Mynona Skrevet 9. november 2011 #441 Del Skrevet 9. november 2011 Ja til begge to mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 9. november 2011 #442 Del Skrevet 9. november 2011 Ja til begge to mortem Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #443 Del Skrevet 10. november 2011 Bare meg som reagerer på at de bruker små barn, for å lage god tv? Foreldrene til småsøsknene til Adrian er ikke helt god, når de kan synes det er greit å plassere barna utenfor huset for å vente på Adrian for å risikere å bli skuffet. Syns de alle gikk for langt der, for voksne kan bestemme selv hva de ønsker å være med på, men å blande inn små barn er forkastelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. november 2011 #444 Del Skrevet 10. november 2011 De visste sikkert at de ikke skulle møte han da. De fikk sikkert beskjed om hva de skulle si på forhånd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 10. november 2011 #445 Del Skrevet 10. november 2011 Bare meg som reagerer på at de bruker små barn, for å lage god tv? Foreldrene til småsøsknene til Adrian er ikke helt god, når de kan synes det er greit å plassere barna utenfor huset for å vente på Adrian for å risikere å bli skuffet. Syns de alle gikk for langt der, for voksne kan bestemme selv hva de ønsker å være med på, men å blande inn små barn er forkastelig. Det kan jo barn også. De kan si "nei det vil jeg ikke" for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McAdams Skrevet 10. november 2011 #446 Del Skrevet 10. november 2011 Herregud, jeg elsker Adrian! Håper han vinner hele greia! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 10. november 2011 #447 Del Skrevet 10. november 2011 Herregud, jeg elsker Adrian! Håper han vinner hele greia! Han er utrolig tøff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #448 Del Skrevet 10. november 2011 De visste sikkert at de ikke skulle møte han da. De fikk sikkert beskjed om hva de skulle si på forhånd. Det der tror jeg ikke på i det hele tatt, for de satt rett utenfor huset der fristet spilles inn. Bare å blande inn små barn, er helt vanvittig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #449 Del Skrevet 10. november 2011 Det kan jo barn også. De kan si "nei det vil jeg ikke" for eksempel. Tror du ikke disse smøsøsknene hadde lyst til å møte storebror som de ikke har møtt på lenge? Mener du seriøst at barn skal være med på noe slikt som dette? Kanskje man skal lage fristet for små barn også da, så kan du melde på barna dine siden du ikke ser noe gale i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. november 2011 #450 Del Skrevet 10. november 2011 Det der tror jeg ikke på i det hele tatt, for de satt rett utenfor huset der fristet spilles inn. Bare å blande inn små barn, er helt vanvittig Ok, da tror vi forskjellig. Synes du det er like ille at de på Robinson får ringe hjem til familien sin? Eller får tegninger av barna? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #451 Del Skrevet 10. november 2011 Ok, da tror vi forskjellig. Synes du det er like ille at de på Robinson får ringe hjem til familien sin? Eller får tegninger av barna? Det der ble rett og slett for dumt, å sammenligne noe slikt. Hadde de invitert familien ned der, for så å si til de små barna at de likevel ikke fikk treffe personen, kunne du sammenlignet det. Men å si at det er det samme som å ringe hjem, blir rett og slett for dumt. Men vi blir mer og mer kysniske, blander små barn inn i intrigene vi voksne velger å melde oss på, bare fordi vi selv er pr-kåte. Men for all del, du må gjerne mene at det er helt greit, sier jo utrolig mye om deg som menneske også. Du hadde nok passet perfekt inn i det huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. november 2011 #452 Del Skrevet 10. november 2011 Det der ble rett og slett for dumt, å sammenligne noe slikt. Hadde de invitert familien ned der, for så å si til de små barna at de likevel ikke fikk treffe personen, kunne du sammenlignet det. Men å si at det er det samme som å ringe hjem, blir rett og slett for dumt. Men vi blir mer og mer kysniske, blander små barn inn i intrigene vi voksne velger å melde oss på, bare fordi vi selv er pr-kåte. Men for all del, du må gjerne mene at det er helt greit, sier jo utrolig mye om deg som menneske også. Du hadde nok passet perfekt inn i det huset Herregud, hva er det med deg a?? Jeg spurte deg om et spørsmål, og nå er jeg plutselig PR-kåt og et dårlig menneske?! Det er du som får gi deg her altså. Vi legger dessuten forskjellige premisser til grunn for hvorfor vi syns det er greit eller ikke greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #453 Del Skrevet 10. november 2011 Hvem tror dere går ut i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. november 2011 #454 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg tror Ida tar hevn iallfall, men er usikker på hvem hun hevner seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. november 2011 #455 Del Skrevet 10. november 2011 Håper Ida tar hevn på Tina. Hvorfor er det nesten bare ABere i denne tråden? Er det så guilty pleasure å se på Fristet at man ikke vil inrømme det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #456 Del Skrevet 10. november 2011 Håper Ida tar hevn på Tina. Hvorfor er det nesten bare ABere i denne tråden? Er det så guilty pleasure å se på Fristet at man ikke vil inrømme det? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. november 2011 #457 Del Skrevet 10. november 2011 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #458 Del Skrevet 10. november 2011 Hvorfor i all verden har hun nye sunnmørsdama på svart lag på sg bikini mens de andre er stæsja i kjoler??? LITT lyst til å vise seg fram eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 10. november 2011 #459 Del Skrevet 10. november 2011 neida, hun måtte gjøre det pga at hun fikk en sån lapp fra bokser som de måtte åpne, får du det som står der så må du gjøre det. noen fikk godteri,noen fikk mcern mat, khalid måtte ikke pusse tennene i en uke, og henne måtte gå med bh. Så hun hadde ingen valg egentlig:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #460 Del Skrevet 10. november 2011 Hu måtte jo gå i bikini en uke vettu Syke fristelser de fikk nå syntes jeg! Hadde aldri klart Ida sin fristelse hvertfall :O 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå