrømme at du ser på fristet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. november 2011 #468 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg skjønte ikke helt hvorfor Nicklas fikk hevne seg. Han sørget jo selv for å havne i skjærsilden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 11. november 2011 #469 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Det var i grunn ikke utseende jeg kritiserte. Det var det som kom ut av munnen hans. Jeg vet ikke hvordan han ser ut, for jeg hadde ikke på linser når ewg så på. Og hvem er du som sitter der på din høye hest og har funnet ut at du skal kritisere meg for alt? Du tør jo ikke en gang innrømme at du ser på fristet! når man ser på sånne programmer så er det umulig å la være å ikke kritiseree, man kan ikke bare holde kjeft. Så AB ikke kom her å lek smart. Og jeg er enig med mynona, han var veldig irriterende, og ikke så tiltrekkende heller. Endret 11. november 2011 av Setareh 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McAdams Skrevet 12. november 2011 #470 Del Skrevet 12. november 2011 Bare jeg som syntes det var synd at Jelani gikk ut? Likte han jeg! Liker også litt Lars Kristian, selv om Adrian er desidert favoritten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. november 2011 #471 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg likte også Jelani, mye mer enn Marthe. Hun virker ganske blåst, for å være ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #472 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg er tydeligvis en av de få som ikke ønsker at Adrian skal vinne, men sitter nå med Ida som favoritt. Jeg har sansen for innstillingen hennes, og håper virkelig hun klarer å komme langt. Adrian er bare utrolig fjern, og eier ikke skrupler i det hele tatt. Ingne person jeg hadde stolt på, og syns det er merkelig at han er favoritten siden han dolker den han kan når som helst. Tror faktisk han kunen dolket sin egen mor i ryggen, hadde han tjent penger på det. Her snakker vi også om penger ingen av de har fått, og ingen av de vet hvem som vinner de heller. Men når man ser hvor langt enkelte kan gå, rett og slett for penger, er det egentlig ganske skremmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #473 Del Skrevet 12. november 2011 Adrian er underholdende, men jeg syntes ikke han fortjener og vinne. Virker som han bare faker alle forholda han har der inne. Sier en ting til dem, og etterpå ler han av de og virker rett og slett frekk! Og en ting til.. Er det noen som virkerlig trur Tina er så bettatt av Khalid? Han finnes jo ikke kjekk.. Trur hu egentlig bare har han for at han skal støtte hu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. november 2011 #474 Del Skrevet 12. november 2011 Og en ting til.. Er det noen som virkerlig trur Tina er så bettatt av Khalid? Han finnes jo ikke kjekk.. Trur hu egentlig bare har han for at han skal støtte hu! Det tror jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 12. november 2011 #475 Del Skrevet 12. november 2011 Bare jeg som syntes det var synd at Jelani gikk ut? Likte han jeg! Liker også litt Lars Kristian, selv om Adrian er desidert favoritten! Ville heller at Marthe skulle gått ja! Lars MARTIN du mener? Han er egentlig litt kjekk han(helt klart den kjekkeste der inne iallefall). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oriental Skrevet 13. november 2011 #476 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg ville heller ha Jelani der inne enn Marthe! Hun er dum, om hun så innrømmer det eller ikke. Typisk bimbo. Bare stemmen hennes irriterer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #477 Del Skrevet 13. november 2011 Lars martin falt ned fra øynene mine da han sa at han bæsja på en plastpose og la den ved prix butikken fordi han kjedet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. november 2011 #478 Del Skrevet 14. november 2011 Er det NÅ greit at jeg synes han nye virket mindre begavet!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 14. november 2011 #479 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg døøøøør! For noen brødhuer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #480 Del Skrevet 14. november 2011 Hahahaha, lo så fært med av han og den jævla døra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå